Husk meg
Brukernavn
Passord

Shaaban tatt ut

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 09 mai 06, 18:32
Endret: 09 mai 06, 18:33
Og der var Rami Shaaban tatt ut som 3. keeper til sveriges VM-tropp..Koselig for han selvfølgelig. Men ikke kult å miste han i opptil flere kamper..
http://sydsvenskan.se/sport/article158131.ece

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mai 06, 18:53
blir det staw eller sørlie da? er staw  frisk?  ikke helt oppdatert jeg.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 mai 06, 19:03
Vil tru at vi har en 2. keeper som er VELDIG sugen på å vise seg frem.  Er ikke så bekymret for det - spesielt hvis vi fortsetter å spille som mot VIF - da skaper jo ikke motstanderen noen sjanser og vi kunne henta en giktsliten 70-åring til å lalle rundt der med rullator.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 mai 06, 19:05
"FFK-ledelsen har fått klar beskjed om at de ikke får bruke Rami Shaaban i 16. mai-oppgjøret mot Stabæk dersom han i dag blir tatt ut i den svenske VM-troppen. " klippet fra f-b.no

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 09 mai 06, 19:15
Får virkelig håpe at Staw er skadefri og i form.. Mine tynnslitte nerver tåler ikke tryllekunstneriene til Steinardo i 5 kamper..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 06, 19:34
Synes det er dårlig av TV2 og ikke nevne noe om han i sporten kl 18.30, Nettavisen skriver heller ikke så mye, Dagbladet ingenting, forrøvrig hele medie Norge.

Husk vi har eneste spilleren fra Tippeligaen som er med i VM, lurer hva de hadde skrevet, eller sagt om det hadde vært en spiller fra Vålerenga,eller kanskje Lillestrøm, skuffende greier.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 09 mai 06, 19:42
Har hørt rykter om at det foreligger en avtale med Kvik om å hente han unggutten som var med å trente i vinter, hvis Rami ble tatt ut. Sørlie er da 3. keeper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mai 06, 19:50
VG har det jo på førstesiden i hvert fall. Kunne jo sikkert ha vært nevnt i andre medier, men sååå stort er det nok ikke for den øvrige norske befolkning at en FFK-spiller er blitt tatt ut som reservekeeper i VM. Størst for Shaaban selv, og litt stort for FFK som klubb også.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 06, 20:40
Opprinnelig postet av A9$h
"FFK-ledelsen har fått klar beskjed om at de ikke får bruke Rami Shaaban i 16. mai-oppgjøret mot Stabæk dersom han i dag blir tatt ut i den svenske VM-troppen. " klippet fra f-b.no
merkelig at vi ikke kan bruke en som først og fremst er en 2 keepeer på landslaget

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 06, 20:44

Slik ser troppen ut:

Keepere: John Alvbage (Viborg), Andreas Isaksson (Rennes), Rami Shaaban (Fredrikstad).

Forsvarsspillere: Erik Edman (Rennes), Petter Hansson (Heerenveen), Teddy Lucic (Hacken), Olof Mellberg (Aston Villa), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Fredrik Stenman (Bayer Leverkusen), Karl Svensson (IFK Göteborg).

Midtbanespillere: Niclas Alexandersson (IFK Göteborg), Daniel Andersson (Malmö), Johan Elmander (Brøndby), Mattias Jönson (Djurgården), Kim Källstrom (Rennes), Tobias Linderoth (FC København), Fredrik Ljungberg (Arsenal), Anders Svensson (Elfsborg), Christian Wilhelmsson (Anderlecht).

Angrepsspillere: Marcus Allbäck (FC København), Zlatan Ibrahimovic (Juventus), Henrik Larsson (Barcelona), Markus Rosenberg (Ajax). 

tenk a ingen andre en rami er fra den norske tippeligaen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 06, 20:45

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 mai 06, 20:47
Det er jo moro å ha med en mann i vm da! Håper ikke vi kommer til å miste noen poeng pga at han er boerte

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 mai 06, 20:55
Jeg vil gratulere Rami jeg, fult fortjent! 

