Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 13 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 06, 19:59
Brian West starter ikke, Raymond spiller på midtbanen http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=415

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jun 06, 20:39
Dumt at Bjørkøy må opp på kant igjen, han er jo klart best på midtbanen! Men uansett bra at Kvisvik får spille sentralt.

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 04 jun 06, 20:53

Fra www.fredrikstadfk.no:  FFK stiller med dette laget mot Odd Grenland i en 4-3-3 formasjon: Steinar Sørlie, Pål Andre Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Simen Brenne, Raymond Kvisvik, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Mihaly Toth og Tarik Elyounoussi.  

Altså her mangler en mann, regner med at det er Bertelsen?!? 

Tror uansett at dette kan bli et spennende lag å se i Skien imorgen! Gleder meg til match!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jun 06, 20:54

Etter hva Kvisvik presterte mot Tromsø forrige kamp, så skjønner jeg hvorfor Eggen velgar han fra start sentralt på midten... Noen som så Aalesund - Godset idag?
Dæven godset spilte... sån håper jeg ffk spiller imorra, men at de scorer da og vi banker odd

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jun 06, 23:40
Endret: 04 jun 06, 23:42

Her er litt statistikk over FFK - ODD:
I 2004 tapte FFK 5 - 2 for Odd Grenland i Skien, da scoret Håkan Søderstjerna to nydelige mål, men det hjalp ikke ettersom vi til tider ble lekt med og ble spist opp av Skiens laget. Dette skjedde den 9 mai hvor Odd hadde styrt kampen fra førsten av.
På høsten slo vi Odd Grenland hjemme på stadion 3 - 0, da scoret Roger Risholt 2, mens Vebjørn Hagen scoret ett med silkeinnleggsfoten sin... Det ble en perle av ett mål som fortsatte den gode høst formen til Fredrikstad

Etter 10 serierunder i 04 lå FFK på 13 plass med 2 seire, 2 uavgjorte og 6 tap, i den 11 serierunden tapte FFK 4 - 2 for Brann på Brann stadion, mens i den 10 serierunden gikk vi på samme blemme mot Lyn på Fredrikstad stadion.

I 2005 så tapte FFK 2 - 1 for Odd på Falkum, mens vi spilte 1 - 1 mot Odd på Fredrikstad stadion, det målet var det Simen brenne som sto for... Odd fikk en mann utvist og FFK pressa på, men klarte ikke å score, og dermed utlignet Odd, og kampen endte 1 - 1 på stadion, dette skjedde den 01 mai mens kampen i skien hvor vi tapte 2 - 1 foregikk den 6 august, det var forøvrig da olivier Occean herjet med forsvaret vårt...

I den 10 serierunde vant FFK 3 - 2 over Bodø Glimt på stadion, hvor de tok sitt 16 poeng for året, i den 11 serierunden tapte FFK for Molde 2 - 1 og laget hadde fortsatt 16 poeng.
Etter 10 serierunder hadde ffk i 05 4 uavgjort, 4 seire og 2 tap, mens etter den 11 serierunde hadde FFK 4 uavgjorte, 4 seire og 3 tap...

Så la oss håpe at FFK snur den elendige 11 serierunde statistikken imorra mot Odd Grenland 

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 05 jun 06, 00:41
Endret: 05 jun 06, 00:43
John Anders Bjørkøy på topp???

Jeg ville bytten han mot Pål Andre Czwartek og heller brukt West/ Hoås på topp.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 00:44
Endret: 05 jun 06, 00:46
Slik ser laget ut ja( 4 -3 - 3):
Steinar Sørlie
Pål A CZwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen
Simen Brenne , Raymond Kvisvik, Hans Erik Ramberg
Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth oh John Anders Bjørkøy....

Ser ut som om Bjørkøy blir FFKs nye "potetsekk"  hva er det den mannen ikke har spilt nå? keeper og midtstopper? hehehe....Blir spennende å se om vi klarer å vinne denne gangen, jeg er som vanlis pesimist, og tipper 2 - 1 til odd

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 05 jun 06, 01:04
har han spilt midtspiss?

