Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde-FFK kamptråd

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 mai 06, 20:40
I dag var jo forsvaret HELT på bærtur.. At vi ikke klarer å skape noe forover er jo kjent. Nei, vi MÅ ha en klassespiss til sommeren. Bare synd at vi må gjennom en vår-sesong føre FFK-ledelsen våkner.... På tide å bytte ut folk der, som vet at man forsterke laget både forover og bakover FØR sesongen starter...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:46
på tide at vi kansje går tilbake 4-4-2.. spilte bra vi da...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 13 mai 06, 20:59
blir nok slik utover i sesongen også. ffk kommer til å gjøre enkelte gode kamper, men er ikke stabile nok til å holde et høyt nivå over tid.
moldekampen var den første av 5 kamper vi nå skal igjennom, og som er de antatt letteste motstanderene. dette er kamper vi til sammen bør ta minst 10 poeng i, for å henge nogenlunde med ved halvspilt sesong.
ser de samme tendensene som de to foregående årene.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 13 mai 06, 21:13
Endret: 13 mai 06, 21:16
Merkelig åssen gutta klarer å spille dårlig mot lag som kjemper på samma nivå som oss,mens de spiller godt mot lag som har ambisjoner om medalje...

Er egentlig slike kamper som dette vi skal ta poeng for å henge med,men det virker nesten som om de tar for lett på det!!(Tanke på HamKam og Molde kampen).
Håpe på en bedre innsats av gutta til tirsdag,virker som om vi er avhengig av 3 poengere hjemme..

Huff,ser jaggu ut som om Tromsø slår RBK også

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mai 06, 21:29
Endret: 13 mai 06, 21:30

Trodde spillerne hadde lært etter Ham-Kam kampen, det var jo en helt for jævlig forestilling, men kampen i dag var jo enda verre.
Vi har vel ikke spilt verre enn da vi har i 2. divisjon?

 

Og Husgutt, håper du er like positiv og i godt humør, kan jo ikke være kritisk vettu


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 13 mai 06, 21:47
Er ikke Eggens feil dette. Spillere med så stor tabbekvotient er ekstremt. Ingen viser ballkontroll over bedriftsnivå idag. Brian west ? er han friidrettsutøver? Ball skjønner han jo ikke en dritt av .

 I god gammel I told u so -ånd gjentar jeg det jeg har sagt lenge før seriestart. Vi vil ta poeng på hjemmebane grunnet entuiasme og tidvis godt driv. På utebane blir vi spist levende. Tarik bra hjemme-for lett borte. Stallen er og har hele tiden vært for tynn. 
Får ikke snudd kamper med hoås og brale-wiig.
La steinar stå,for svensken er alt mentalt på vei til utstillingsvinduet i Tyskland. 
Hent Roger hjem og skaff oss en spiss da vær så snill.
 Er garantert lokale gutter som er farligere enn det vi bruker idag. De erfarne gutta må nå ta ansvar og sparke igang litt. Raymond ? Har han det han trenger av autoritet til dette ? Har ikke imponert meg overhodet iår.

Vif kampen var bare deilig. Dette var ham-kam reprise

---------------------------

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 06, 22:45
Jeg nevnte i en tidligere tråd at i fjor begynte nedturen etter knallkampen mot RBK. Og nå ser det fader i meg ut som det gjentar seg.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 mai 06, 22:52
Hvorfor knuser Molde oss idag?

Fordi de har gjort leksa si, og studert hvordan HamKam gjorde det. 
Knalltøft press på ballfører, ofte med to- tre mann. Og høyt press på de nærmeste potensielle mottakerene.
Fredrikstad er et lag med jevnt over middels spillere, som ikke takler dette. 
Så hva burde vi gjort: Antagelig skulle vi lagt oss langt bakpå, med et kompakt ugjennomtrengelig forsvar. Vært litt lure, og ventet til Molde ble overmodige. Så bang! West på superkontring. 
Å jage et Moldelag som tydligvis var hyper, blir nyttesløst. Og det ble en taktisk bommert på høyt nivå.

