Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham/kam - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 21 apr 06, 19:25
Endret: 21 apr 06, 19:51
Opprinnelig postet av Evig Tro
Er ikke rart dere solgte Ringberg sånn som dere undervurderer han...

Hehe. Hvis du tar deg en liten runde på forumet vil du se at aldri settes så mange følelser i sving som når Ringberg bringes på banen. Nærmere opptøyer i gatene enn da Ringberg ble solgt sist sommer har man vel aldri vært her i byen. Nettopp derfor tror jeg mange har lett for å taste først og tenke etterpå når det gjelder ham...

En spiller med sine begrensninger og sine styrker, som alle andre. Om begrensningene overskygget styrkene, er nok noe vi FFK-supportere aldri blir enige om. Men for veldig mange var han selve symbolet for FFKs opptur fra 2002.

Og rett skal være rett: Ringberg scora da vitterlig 11 mål i 2004-sesongen! Klart godkjent for en tippeligadebutant, spør du meg.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 apr 06, 19:46
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg melde om skadefri tropp. Øyvind Hoås og Christian Berg er imidlertid akkurat tilbake fra lengre skadeavbrekk, og det er ikke aktuelt å starte med de to, forteller Erik Strøm FFKs fysioterap til Nettavisen.

 Eggen ville ikke røpe laget i dag, men nevnte at det ville bli et par forandringer i 11, hvem tror dere det vil bli?

Tipper på at Martin og Brian kommer inn.


Jeg tror nok hvert fall at Brian West kan komme til å starte. Spørsmålet er om han skyver Tóth eller Tarik ut av laget. Jeg tror han tar plassen til Tarik og starter på høyre kant. Wiig kjemper nok først og fremst mot Tóth, og siden Eggen uttalte at det var den posisjonen det var jevnest på før første seriekamp, så kan det nok hende at han lar Wiig spille fra start nå.

Kanskje har ikke Kvisvik kommet seg 100 % etter smellen mot Viking heller slik at det også kan skje ting på venstre kant.

Keeperplass, forsvar og de tre på midtbanen er jo soleklare. Det er de tre posisjonene på topp det vil skje endringer, det er helt sikkert.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 apr 06, 20:28
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Vi har ingen grunn til å frykte Ringberg, mannen scorte jo ikke mål for oss, da klarer han sikkert ikke score mot oss heller, jeg husker hvor tannløs og innsatts fattig han var når HamKam var på besøk på Stadion i fjor sommer! Ringberg er en type som krever mye av medspillerne sine, de medspillerne han har i HamKam er ikke "behjelpelige" nok når nevnte Olsen er ute. Uansett så tar Raio eller Bora Ringberg på farta, kan jo gå ved siden av en spurtende Ringberg......


Bra du følger med!!!! Markus har laget 18 mål på 2 sesonger i Tippeligaen (15 for Fredrikstad og 3 for Ham-Kam). De 15 han lagde for Fredrikstad, da var i tillegg FFK et bunnlagg som såvidt berget plassen i både 2004 og 2005. Bare en ting å si: RESPEKT.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 06, 21:04
Jepp... Du kan si mye rart om Ringberg, men det er ganske uvitende å påstå at han ikke har målteft... :)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 06, 21:29

Ham-Kam - Fredrikstad, søndag 18.00
- Dette er tiende gang klubbene møtes på Briskeby i den øverste divisjonen.
- Ham-Kam har scoret minst ett mål i de 12 siste møtene med FFK.
- Ham-Kam har ikke vunnet hjemme siden de slo Lyn 1-0 18. september i fjor.
- Ham-Kams siste seier var 3-1 over Viking i Stavanger 25. september i fjor.
- FFK har spilt 21 kamper uten å holde nullen. Sist gang var mot Vålerenga 16. mai i fjor.
- FFK har ikke tapt på de seks siste kampene i eliteserien. Forrige tap kom hjemme mot Aalesund 25. september i fjor.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 apr 06, 00:14
Leste fb og det som er gøy å lese er at nå er det virkelig begynt å bli kamp om plasser..  dette er bare noe jeg hentet fra fb. å venstrekanten og den sentrale spissplassen er det tøff kamp om plassene.
– Det er flott å ha mange alternativer, sier Eggen.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 apr 06, 00:18
Spennende at McDonald er tilbake i trening og kanskje kan få noen innhopp straks, kanskje allerede søndag. Kvisvik trenger også å føle litt konkurranse på venstre kant.