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 02:56
Syntes det er dumt at kapteinen våres må vike plass til en annen en
Bjørkøy er jo forsåvidt best sentralt og kan også brukes som høyreback..Så jeg skjønner ikke hvorfor han blir dyttet framover..
Hadde heller sett West i den rollen

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jun 06, 10:05
Opprinnelig postet av GurrBass
Syntes det er dumt at kapteinen våres må vike plass til en annen en
Bjørkøy er jo forsåvidt best sentralt og kan også brukes som høyreback..Så jeg skjønner ikke hvorfor han blir dyttet framover..
Hadde heller sett West i den rollen


West kommer helt sikkert inn etterhvert og da pleier han jo å gjøre det veldig bra.
Eggen sier vi skal spille 4-3-3, men han kunne vel like godt sagt 4-5-1.

Mot Odd er det viktig med en god midtbane,slik at de ikke spiller oss ut slik de har gjort i Skien de siste to årene.
En midtbane bestående av Jonna, Brenne, Kvisvik, Ramberg og Tarek er nok det beste vi kan stille med for øyeblikket, dessuten er alle disse gode ballvinnere, kanskje spesielt Bjørkøy og Ramberg, mens Tarek er god til å snappe ballen fra motstander.

I dag har jeg faktisk veldig tro på at vi klarer 3 poeng og at vi derfor tar ferie blandt de 4-5 beste.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 10:24

Skal bli veldig spennende å se hvordan duellen mellom Toth og Nilsson går. Her møter Toth kanskje tippeligaens beste midtstopper. Jeg for min del trur at Toth kommer til å gå seirende ut av den duellen, og han får et mål og en målgivende! Vi har stor sjanse til å vinne denna kampen hvis vi klarer å vinne dueller mot Nilsson og hindre Svindal Larsen i å styre midtbanen. Trur på 2-1 seier etter scoringer av Toth og Tarik


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jun 06, 10:30
Pelle Nilsson jogget også bare lett rundt banen, han måtte gå av treningen fredag pga noe "greier" bak i låret. Vi tror og håper at dette er en bagatell og at forsvarskongen vår starter i morgen skriver http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060604/OG_NYHETER/60604003/-1/oddgrenland
Kanskje FFK slipper å møte han, hvis skaden forverrer seg.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 jun 06, 12:10
Det kan vise seg å bli vanskelig å ta ut Svindal Larsen av kampen. Odd spiller som regel i en offensiv 3 - 5 - 2 formasjon der nevnte Larsen ofte er litt sånn libro alt ettersom. Uansett får han som regel være i fred, og han er utrolig dyktig til å få det på sin måte. Vi får håpe Raymond blir for klok for dem :)

Det med at Bjørkøy starter på topp tror jeg har med at Raymond antakeligvis ikke holder en hel kamp, slik at Bjørkøy blir flyttet ned på midten når/hvis West kommer inn. Dessuten tror jeg det uansett er viktig at kapteinen spiller fast. Noen nevnte at det ikke er bra at kapteinen blir flyttet så mye på. Det kan jeg skjønne, men jeg tror at det under spesielle omstendeligheter er viktigst at han i det hele tatt spiller. 

0 - 2 på falkum!

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 jun 06, 17:52
I følge siste kamprapport fra Tv2 spiller ikke Pelle Nilsson. Får håpe det gjør sitt til at vi vinner! Men har ikke helt troa i dag heller :(

---------------------------

FFK og Leeds United


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 05 jun 06, 18:01
Endret: 05 jun 06, 18:02
hvorfor så jeg petersen?? noen som vet??

på banen altså..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 06, 18:03
tarrik er ute.. c.peters er inne

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 05 jun 06, 18:05
Opprinnelig postet av keiko99
tarrik er ute.. c.peters er inne


tror ikke det altså.. mulig det er ramberg..??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 06, 18:05
feil av meg.. tarrik spiller...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 18:05
Her var det mye hummer og kanari på nett-livesendingene, gitt. Shaaban i mål hos oss på Dagbladet, mens Nilsson spiller ifølge VG men er ute ifølge Dagbladet...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 06, 18:06
Endret: 05 jun 06, 18:07
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av keiko99
tarrik er ute.. c.peters er inne


tror ikke det altså.. mulig det er ramberg..??
ramberg er på laget.. bjørkøy er ute

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 13 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340