(men håper de ryker ut tidlig da.... hehe )

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 mai 06, 21:01
Syntes kritikken av Steinar Sørlie er litt teit, men men.... Vil gratulere Rami Shaaban med VM plassen
Samtidig, håper jeg Sørlie griper sjansen og viser at han er en toppkeeper av klasse....
Jeg er glad vi har Rami, men er også glad vi har Steinar

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 mai 06, 21:19
Sitter med litt blandede følelser her. Synd vi mister Rami i viktige kamper, men samtidig er det gøy at han får oppfylt guttedrømmen med VM spill for Sverige.

Lykke til i VM Rami!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 06, 21:20
Vi får ta kontakt med landslagsledelsen i Sverige i morgen, og se om det i det hele tatt er mulig. Finnes det muligheter, så skal vi gjøre alt vi kan, sier Eggen. Om det går an fly han fra Tyskland til Sverige

Han sier likevel at FFK nok må regne med å spille noen kamper med Steinar Sørlie i mål i stedet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 mai 06, 22:13
Som flere andre skriver sliter jeg også med blandede følelser. Dette er helt klart moro for Rami, men hvor morsomt det blir for oss vil tiden vise....

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 mai 06, 23:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har hørt rykter om at det foreligger en avtale med Kvik om å hente han unggutten som var med å trente i vinter, hvis Rami ble tatt ut. Sørlie er da 3. keeper.


Åssen i alle dager kan du tolke det til at både Staw og en ung 3 div spiller stiller foran Steinar??
Jeg trur, er ganske sikker på og håper Steinar blir førstevalget og viser seg frem når han får sjansen!
Steinar har vel vært reservekeeper? Da er det ganske naturlig å tru at han rykker opp til 1 valg! 
Tenker bare på RBK kampen jeg, så vet jeg at Steinar KAN!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 09 mai 06, 23:44
Jeg synes det er en ære og jeg er stolt av at en FFK spiller er med i Vm. Det er vel kanskje første gang.
Det er jo den utviklingen vi vil ha i klubben vår.

Takk til Rami som vil representere Sverige og Fredrikstad FK på en fin måte.

Det må være slik at vi i FFK er positive til at spillere kommer på landslag og til VM, fordi det vil være noe som dedt ryktes om. 
Velg FFK, for da er veien kort til landslaget!

Heja Sverige, surt humör!
Det är det som susen gör! 
Sverige, Sverige, Sverige!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 10 mai 06, 08:26
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har hørt rykter om at det foreligger en avtale med Kvik om å hente han unggutten som var med å trente i vinter, hvis Rami ble tatt ut. Sørlie er da 3. keeper.


Åssen i alle dager kan du tolke det til at både Staw og en ung 3 div spiller stiller foran Steinar??
Jeg trur, er ganske sikker på og håper Steinar blir førstevalget og viser seg frem når han får sjansen!
Steinar har vel vært reservekeeper? Da er det ganske naturlig å tru at han rykker opp til 1 valg! 
Tenker bare på RBK kampen jeg, så vet jeg at Steinar KAN!


Det vil overaske meg om Sørlie skal stå noen TL kamper når Rami er borte. Tror nok Staw rangeres foran ham, hvis han er helt frisk etter skade/operasjon. Hvis ikke får vi håpe det finnes andre løsninger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 mai 06, 09:23
Opprinnelig postet av frekkrik
Tenker bare på RBK kampen jeg, så vet jeg at Steinar KAN!


Tja, alle keepere kan skytes gode, det kan du være sikker på...

Men Steinar skal ha såpass, han er reaksjonssterk på streken størrelsen tatt i betraktning...

---------------------------

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...


God bedring Enerly


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 10 mai 06, 10:10
Kjempeflott Rami! Jeg er stolt av deg.

---------------------------

-exit body, exit mind-


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 mai 06, 11:14
Tror jeg telte 100 VA i løpet av intervjuet - men GRATULERER Rami. 100% fortjent.

