Husk meg
Brukernavn
Passord

Arve Mokkelbost

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mai 06, 16:59
Er det noen som vet hvordan ståa er i forbindelse med han, han har vel vært sykemeldt snart 1/2 år.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mai 06, 17:21
Endret: 11 mai 06, 17:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som vet hvordan ståa er i forbindelse med han, han har vel vært sykemeldt snart 1/2 år.


Jeg spurte Harry her om dagen, men svaret var bare at han fortsatt er sykemeldt. 
Jeg tror ikke det kommer noe annet svar fra klubben før Arve Mokkelbost selv er klar for å si noe mer.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mai 06, 17:47
mannen burde komme med en uttalelse jævlig kjapt, eller ta hatten sin å gå...

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 11 mai 06, 18:42
Kan vi ikke bare tilsette Harry først som sist? Arve er jo helt ubrukelig................

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 11 mai 06, 20:00
Harry for president!!! (Flink i engelsk gitt) Eller direktør da...

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 11 mai 06, 22:38
Endret: 11 mai 06, 22:41
Husker at mange fotballhoder rundt meg var skeptiske da  Arve ble ansatt. Han gjorde ikke akkurat noen suksess i Brann.

Men det var jo flagget til topps og 17. mai-stemning da klubben presenterte "røverkjøpet" for pressen. Dette var mannen som virkelig skulle løfte laget!

Hva har vi sett til ham siden? Eneste gangen han imponerte meg LITT var da han viste seg som en mann med visse empatiske evner da Enerly ble skadet. Ellers har vel Mokkelbost vært mer eller mindre usynlig.

Hvor lenge kan klubben være uten en fungerende direktør???

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 12 mai 06, 05:01
Arve bør selv forstå at han ikke er egnet til denne jobben, ei heller ønsket!

---------------------------

30. november, 1718; en mørk dag i mitt liv - Karl XII etter en mørk natt ved Halden! ;)

All you need is CASSUALS!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 mai 06, 11:41
Opprinnelig postet av Espen
Husker at mange fotballhoder rundt meg var skeptiske da  Arve ble ansatt. Han gjorde ikke akkurat noen suksess i Brann.

Men det var jo flagget til topps og 17. mai-stemning da klubben presenterte "røverkjøpet" for pressen. Dette var mannen som virkelig skulle løfte laget!

Hva har vi sett til ham siden? Eneste gangen han imponerte meg LITT var da han viste seg som en mann med visse empatiske evner da Enerly ble skadet. Ellers har vel Mokkelbost vært mer eller mindre usynlig.

Hvor lenge kan klubben være uten en fungerende direktør???


Mokkelbost førte vel Brann til Cupfinale. Det var etter det at tumultene startet borte i Bergen. Så at han ikke hadde suksess i Brann er en sannhet med modifikasjoner.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 06, 14:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Mokkelbost førte vel Brann til Cupfinale. Det var etter det at tumultene startet borte i Bergen. Så at han ikke hadde suksess i Brann er en sannhet med modifikasjoner.


Hør, hør.  Jeg forstår ikke helt hva galt Arve har gjort som gjør at han fortjener så innih____e mye pepper som han får.  Én ting er å ikke oppfylle kravstore supporteres drømmer - en annen ting er hva han faktisk får til. 

Jeg har uansett ikke sansen for å sparke folk som ligger nede - og vi bør foreløpig forholde oss til at Mokkelbost er sykemeldt og at situasjonen er slik til noen av partene velger å gjøre noe. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 mai 06, 14:08
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Mokkelbost førte vel Brann til Cupfinale. Det var etter det at tumultene startet borte i Bergen. Så at han ikke hadde suksess i Brann er en sannhet med modifikasjoner.


Hør, hør.  Jeg forstår ikke helt hva galt Arve har gjort som gjør at han fortjener så innih____e mye pepper som han får.  Én ting er å ikke oppfylle kravstore supporteres drømmer - en annen ting er hva han faktisk får til. 