Det kan også utrolig nok virke som om dette presseet kommer helt uforbredt på Eggen. Ufattelig!

Og det må selvfølgelig sies at Molde er et bra lag. Mye bedre enn Fredrikstadfk.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 mai 06, 18:57

Hva har egentlig skjedd på tribunen?
Har det vært bråk og tribunene blitt tømt?
Har de satt på en plate med Torneskrattet på full guffe sånn at det vrenger i høytalerene?

Bare måtte....

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 13 mai 06, 18:55
Så jævlig tragisk. Ingenting fungerer. Enig i at holdinga til Tronseth ikke er så ille, men det ser ut som han har null fokus på hvor ballen er, og bare er opptatt av molde-spilleren. Får fort dommerens oppmerksomhet sånn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 13 mai 06, 18:56
Opprinnelig postet av Espen
Så jævlig tragisk. Ingenting fungerer. Enig i at holdinga til Tronseth ikke er så ille, men det ser ut som han har null fokus på hvor ballen er, og bare er opptatt av molde-spilleren. Får fort dommerens oppmerksomhet sånn.

Nettopp! Det er det som er så utrolig klønete! Det er så utrolig synlig når du KUN angriper spiller og ikke ser på ballen engang.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 13 mai 06, 18:52
Endret: 13 mai 06, 18:53
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av JonAG
2-0 på straffe. Katastrofalt dårlig
ja vel ja.. en skal slå ned holding ja, men dæven det der var ikke i nærheten av holding, men  men...... lite en for gjort noe...

Vel, på reprisen ser man at duellen er soleklar og Tronseth er UTROLIG klønete i sin oppførsel. Han angriper kun mann og at på til med STRAKE armer og ser ikke på ballen engang. Det var litt vanskelig å se hvem som begynte det hele, men forseelsen er klar nok den.

UTROLIG klønete og uprofessjonelt. Selvsagt blir det straffe når man ikke SER på ballen engang. Idioti.

Og dessverre fullt fortjent. Molde har overkjørt oss. Vi har ikke hatt noe som helst foruten headingen i stolpen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 mai 06, 18:46
Nå kan vi bare ikke fortsette uten stooore justeringer.
Hva vi skal gjøre vet jeg ikke men det vet vel forhopentligvis Eggen. Dette kan bli stygt...........-

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 13 mai 06, 19:37
Opprinnelig postet av frecjoha

Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.

At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.


Ønsker bare å trekke frem hva jeg sa tidligere i uken.  Er bare så utrolig skuffet nå...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 09 mai 06, 13:55
tipper på seier mot molde=)men ska aldri si aldri...selv om ffk spilte en bra kamp nå sist,så kan det fort går dritt oxo....så jeg tar det ikke lett mot molde,selv om vi bør vinne den kampen der=)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 mai 06, 14:28
Endret: 09 mai 06, 14:29
Jeg er ikke sikker på at vi tar poeng der oppe. I 2004 var vi heldig som tok med 3 p. hjem ( vi fortjente ikke 1 p. heller ). Og i fjor så var vi ikke i nærheten engang. Så at det plutselig skulle bli noe lettere denne gangen. Nope.

Men selvfølgelig, jeg håper inderlig på 3 p. jeg også.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 mai 06, 15:50
Detta blir nok en vanskelig bortekamp, men trur vi har gode muligheter på 3 poeng faktisk! Hvis midtbanen vår fungerer veldig godt denna dagen og klarer å ta ut moldes beste spillere så har vi sjans til å få tak på kampen. Også viktig at Piiroja tar Friend helt ut av kampen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 mai 06, 18:50
håper ikke de er så fokusert på å ta ut friend at vi glemmer han lille konate... 

i 2 av 3 bortekamper i år har vi vært gode.tror og håper ikke man kan sammenligne FFK på bortebane i år med fjorårets.. ifjor spilte vi jo knapt 2 gode bortekamper gjennom hele sesongen..  vi var vel ikke akkurat gode i 04 heller..


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340