Heia Sverige.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 mai 06, 11:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har hørt rykter om at det foreligger en avtale med Kvik om å hente han unggutten som var med å trente i vinter, hvis Rami ble tatt ut. Sørlie er da 3. keeper.


Åssen i alle dager kan du tolke det til at både Staw og en ung 3 div spiller stiller foran Steinar??
Jeg trur, er ganske sikker på og håper Steinar blir førstevalget og viser seg frem når han får sjansen!
Steinar har vel vært reservekeeper? Da er det ganske naturlig å tru at han rykker opp til 1 valg! 
Tenker bare på RBK kampen jeg, så vet jeg at Steinar KAN!


Det vil overaske meg om Sørlie skal stå noen TL kamper når Rami er borte. Tror nok Staw rangeres foran ham, hvis han er helt frisk etter skade/operasjon. Hvis ikke får vi håpe det finnes andre løsninger.



Tenkt litt på det der jeg også, men er litt rart de har med Sørli på benken og ikke staw da? Med mindre staw fremdeles ikke er skada da, og det er jo allerede fra tirsdagen at Rami ikke får lov å stå mer i mål

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 mai 06, 11:46
Rami er viktig for oss, Sørlie styrer ikke fireren på samme måte, men jeg vet om en som kan. Det er ferie i Premier Leage så kanskje vi kunne leie Myhre for en 4-5 kamper, slik som ifjor........

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 mai 06, 12:37
Opprinnelig postet av Fjedjik
Rami er viktig for oss, Sørlie styrer ikke fireren på samme måte, men jeg vet om en som kan. Det er ferie i Premier Leage så kanskje vi kunne leie Myhre for en 4-5 kamper, slik som ifjor........


Fått med deg at overgangsvinduet er stengt?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 mai 06, 13:00
Finnes det ikke noe spesielle regler for keepere ? Men det er kanskje bare ved skader...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 mai 06, 13:03
Tror ikke akkurat vi får disp. til å hente inn en ekstra keeper bare for noen kamper så lenge vi har både Sørlie og Staw i stallen fra før...

Men jeg vil også veldig gjerne ha en oppdatering på situasjonen til Staw. Ser at han ikke har spilt noe for FFK 2 ennå, så han er ikke tilbake 100 % ennå?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 06, 13:58
Opprinnelig postet av Costanza
Tror ikke akkurat vi får disp. til å hente inn en ekstra keeper bare for noen kamper så lenge vi har både Sørlie og Staw i stallen fra før...

Men jeg vil også veldig gjerne ha en oppdatering på situasjonen til Staw. Ser at han ikke har spilt noe for FFK 2 ennå, så han er ikke tilbake 100 % ennå?

jeg tror ikke staw er frisk ennå.. så om ikke har vi bare steinar da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 10 mai 06, 14:00
Morro for Rami...også er han den eneste fra Tippeligaen i den svenske troppen..Morro!!Men det er klart,medaljen har en bakside,vi vil miste han i flere kamper!Selvfølgelig er det kjedelig,men syns folk kanskje overdriver LITT.
Føler meg selvfølgelig ikke like trygg med Steinardo i målet som med Rami,men Steinar er en ganske god keeper,på sitt beste er han meget god,uansett hvordan man vrir å vender på det.Selvfølgelig kjedelig å miste Rami (en av ligaens beste keepere), men det er ikke snakk om noe keeper-krise,klarer oss med Steinar og Staw i noen kamper

---------------------------

PÅL


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 mai 06, 15:53
Tror staw fortsatt er skadet og at klubben har en avtale om å leie kvik haldens erik bråthen (eller hva han het) om shaaban skulle bli skadet eller tatt ut til vm. Isåfall vil han bli førstekeeper og steinar sørlie andrekeeper.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mai 06, 15:53

Knut Torbjørn Eggen bekrefter at Sørlie, som i fjor høst var helt i kulda, er nærmest til å overta jobben som burvokter skriver Nettavisen.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 mai 06, 16:02
...og når begynte du og stole på nettavisen?

