Husk meg
Brukernavn
Passord

Skuffende oppførsel av hjemmepublikum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

stabæk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mai 06
Innlegg: 3

Lagt til: 16 mai 06, 21:49
Hei.

Jeg vil bare få lov til å si hva jeg synes etter kampen i kveld.
Dere var klart best, fortjente 3 poeng! Gratulerer.. 

Men oppførselen på tribunen har ikke mål. 
Jeg har ikke vært borti værre oppførsel enn dette.
Hjemmepublikum i klokkesvingen ``aper`` etter bortesupporterene.
Dette som skulle være Fotballens ``Fest dag`` blir ødelagt av dette. Vi kommer dit og er hyggelige, har ingenting imot dere, så lager dere sånn kvalme. Det holder ikke mål.

Da det tragiske skjedde med Enerly var hele FOTBALL NORGE med på å støtte, alle brydde seg. Hvorfor går det ikke ann å ha det litt koselig på tribunen? 

La hver og en få holde med det laget de vil...




Takk, og lykke til videre i sesongen!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 mai 06, 22:02
Snitt alderen i klokkesvingen er vel ikke akkurat veldig høy. Dessuten må dere tåle å bli "mobbet" litt, det hører med til en fotball kamp!

Men enig i at alle skal få lov til å heie på det laget de vil.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mai 06, 04:55
Jeg må si jeg er utrolig skuffet over stabæk "suppoerterene". 
Vi ( jeg og en kamerat) havnet i ett lite klammeri med en stæbæk fyr i klokkesvingen. Fra vår side bare helt normalt småerting supportere imellom. Men 5min før slutt ser vi fyren tar av seg alt stabæk utstyr og går ut. Vi tenker ikke noe mere over det før vi ser at Onkel Politi og sonesjefen reagerer på det og beveger seg utenfor... tja tja tenker vi.. ser ferdig kampen og går ut som ingenting skulle ha skjedd.. vi rekker vel å komme 3-4 meter utenfor klokkesvingen utgangen før fyren kommer busende mot oss med 2-3 stabæk folk, og ypper "er dere like tøffe her hvor det ikke er gjerder eller?" .... Vi ser dumt på fyren og før vi i det hele tatt rekker og svare hiver 3-4 onkeler seg over folket og geleider de pent vekk... 

Imponerende sett av fredrikstad politet og sikkerhetsjef men må si jeg er skuffet over stabæk supperterene som tar dette så seriøst på fotballens festdag. 

Vi lagde aldri noe kvalme, kun normal småmobbing supporere i mellom i våre øyne.


La oss håpe dette var en av stabæks cassuals og ikke en fast tillhenger....

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 17 mai 06, 05:16

Det her er jo bare tåpelig å si.....sto selv i klokkesvingen idag.Og fra lenge før kampen begynte sto dere Stabæk supportere å sang nedlatende sanger og det som værre er mot oss.Så dere Stabæk gutter må nok gå i dere selv først!!!Forresten,det var utrolig godt å slå dere idag..få dere litt ned på jorden igjen!!!

---------------------------

PÅL


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 mai 06, 10:34
Opprinnelig postet av stabæk
Hei.

Jeg vil bare få lov til å si hva jeg synes etter kampen i kveld.
Dere var klart best, fortjente 3 poeng! Gratulerer.. 

Men oppførselen på tribunen har ikke mål. 
Jeg har ikke vært borti værre oppførsel enn dette.
Hjemmepublikum i klokkesvingen ``aper`` etter bortesupporterene.
Dette som skulle være Fotballens ``Fest dag`` blir ødelagt av dette. Vi kommer dit og er hyggelige, har ingenting imot dere, så lager dere sånn kvalme. Det holder ikke mål.

Da det tragiske skjedde med Enerly var hele FOTBALL NORGE med på å støtte, alle brydde seg. Hvorfor går det ikke ann å ha det litt koselig på tribunen? 

La hver og en få holde med det laget de vil...




Takk, og lykke til videre i sesongen!



Fotballstemning på tribunene for en som ikke er vant til det, kan nok virke litt voldsomt. Du venner deg nok;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


stabæk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mai 06
Innlegg: 3

Lagt til: 17 mai 06, 11:32
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av stabæk
Hei.

Jeg vil bare få lov til å si hva jeg synes etter kampen i kveld.
Dere var klart best, fortjente 3 poeng! Gratulerer.. 

Men oppførselen på tribunen har ikke mål. 
Jeg har ikke vært borti værre oppførsel enn dette.
Hjemmepublikum i klokkesvingen ``aper`` etter bortesupporterene.
Dette som skulle være Fotballens ``Fest dag`` blir ødelagt av dette. Vi kommer dit og er hyggelige, har ingenting imot dere, så lager dere sånn kvalme. Det holder ikke mål.

