Husk meg
Brukernavn
Passord

Ni kamper og to mål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 20:33
Endret: 21 mai 06, 20:36
Dere kan si hva dere vil om forsvaret, men er dere klar over at spissene våres har scoret to mål på ni kamper og så langt har vi scoret sju mål. Lurer på hvor mange sjanser de har sløst hitil i år, det er ikke få.
Synes Tarik bør hvile noen kamper, det samme med Toth og la Hoås og Kvisvik starte mot Tromsø.
Så lenge vi har flere spisser, så bør de få sjansen, så lenge de andre ikke presterer

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 06, 20:37
Skrev litt om svakhetene våre på topp og fikk masse pepper for det, før sesongen. Men når det er sagt har absolutt Toth vært bedre enn jeg fryktet. Men god nok? Nei...... Vi trenger en spiss som er god for 15+ pr sesong, det har vi ikke.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 20:41
Ja, vi får vel kjeft nå, husgutt skal vel kaldkvele oss for negativiten våres

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 20:45
Vet godt hvem spillere vi kan kvitte oss med jeg, men i og med at jeg omtrent ble lynsjet sist jeg nevnte navn så får vi vel la det være denne gangen....
Men at noe MÅ gjøres er det vel liten tvil om...

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 21 mai 06, 20:45
Opprinnelig postet av Patrioten
Dere kan si hva dere vil om forsvaret, men er dere klar over at spissene våres har scoret to mål på ni kamper og så langt har vi scoret sju mål. Lurer på hvor mange sjanser de har sløst hitil i år, det er ikke få.
Synes Tarik bør hvile noen kamper, det samme med Toth og la Hoås og Kvisvik starte mot Tromsø.


Antall innlegg gjenspeiler ikke din fotballforståelse tydeligvis. Kvisvik inn på topp, så du kampen idag? Jeg har en bestemor med rullator, som har mye større aksjonsradius og en bedre pasningsfot enn han. Jeg vil også påstå at hun er i bedre fysisk form enn Burger`n. Nå må klubbledelsen gi han beskjed om at man ikke tolererer overvektige og demotiverte spillere. Når han har sperret spillerkjøp fra inverstorpoolen for dette året, og binder opp 2 mill i året i lønn, bør et minstekrav være en spiller med såpass respekt for supportere og klubb, at han holder seg i form. 
Men slapp av alle sammen, Yherland er snart tilbake fra skade, og da vil Kvisvik nok engang befinne seg på Olav`s pub, og ikke være aktuell for laget.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 20:50
jeg er tidvis enig med dere to sytepavene () nå... synes toth og tarik bør få hvile litt, de trenger det! og enig i at spissene scorer for lite mål, men det begrenser seg litt bakover også synes jeg, har sluppet inn 14 mål på 9 kamper, scoret, som dere skriver sju, det tilsier 0,7 mål pr kamp for og 1,5 mpl mot pr kamp, det er for dårlig av et lag som faktisk begynner å få litt erfaring i TL og ikke minst av et lag som skal (ifølge seg selv) komme på øvre halvdel! fortsetter det med sløsing av sjanser som idag på bortebane, og tap, og hvis vi sier at FFK vinner samtlige hjemmekamper (noe jeg tror er usansynlig så ender vi opp med ca 30 poeng, det kan holde til fornyet kontrakt i TL, men det kan også bli litt snaut, er jevnt i år og tror faktisk en må kapre minst 32-35 poeng for å ungå kvalikk og nedrykk....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 20:55
Vi skal ikke bytte ut hele laget når vi først er i gang da????? I dag spilte vi jo faktisk bra, men mangler ett mål på 0-0, da tror jeg vi fort kunne vunnet 2-3 - 0. Skal sies at vi trenger et midtstopper som kan spille sammen med Rajo, hverken Bora eller Tronseth er gode nok desverre.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 mai 06, 20:58
Hvor kommer denne ubegrensede tilliten til Hoås og Kvisvik fra?? at de to skal bidra til at FFK blir mer målfarlige kan jeg vanskelig se. Kvisvik spilte rett og slett elendig i dag også, og han har ansvaret for det andre målet. han står ytterst i muren, og bør vel kaste et lite blikk til siden, der det står en umarkert mann.. Hoås er det nesten ingen vits i å kommentere ettersom hans prestasjoner taler for seg selv.. mannen er jo en lite bevegelig kjøttklump uten framdrift.
Hvis disse to er løsningen, så er vi virkelig ille ute!