Det er jo det mest naturlige og velge steinar, men vi trenger to keepere og jeg mener at lasse staw fortsatt er skadet, og da står valget mellom bråthen og en jr.keeper fra egen stall.. Tror neppe bråthen kommer om ikke han er førstemålvakt, det ville jo være feil både i forhold til både han selv og kvik.. Men jeg tror faktisk FFK kommer til å satse på han. Det er kanskje ikke den tryggeste løsningen på kort sikt, men om de skal satse videre på bråthen, så kan det være en god erfaring for han og spille noen kamper i tippeligaen..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 10 mai 06, 23:30
I fredrikstad blad står det at det er FIFA som har bestemt at landslagspillere som er tatt ut til VM ikke kan spille på sine klubblag etter 15. mai -- da skal vel de 20 landslagsspillerne i Arsenal og Barca stå over CL finalen den 17`de mai også da :-)))

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 00:36
vi har jo en erstatter da.. kvikkhalden sin  keeper

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mai 06, 00:42
Opprinnelig postet av keiko99
vi har jo en erstatter da.. kvikkhalden sin  keeper

Først må han bli FFK-spiller...

Men når og hvordan ble Sørlie skadet? Jeg håper for all del vi kan bruke han fra 16. mai og i de påfølgende kampene Shaaban er borte. Bråthen er sikkert et stort talent, men jeg vil føle meg langt tryggere med Sørlie og hans rutine.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mai 06, 00:49
Opprinnelig postet av Patrioten

Knut Torbjørn Eggen bekrefter at Sørlie, som i fjor høst var helt i kulda, er nærmest til å overta jobben som burvokter skriver Nettavisen.



Steinar sliter litt med akillesen og Staw er jo enda ikke helt skadefri, og da kan jo fort Erik Bråten bli vår førstekeeper.

Spiller han slik han gjorde idag mot FFK, så har vi ikke så mye å frykte, for han leverte flere klasseredninger og var en av de beste på banen til tross for at han slapp inn 7 mål.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 00:56
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
vi har jo en erstatter da.. kvikkhalden sin  keeper

Først må han bli FFK-spiller...

Men når og hvordan ble Sørlie skadet? Jeg håper for all del vi kan bruke han fra 16. mai og i de påfølgende kampene Shaaban er borte. Bråthen er sikkert et stort talent, men jeg vil føle meg langt tryggere med Sørlie og hans rutine.
ja du var litt rakst ute med å si at han først må bli FFK spiller... det er fort gjort å f¨å lov av NFF å hente en keeper så lenge det snæbb 1 sier da å det stoler jeg jo på så da kansje han er FFK spiller.. synd, men kansje sant..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mai 06, 01:00
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
vi har jo en erstatter da.. kvikkhalden sin  keeper

Først må han bli FFK-spiller...

Men når og hvordan ble Sørlie skadet? Jeg håper for all del vi kan bruke han fra 16. mai og i de påfølgende kampene Shaaban er borte. Bråthen er sikkert et stort talent, men jeg vil føle meg langt tryggere med Sørlie og hans rutine.


Den første kampen for 2. laget ble spillt i Østfoldhallen og siden det har han slitt litt med akillesen. 
I følge div. statistikker og utredninger, så blir man ikke mere skadet på kunstgress enn på naturgress, men det som skjer hvis man skifter på å spille på kunstgress og naturgress er nettopp bla. slike skader som Steinar har føling med.

Selv om Erik Bråten spillte en praktkamp mot FFK i dag, så vil jeg også føle meg tryggere med Steinar mellom stengene mens Rami er borte.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 11 mai 06, 10:00
Aldri trygg med Sørlie i mål!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 10:13
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Aldri trygg med Sørlie i mål!


"Litt" usikker er jeg å

Men jeg mener han er førstevalget etter Shaaban.
Hvis jeg kan velge vil jeg ha den Steinar som fikk 10èrn på VG børsen. 

STÅ PÅ STEINAR !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 10:29
Dere to gliser ute å tenke.. hvem vil dere ha i mål når rami er borte.. steinar eller kvikkhalden keeperen ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 10:36
Opprinnelig postet av keiko99
Dere to gliser ute å tenke.. hvem vil dere ha i mål når rami er borte.. steinar eller kvikkhalden keeperen ?