Jeg har uansett ikke sansen for å sparke folk som ligger nede - og vi bør foreløpig forholde oss til at Mokkelbost er sykemeldt og at situasjonen er slik til noen av partene velger å gjøre noe. 



Jeg har vel ikke gitt han pepper. Du svarer på feil mann her nå.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 12 mai 06, 14:08
Endret: 12 mai 06, 15:46
Opprinnelig postet av denielsander
Hør, hør.  Jeg forstår ikke helt hva galt Arve har gjort som gjør at han fortjener så innih____e mye pepper som han får.  Én ting er å ikke oppfylle kravstore supporteres drømmer - en annen ting er hva han faktisk får til. 

Jeg har uansett ikke sansen for å sparke folk som ligger nede - og vi bør foreløpig forholde oss til at Mokkelbost er sykemeldt og at situasjonen er slik til noen av partene velger å gjøre noe.


Det er vel mer mangel på det han ikke har gjort som gjør at han for pepper...

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 06, 14:54
Endret: 12 mai 06, 15:46
Opprinnelig postet av Svupzz
Det er vel mer mangel på det han ikke har gjort som gjør at han for pepper...


Mangel på det han ikke har gjort?  Da skulle vel alt være bra, da? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 12 mai 06, 15:47
Hehe,  ble kanskje litt vanskelig den setningen. Men meningen med det jeg sa var at han kritiseres for manglende (i det minste synlig) innsats.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 17 mai 06, 22:03
Er ikke mannen sykmeldt????

Voks opp.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 mai 06, 09:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Mokkelbost førte vel Brann til Cupfinale. Det var etter det at tumultene startet borte i Bergen. Så at han ikke hadde suksess i Brann er en sannhet med modifikasjoner.


Hør, hør.  Jeg forstår ikke helt hva galt Arve har gjort som gjør at han fortjener så innih____e mye pepper som han får.  Én ting er å ikke oppfylle kravstore supporteres drømmer - en annen ting er hva han faktisk får til. 

Jeg har uansett ikke sansen for å sparke folk som ligger nede - og vi bør foreløpig forholde oss til at Mokkelbost er sykemeldt og at situasjonen er slik til noen av partene velger å gjøre noe. 



Jeg har vel ikke gitt han pepper. Du svarer på feil mann her nå.


Nei... Jeg skrev "Hør, hør" - altså er jeg ENIG med deg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 19 mai 06, 09:54
Mokkelbosts største tabbe skriver seg nok fra tida i Brann. Da klubben solgte Odd Johnsen til Godset glemte han å sende regning. Brann fikk derfor aldri noe penger ....

---------------------------

math


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 mai 06, 10:16
Opprinnelig postet av math
Mokkelbosts største tabbe skriver seg nok fra tida i Brann. Da klubben solgte Odd Johnsen til Godset glemte han å sende regning. Brann fikk derfor aldri noe penger ....


Og du er selvsagt 100% sikker på at dette ansvaret var Arve Mokkelbost sitt?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 mai 06, 14:07
Hva Arve har gjort tidligere er irrelevant. I FFK har han ikke gjort noe som helst uten å suge klubben for penger. At de ( FFK ASA) ikke klarer å løse han fra arbeidsavtalen er helt utrolig, men snart er han vel over på trygd, og da er vi ihvertfall kvitt´n.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jun 06, 09:12
ser aftenposten har laget en sak på det og at det har vært styremøte om det nå.. hva FFK skal gjøre blir visst offentliggjort etter pinsa...  tror dere arve ville si noe til aftenposten??  hehe

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jun 06, 09:23
Opprinnelig postet av Husgutt
ser aftenposten har laget en sak på det og at det har vært styremøte om det nå.. hva FFK skal gjøre blir visst offentliggjort etter pinsa...  tror dere arve ville si noe til aftenposten??  hehe


Link?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»




Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340