Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan bora forvinne ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 06, 00:46
Slik jeg forstår på bora nå virker det ikke ut som han ønsker å være her mere.. kanje jeg trekker rakse besluttninger, men han gir fra deg kapteinsbindet og sier slik i en utalese:  Kapteinen ønsker ikke å utdype sine tanker om sin situasjon i klubben nå.
Jeg ønsker å være lojal mot laget og da er den neste kampen alltid viktigst, sier han.  Hmm er han sur eller for å bli vraket ?

les alt her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060503/FFK/105030016/1009

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mai 06, 00:56
ligger vel litt i kortene at det kanskje er hans siste sesong.. men håper virkelig ikke han stikker i sommer.. bora er en knallfyr og spiller..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 mai 06, 01:12
Bora er en rutinert spiller som har vært med på mye og vet naturligvis at ting kan snu fort i fotball. Klart det er kjedelig for ham å bli satt på benken i FFK, det er en ny situasjon. Men han har sittet på benken i FCK før han kom til FFK, så det er sånn sett ingen ny opplevelse for ham. Samtidig er dette siste sesong han har kontrakt med FFK, og som husgutt sier så ligger det i kortene at han reiser hjem til Danmark etter sesongslutt. Men jeg tror nok han blir i FFK ut sesongen og er profesjonell i forhold til sin rolle. Og som sagt, han vet at ting kan snu fort. Det er ikke mye som skal til før han plutselig får sjansen igjen, og dersom han griper den så er han plutselig fast på laget igjen.

Jeg ser ingen dramatikk i dette, selv om det virker som om FB etter beste evne forsøker å gjøre en stor sak ut av dette og presse noen negative utsagn ut av Bora. Heldigvis er dansken såpass profesjonell at han ikke biter på.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mai 06, 01:43
argh. hvorfor ekke jeg i seng nå?  hehe.. uansett,  syns det er bra at jonna er  blitt kaptein. han imponerer meg stadig og syns han har vært en de beste på FFK i år. knallkjøp!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 mai 06, 10:31
Bora var vel ikke like KONGE i kampen mot Brann hjemme som tidligere. Og mot HamKam borte var han en av mange spillere som var elendige. Savnet likevel hans ro og sindighet mot LSK - selv om Tronseth leverte en hel grei kamp.

En spiller av Boras kaliber er naturlignok ikke fornøyd med å sitte på benken - men håper han er tilbake allerede mot VIF.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 mai 06, 10:59
Opprinnelig postet av oleberg

En spiller av Boras kaliber er naturlignok ikke fornøyd med å sitte på benken - men håper han er tilbake allerede mot VIF.


Jeg håper da det absolutt ikke blir noen nødvendighet å sette inn Bora igjen - det vil i så fall bety at Tronseth ikke har levert varene... 

Selvsagt håper jeg Bora kommer tilbake i knallform, fordi han er en svært god spiller, men det viktigste er å se at vi faktisk har reell konkurranse om plassene på laget - for å holde spillerne skjerpet til enhver tid. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 03 mai 06, 11:40
Endret: 03 mai 06, 11:42
det er jo viktig å få fram de unge talentene vi har også. som det er sagt tidligere så er bora mest sannsynlig på vei hjem etter sesongslutt og da må vi ha en spiller som kan fylle hans plass. 

at bora og tronseth bytter på plassen i midtforsvaret kan jo bare være bra for FFK foran neste sesong. dersom tronseth gjør en bra jobb, trenger vi ikke kjøpe inn en ny midtforsvarer når bora forsvinner... 

nei, håper Eggen finner en løsning som er best på langsikt med de spillerne vi har fra før! 

(takk får alt, bora)  *host*

---------------------------

Heia Fredrikstad!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340