Biter..ikke gliser

Steinar, Kvikk-lunchen vet jeg for lite om (ingenting for å være helt ærlig)
eeeh keiko99, mente du å spøre meg foresten ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 11 mai 06, 10:53

Hvis Staw er skadet ønsker jeg meg(for hva det måtte være verdt) Erik Brathen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 10:53
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av keiko99
Dere to gliser ute å tenke.. hvem vil dere ha i mål når rami er borte.. steinar eller kvikkhalden keeperen ?


Biter..ikke gliser

Steinar, Kvikk-lunchen vet jeg for lite om (ingenting for å være helt ærlig)
eeeh keiko99, mente du å spøre meg foresten ?
jeg kaller dette ett glis --->     Å når rami er i vm så er det slik at vi må stole på noen andre å da velger jeg heller steinar.. rutine trengs og det har steinar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 11:01
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av keiko99
Dere to gliser ute å tenke.. hvem vil dere ha i mål når rami er borte.. steinar eller kvikkhalden keeperen ?


Biter..ikke gliser

Steinar, Kvikk-lunchen vet jeg for lite om (ingenting for å være helt ærlig)
eeeh keiko99, mente du å spøre meg foresten ?
jeg kaller dette ett glis --->     Å når rami er i vm så er det slik at vi må stole på noen andre å da velger jeg heller steinar.. rutine trengs og det har steinar


Det (  ) får duge når moderator ikke har klart å legge inn en bite smily ennå. (beklager feil bruk av smily keiko..he..he)

Hvis ikke Steinar blir valgt, hva f&/%¤ gjør han hos oss da?
Men nærvøs kommer jeg til å være....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 11 mai 06, 11:06
Jeg tror, med vekt på tror, at Sørlie er i klubben fordi Staw måtte opereres. Og bare derfor.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 mai 06, 11:39
Fikk han ikke beskjed om å finne seg my klubb? Men fant ikke noe han likte, og valgte å bli her? Mulig jeg husker feil nå. Tror nok Steinar kommer til å stå de kampene Rami ikke er her., men hadde håpet på en skadefri Staw.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 12:15
Opprinnelig postet av Brukernavn


Det (  ) får duge når moderator ikke har klart å legge inn en bite smily ennå. (beklager feil bruk av smily keiko..he..he)

Hvis ikke Steinar blir valgt, hva f&/%¤ gjør han hos oss da?
Men nærvøs kommer jeg til å være....
det er derfor folk ikke skjønner bår jeg kødder da eller slenger en fleip for da bruker jeg den --->    kansje denne er rett ? ---->   uansett.. ingen ting å beklage seg for... jeg døde ikke

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 06, 12:28
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
vi har jo en erstatter da.. kvikkhalden sin  keeper

Først må han bli FFK-spiller...

Men når og hvordan ble Sørlie skadet? Jeg håper for all del vi kan bruke han fra 16. mai og i de påfølgende kampene Shaaban er borte. Bråthen er sikkert et stort talent, men jeg vil føle meg langt tryggere med Sørlie og hans rutine.


Det er vel lov til å låne så sant Sørlie og Staw er skada ??

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 mai 06, 12:33
Endret: 11 mai 06, 12:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Det er vel lov til å låne så sant Sørlie og Staw er skada ??


Hvorfor ikke da prøve låne Myhre i disse kampene siden sesongen i England er ferdig??Eller kanskje Lund hansen (hvis han vill da) han sitter vel ikke på benken til RBK engang..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 06, 12:36
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Det er vel lov til å låne så sant Sørlie og Staw er skada ??


Hvorfor ikke da prøve låne Myhre i disse kampene siden sesongen i England er ferdig??Eller kanskje Lund hansen (hvis han vill da) han sitter vel ikke på benken til RBK engang..


Ja, hvorfor ikke ??

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 13:00
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Det er vel lov til å låne så sant Sørlie og Staw er skada ??