Da det tragiske skjedde med Enerly var hele FOTBALL NORGE med på å støtte, alle brydde seg. Hvorfor går det ikke ann å ha det litt koselig på tribunen? 

La hver og en få holde med det laget de vil...




Takk, og lykke til videre i sesongen!



Fotballstemning på tribunene for en som ikke er vant til det, kan nok virke litt voldsomt. Du venner deg nok;)



Haha. ikke er vant til det ? 

Har holdt med Stabæk siden jeg var liten, så det er vell ikke noe å diskutere.
Vi avslutter denne debatten, så skal vi se når dere kommer til Nadderud..

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 mai 06, 14:12

Gleder meg alt til vi skal møte dere borte! Sist vi var der ine var vi i tillegg flere enn dere var, så det kan bli moro igjen
Håper bare inderlig det er gjort noe med den elendige plassen dere har til bortesupportere!

Når det er sagt må jeg si det er TRAGISK hvor få dere klarer å stille med på en så kort kjøretur på selveste 16 mai!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 mai 06, 14:46
Ja jeg og blei veldig overraska over så få bortesupportere igår, det var skuffende! Lite lyd var det i døm også..

stabæk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mai 06
Innlegg: 3

Lagt til: 17 mai 06, 15:33
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 17 mai 06, 16:18

Ble skuffet over stabæksupporterne selv jeg. 16 mai, fotballens store dag, kort bortekamp, og ubeseiret i TL. Også kom dem med så få folk. Lite trykk i dem var det også.

Synes forresten supportere med tåle at man skriker og slenger litt med leppa til hverandre. Det er litt av gamet!

---------------------------

Ære være plankebyen!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 mai 06, 16:22
Helt enig. Dette må de tåle. Sikkert bare litt bitter for at de fikk det første tapet.

---------------------------

Fredd


MSP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 8

Lagt til: 29 mai 06, 17:59
Herregud! Det må da gå ann å tåle litt ``mobbing``! Jeg er selv Stabæk/pappa-gutt, og var på kampen, men ble ikke akkurat provosert av de wannabeesene som stod i klokkesvingen. Selvsagt, hadde de prøvd seg hadde jeg tatt dem, men litt ``verbal hetsing`` hører hjemme på en fotballkamp...

---------------------------

Stabæk per sempre


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 06, 17:35
Endret: 30 mai 06, 17:36
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!
oi sann,,, dere som f.... tåler at noen kommer på besøk for å stille ett enkelt spørsmål..... ja du er på rett spor pass på dere selv

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 06, 18:01
Endret: 30 mai 06, 18:01
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!
oi sann,,, dere som f.... tåler at noen kommer på besøk for å stille ett enkelt spørsmål..... ja du er på rett spor pass på dere selv


Har du vært på Stabæk sin side ??

MSP

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 8

Lagt til: 30 mai 06, 18:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!
oi sann,,, dere som f.... tåler at noen kommer på besøk for å stille ett enkelt spørsmål..... ja du er på rett spor pass på dere selv


Har du vært på Stabæk sin side ??


Ja, en god del... Ikke et hyggelig bekjentskap, heller litt patetisk...

---------------------------

Stabæk per sempre


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 06, 22:35
Endret: 30 mai 06, 22:37
jeg er som haren hopper over alt, men jeg  sa ikke noe galt..  spurte bare hvorfor dem var så få jeg....

ingen kan nekte meg og være på andre forum....

til msp.. patetisk  det er måten du sier for at slik jeg spurte traff vel hard etter tapet mot FFK

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 06, 22:41
her er det jeg sa:  Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da

Takk for kampen...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mai 06, 22:48
Opprinnelig postet av stabæk
Pass på dere selv dere, så skal nok det gå bra!


det var rette ræva som fes gitt, "pass på dere selv" ja det kan vi godt gjøre, men det var tross alt du som startet denne debatten, da må du tåle å få folk i mot deg... eller hadde du regnet med at hele fredrikstad skulle være helt enig med deg å ligge langflate å beklage?? Nei, hold dere til pappas kredit kort, dyre biler og båter (eller yath som dere sikkert kaller det) så kan vi som tåler det se fotball!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 06, 23:48
Til fredrikstadpatriot.. skrev jeg noe galt  på stabæk sitt forum ?  (bare lurer på ditt  syn av den saken)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 13:25
Opprinnelig postet av keiko99
Til fredrikstadpatriot.. skrev jeg noe galt  på stabæk sitt forum ?  (bare lurer på ditt  syn av den saken)


Hvem er interessert ( de her inne ) i hva du skriver på andre sine forum keiko99 ?? Det er nok du alene om.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340