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 21:00
Trenger ikke å bytte hele laget fordi vi har noen som ikke fungerer.
Er tross alt poenga og plasseringa på tabellen som teller når alt kommer til alt.
Det bør vel de fleste nå ha innsett...
Men for all del, er jo bra spill for de som er tilfreds med møkkafotball i bånnsompa.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 21:03
Opprinnelig postet av Superboy
Hvor kommer denne ubegrensede tilliten til Hoås og Kvisvik fra?? at de to skal bidra til at FFK blir mer målfarlige kan jeg vanskelig se. Kvisvik spilte rett og slett elendig i dag også, og han har ansvaret for det andre målet. han står ytterst i muren, og bør vel kaste et lite blikk til siden, der det står en umarkert mann.. Hoås er det nesten ingen vits i å kommentere ettersom hans prestasjoner taler for seg selv.. mannen er jo en lite bevegelig kjøttklump uten framdrift.
Hvis disse to er løsningen, så er vi virkelig ille ute!


Kan det bli så mye verre enn det er, siden det bare er scoret to mål

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 21:03

Kvisvik er dårlig så det holder. Uten å overdrive vil jeg kalle han for tidenes feilkjøp i norsk foball. Tror heller ikke det hjelper å dytte inn på Hoås. Han holder ca samme nivå som Toth/West/Tarik. Vi må bare innrømme at vi trenger en drivende dyktig spiss. En NY en vel og merke. Da er jeg sikker på at det vil løsne for de andre spissene også.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 21:04
Opprinnelig postet av Culemart
Vi skal ikke bytte ut hele laget når vi først er i gang da????? I dag spilte vi jo faktisk bra, men mangler ett mål på 0-0, da tror jeg vi fort kunne vunnet 2-3 - 0. Skal sies at vi trenger et midtstopper som kan spille sammen med Rajo, hverken Bora eller Tronseth er gode nok desverre.


det hjelper faktisk ikke å spille bra å mene vi skulle hatt ett mål på 0-0 og at det da kanskje ville blitt FFK seier med 2-3 mål, da kan vi jo si det slik da: Vi skulle hatt 3 poeng i første runden, og i andre runden og i 3 runden og i 4 runden og i 5 runden osv osv, da tror jeg vi ville ligget på toppen....


det eneste som hjelper er å score de målene vi skal og slippe inn færre, det er ikke FFK gode nok til på borte bane !

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 21:05
Ja, det er utrolig hvor langt vi hadde kommet hvis bare...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 21:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Culemart
Vi skal ikke bytte ut hele laget når vi først er i gang da????? I dag spilte vi jo faktisk bra, men mangler ett mål på 0-0, da tror jeg vi fort kunne vunnet 2-3 - 0. Skal sies at vi trenger et midtstopper som kan spille sammen med Rajo, hverken Bora eller Tronseth er gode nok desverre.


det hjelper faktisk ikke å spille bra å mene vi skulle hatt ett mål på 0-0 og at det da kanskje ville blitt FFK seier med 2-3 mål, da kan vi jo si det slik da: Vi skulle hatt 3 poeng i første runden, og i andre runden og i 3 runden og i 4 runden og i 5 runden osv osv, da tror jeg vi ville ligget på toppen....


det eneste som hjelper er å score de målene vi skal og slippe inn færre, det er ikke FFK gode nok til på borte bane !