Hvorfor ikke da prøve låne Myhre i disse kampene siden sesongen i England er ferdig??Eller kanskje Lund hansen (hvis han vill da) han sitter vel ikke på benken til RBK engang..


Ja, hvorfor ikke ??


Vi går for Myhre da eller ? så slipper nivå å synke så veldig.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 06, 13:27




Hvorfor ikke da prøve låne Myhre i disse kampene siden sesongen i England er ferdig??Eller kanskje Lund hansen (hvis han vill da) han sitter vel ikke på benken til RBK engang..[/quote]

Ja, hvorfor ikke ??[/quote]

Vi går for Myhre da eller ? så slipper nivå å synke så veldig.[/quote]

Greit det. Gi beskjed du.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 mai 06, 13:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen




Hvorfor ikke da prøve låne Myhre i disse kampene siden sesongen i England er ferdig??Eller kanskje Lund hansen (hvis han vill da) han sitter vel ikke på benken til RBK engang..


Ja, hvorfor ikke ??[/quote]

Vi går for Myhre da eller ? så slipper nivå å synke så veldig.[/quote]

Greit det. Gi beskjed du.[/quote]

Tør ikke, er litt  se...
kommer nok på tv2 nyhetene likevel så de får nok "beskjeden"

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 13:33
nei til ALH... ja til myhre.... eggen velger nok kvikk keeperen.. mye bedre det  for da tar vi kansje mist poeng

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 06, 14:13
FFK søker om å få lov å bruke rami 16 mai

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 06, 16:06
Opprinnelig postet av keiko99
FFK søker om å få lov å bruke rami 16 mai


Hørte det på Radio Fredrikstad ja. Men så er det det at det er forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker når det gjelder klubber også. Hver du sikker på at spillerne som skal spille Champions League får lov til å spille, mens de her på berget ikke gjør det.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 mai 06, 22:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
FFK søker om å få lov å bruke rami 16 mai


Hørte det på Radio Fredrikstad ja. Men så er det det at det er forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker når det gjelder klubber også. Hver du sikker på at spillerne som skal spille Champions League får lov til å spille, mens de her på berget ikke gjør det.


Ikke noe nytt i denne saken???

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 mai 06, 22:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
FFK søker om å få lov å bruke rami 16 mai


Hørte det på Radio Fredrikstad ja. Men så er det det at det er forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker når det gjelder klubber også. Hver du sikker på at spillerne som skal spille Champions League får lov til å spille, mens de her på berget ikke gjør det.


Nå står vel CL finale definert som unntak i reglene, så det er vel ikke noe nytt det... I tillegg er det en "viss" forskjell også: Det er vel over 15 spillere på de to lagene som er tatt ut på sine respektive landslag - så det kunne fort blitt tynt på banen i CL-finalen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 mai 06, 00:30
Sørlie er en god keeper han, ingen tvil om det. Litt ustabil, men god. Men Rami har vært stabilt god og fortjener 1. keeperjobben i FFK-buret, men tror Sørlie vil vise seg fra sin beste side mer stabilt, når han nå får sjangsen igjen... Problemet er 2. keeper plassen.....

Men alt om alt, så la oss håpe at Sverige ryker ut av WM så fort som mulig og at Rami tilbake i FFK-gållen..

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 06, 09:06
Vi får håpe Sørlie har en god dag på jobb for da er han faktisk veldig god. Synd han er så ustabil for på sitt beste er han en god tippeliga keeper!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 11:32
Endret: 16 mai 06, 11:32
Opprinnelig postet av Bob Page
Sørlie er en god keeper han, ingen tvil om det. Litt ustabil, men god. Men Rami har vært stabilt god og fortjener 1. keeperjobben i FFK-buret, men tror Sørlie vil vise seg fra sin beste side mer stabilt, når han nå får sjangsen igjen... Problemet er 2. keeper plassen.....

Men alt om alt, så la oss håpe at Sverige ryker ut av WM så fort som mulig og at Rami tilbake i FFK-gållen..


