Husk meg
Brukernavn
Passord

Skuffende oppførsel av hjemmepublikum

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

MSP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 8

Lagt til: 31 mai 06, 16:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!


det var rette ræva som fes gitt, "pass på dere selv" ja det kan vi godt gjøre, men det var tross alt du som startet denne debatten, da må du tåle å få folk i mot deg... eller hadde du regnet med at hele fredrikstad skulle være helt enig med deg å ligge langflate å beklage?? Nei, hold dere til pappas kredit kort, dyre biler og båter (eller yath som dere sikkert kaller det) så kan vi som tåler det se fotball!


Tydelig at ikke du har særlig høy utdannelse, hadde nok ikke kommet inn på BI for å si det sånn... Kredittkort i ett ord med to(2) T`er, yacht, men nå har vel dere ingen av delene, så det er i og for seg ikke så rart...

---------------------------

Liberta per gli ULTRAS!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 31 mai 06, 17:13

Veldig godt slående argument der gitt. Og BI er ikke den skolen som er den vanskeligste å komme inn på heller.....

---------------------------

Fredd


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mai 06, 20:42
Opprinnelig postet av MSP
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!


det var rette ræva som fes gitt, "pass på dere selv" ja det kan vi godt gjøre, men det var tross alt du som startet denne debatten, da må du tåle å få folk i mot deg... eller hadde du regnet med at hele fredrikstad skulle være helt enig med deg å ligge langflate å beklage?? Nei, hold dere til pappas kredit kort, dyre biler og båter (eller yath som dere sikkert kaller det) så kan vi som tåler det se fotball!


Tydelig at ikke du har særlig høy utdannelse, hadde nok ikke kommet inn på BI for å si det sånn... Kredittkort i ett ord med to(2) T`er, yacht, men nå har vel dere ingen av delene, så det er i og for seg ikke så rart...


hehe, godt du retter på meg lærer, dette er jo tross alt et sted hvor det er viktig å skrive helt riktig.... og hva vet du om min utdannelse? Dette er heller ikke et forum hvor man diskuterer utdannelsen til folk... Jeg driter i om yacht skrives med c eller ikke, bryr meg der ryggen slutter for å si det sånn.. poenget jeg ville frem til var at dere får holde dere til ting dere tåler, som f.eks massivt pengebruk, så kan vi som elsker fotball og som tåler en støyt holde oss til det! Det var alt for denne gang kjære venn, nå skal jeg konsentrere meg om fotballen igjen!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 jun 06, 11:40
Opprinnelig postet av MSP
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!


det var rette ræva som fes gitt, "pass på dere selv" ja det kan vi godt gjøre, men det var tross alt du som startet denne debatten, da må du tåle å få folk i mot deg... eller hadde du regnet med at hele fredrikstad skulle være helt enig med deg å ligge langflate å beklage?? Nei, hold dere til pappas kredit kort, dyre biler og båter (eller yath som dere sikkert kaller det) så kan vi som tåler det se fotball!


Tydelig at ikke du har særlig høy utdannelse, hadde nok ikke kommet inn på BI for å si det sånn... Kredittkort i ett ord med to(2) T`er, yacht, men nå har vel dere ingen av delene, så det er i og for seg ikke så rart...


Hei$ann Montebello!

Ja $takkar$ o$$ $om ikke har vært og $tudert på BI. Det finne$ faktisk flere ting her i livet enn di$$e penge$edlene. Et tip$ til ne$te gang en ly$pære går i man$ion din: få pappaen din til å kjøpe ny man$ion!

P$: Der$om du ikke $er noen vanlige $`er her så... jaja du $kjønner $ikkert ikke hva jeg mener uan$ett. Har pappa nok penger kan han alltid$ kjøpe deg gjennom grunn$kolen vet du. $kal $i du har lært mye om livet på BI du!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 jun 06, 00:41
så vidt jeg vet er vel det eneste du trenger for å komme inn på BI skolepenger  og generell studiekompetanse, og knapt nok det.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 04 jun 06, 11:37
Nå har denne tråden gått litt ut av kontroll. Derfor blir den låst. 

---------------------------

Sjefskodærn



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340