Hvor vi har scoret to mål

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 mai 06, 21:12
Ikke gjør deg dummere enn du er nå da... Klart det kan bli verre, det sier seg jo selv at både 0 og 1. mål er vesentlig dårligere... Uansett så er ikke en feit avdanket fortballspiller, og en kjøttklump med to gear, treg og ekstra treg, løningen.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 21:15
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Culemart
Vi skal ikke bytte ut hele laget når vi først er i gang da????? I dag spilte vi jo faktisk bra, men mangler ett mål på 0-0, da tror jeg vi fort kunne vunnet 2-3 - 0. Skal sies at vi trenger et midtstopper som kan spille sammen med Rajo, hverken Bora eller Tronseth er gode nok desverre.


det hjelper faktisk ikke å spille bra å mene vi skulle hatt ett mål på 0-0 og at det da kanskje ville blitt FFK seier med 2-3 mål, da kan vi jo si det slik da: Vi skulle hatt 3 poeng i første runden, og i andre runden og i 3 runden og i 4 runden og i 5 runden osv osv, da tror jeg vi ville ligget på toppen....


det eneste som hjelper er å score de målene vi skal og slippe inn færre, det er ikke FFK gode nok til på borte bane !


Hvor vi har scoret to mål


nettopp, og sluppet inn 10 mål! 

når det er nevnt med at vi ikke klarer å spille borte så skal jeg for ordens skyld legge til at vi har spilt 5 bortekamper i år, fasit: 0-2-3 , 2-10 i mål for og mot
og hjemme ahr vi spilt 4 kamper, fasit: 2-1-1 , 5-4 i mål for og mot....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 21:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

det hjelper faktisk ikke å spille bra å mene vi skulle hatt ett mål på 0-0 og at det da kanskje ville blitt FFK seier med 2-3 mål, da kan vi jo si det slik da: Vi skulle hatt 3 poeng i første runden, og i andre runden og i 3 runden og i 4 runden og i 5 runden osv osv, da tror jeg vi ville ligget på toppen....


det eneste som hjelper er å score de målene vi skal og slippe inn færre, det er ikke FFK gode nok til på borte bane !



Tror ikke du tok poenget.. Vi spiller bra, men scorer ikke mål derfor mener jeg at det bare er små justeringer som skal til. Selv om vi ikke scorer mål så trenger vi ikke bytte ut spillere for det, det går ann å legge om måten vi legger opp spillet på!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 21:22
Synes dere at FFK burde bruke pengene av Stadionsalget til spillere. Siden investorene lar vente på seg, har vi egentlig noe valg, for kassen er tom for penger

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 21:24
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

det hjelper faktisk ikke å spille bra å mene vi skulle hatt ett mål på 0-0 og at det da kanskje ville blitt FFK seier med 2-3 mål, da kan vi jo si det slik da: Vi skulle hatt 3 poeng i første runden, og i andre runden og i 3 runden og i 4 runden og i 5 runden osv osv, da tror jeg vi ville ligget på toppen....


det eneste som hjelper er å score de målene vi skal og slippe inn færre, det er ikke FFK gode nok til på borte bane !



Tror ikke du tok poenget.. Vi spiller bra, men scorer ikke mål derfor mener jeg at det bare er små justeringer som skal til. Selv om vi ikke scorer mål så trenger vi ikke bytte ut spillere for det, det går ann å legge om måten vi legger opp spillet på!


greit, jeg kjøper den, og er delvis enig, men som du sier, vi skaper sjanser, det er bare det å sette den i mål, så ett par av FFK`s sjanser på fxt.no ista, og det er store sjanser det er snakk om, skuddet til ramberg i begynelsen av 2 omgang f.eks hadde fortjent en bedre sjebne, tror spillerne bør stå å skyte fra langt og kort hold i hvert sitt mål på trening i morra, sånn for å få følelsen med det... har jo skapt drøssevis av sjanser i alle kampene i år, (unntak mot molde og hamkam)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 21:25
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes dere at FFK burde bruke pengene av Stadionsalget til spillere. Siden investorene lar vente på seg, har vi egentlig noe valg, for kassen er tom for penger


tror faktisk at de pengene ikke tilhører FFK sport, eller klubb, er ikke det penger som skal rett inn i finansiering av nye stadion??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340