Så enig som jeg kan for blitt. Få  Sverige ut så fort som svint.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 11:33
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
FFK søker om å få lov å bruke rami 16 mai


Hørte det på Radio Fredrikstad ja. Men så er det det at det er forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker når det gjelder klubber også. Hver du sikker på at spillerne som skal spille Champions League får lov til å spille, mens de her på berget ikke gjør det.


Nå står vel CL finale definert som unntak i reglene, så det er vel ikke noe nytt det... I tillegg er det en "viss" forskjell også: Det er vel over 15 spillere på de to lagene som er tatt ut på sine respektive landslag - så det kunne fort blitt tynt på banen i CL-finalen. 



Hvor finner du disse reglene ??

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 16 mai 06, 12:05
Da FIFA satte datoen 15. mai var det bestemt at CL finalen skulle spilles den 17. UEFA søkte da om disp for finalen med en gang. Uavhengig av hvilke lag som kom dit. 
VM er FIFA`s store arrangement og jeg kan aldri tenke meg at byråktatene der er innterresert i å gjøre noe for en klubb i Norge som søker på så kort varsel.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 12:21
Endret: 16 mai 06, 12:24
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Da FIFA satte datoen 15. mai var det bestemt at CL finalen skulle spilles den 17. UEFA søkte da om disp for finalen med en gang. Uavhengig av hvilke lag som kom dit. 
VM er FIFA`s store arrangement og jeg kan aldri tenke meg at byråktatene der er innterresert i å gjøre noe for en klubb i Norge som søker på så kort varsel.


Dette er ikke noe svar på spørsmålet mitt. Selvfølgelig skjønner jeg også at de har søkt om disp. her.
Hvor står det f.eks. at ikke vi kan få godkjenning også ?? Nei du, det er nok forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker fortsatt skal du se.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 06, 12:42
Selvfølgelig er det forskjell på de små og store klubbene/fotballnasjonene. Noe annet kan man heller ikke forvente.
Hvorfor får land som Italia, Tyskland, England, Spania 3 og 4 lag i Champions League, mens Norge er heldig å få med kun 1 - dersom de klarer å kvalifisere seg? Fordi det er flest TV-seere i disse landene. Noe som betyr  penger i kassa.

men er det rettferdig sett med norske øyne? Nei...  Kapitalen rår.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 12:48
Opprinnelig postet av aavdst
Selvfølgelig er det forskjell på de små og store klubbene/fotballnasjonene. Noe annet kan man heller ikke forvente.
Hvorfor får land som Italia, Tyskland, England, Spania 3 og 4 lag i Champions League, mens Norge er heldig å få med kun 1 - dersom de klarer å kvalifisere seg? Fordi det er flest TV-seere i disse landene. Noe som betyr  penger i kassa.

men er det rettferdig sett med norske øyne? Nei...  Kapitalen rår.


At de andre får flere lag har med prestasjon ute i Europa å gjøre.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 16 mai 06, 12:49
Opprinnelig postet av ffkmufc
Vi får håpe Sørlie har en god dag på jobb for da er han faktisk veldig god. Synd han er så ustabil for på sitt beste er han en god tippeliga keeper!


Det jeg er litt redd for er at Sørli er noe overtent. Noe som kan gjøre at han blir litt "ivrig" mann mot mann. Blir fort straffe i mot av slike ting. Håper han klarer å bevare roen selv om han har lite matchtrening på dette nivået akkurat nå. Men det skal bli hyggelig med utspill over sidelinja igjen. det har jeg savnet

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 16 mai 06, 12:51
Og det kan ha noe med tidspunktet man søker på. Antar at FIFA kun tenker på det forestående VM nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 06, 12:54
Utspill over sidelinjen var ofte pga at Hoås spilte venstrekant og Sørlie fikk beskjed om alltid å spille opp mot ham. Men bommet dessverre.  Den tiden er over nå

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 12:56
Opprinnelig postet av aavdst
Utspill over sidelinjen var ofte pga at Hoås spilte venstrekant og Sørlie fikk beskjed om alltid å spille opp mot ham. Men bommet dessverre.  Den tiden er over nå


Sørlie drev med dette lenge før Hoås kom hit også.


Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340