Etter det jeg leste i FBs artikkel har jeg på følelsen at Eggen fortsetter med samme mannskap som mot Brann og Viking, eventuelt at Wiig får sjansen fremfor Tóth.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 apr 06, 01:21
Endret: 22 apr 06, 01:21
Ifjor husker jeg FFK spilte mot Ham Kam på Briskeby... da spilte vi elendig, og lå under 1 - 0... så kom Markus Ringberg, og satte inn 1 - 1 :D Det var artig.... Iår har vi ett bedre lag, og er bedre trent, samtidig som det i har vist mot Viking og Brann er veldig bra Bare at vi ikke har fått sjansene til å sitte i mål... På Søndag tror og håper jeg vi får årets første 3 poenger, og at spissene våres begynner å score masse mål

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 apr 06, 01:31


Martin Wiig scoret mot Ham Kam i fjor..

Ringberg scoret to året før, da vi tapte 2-3..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 apr 06, 01:32
det var da wiig som scora mot ham kam på briskeby ifjor.. husker det godt for jeg skjønte ikke bæret.. skuddet/pasningen ble jo slått fra samme side som  tribuna.. så ikke wiig skyte engang, og fordi det var langt til målet, så jeg ikke hva som skjedde..

men fikk med meg at det ble mål til slutt

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 apr 06, 01:39
Opprinnelig postet av Husgutt
det var da wiig som scora mot ham kam på briskeby ifjor.. husker det godt for jeg skjønte ikke bæret.. skuddet/pasningen ble jo slått fra samme side som  tribuna.. så ikke wiig skyte engang, og fordi det var langt til målet, så jeg ikke hva som skjedde..

men fikk med meg at det ble mål til slutt


Unnskyld, jeg blanda litt jeg gitt.... hehe lov det vettu
Stemmer det, Martin scoret ifjor,kom på det når dere sa det og det var sant det at  Ringberg scorte  i forrigefjor som vi tapte 3 - 2...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 apr 06, 09:55
Opprinnelig postet av danieltr

Ringberg scora 11 mål den første sesongen Jørn, gjorde han ikke?

Den første i TL selvsagt..


Mulig jeg tar feil, men han trenger ihvertfall gode medspillere for å være god selv. Skjønner f..n ikke hvorfor alle skal holde ringberg hellig, på banen er da en ting, i diskusjon så må han vel kunne omtales som en motspiller?? Er dere redd for at han skal drite seg ut eller vil dere han skal drite seg ut?? (mener i kampen mot FFK) 

Jeg for min del håper markus gjør en god sesong i hamkam samtidig som jeg håper at HamKam rykker ned!

Men så klart, jeg håper han driter seg skikkelig ut mot oss! Er det ikke klubben vi skal heie på da?? Ikke motspillere.....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 apr 06, 10:34
Det stemmer, håper han driter seg mot oss, men at han får en god sesong med mye scoringer. Men håper også veldig at Ham Kam går ned.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 apr 06, 10:57

Vanskelig det der.. Ønsker Markus alt godt, samtidig som jeg ikke unner møkkalaget Ham Kam en dritt.. Kunne han ikke spilt et annet sted?!

Så kunne man fulgt den videre karrieren hans og håpet at han gjorde det best mulig!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 apr 06, 10:58
Opprinnelig postet av danieltr

Vanskelig det der.. Ønsker Markus alt godt, samtidig som jeg ikke unner møkkalaget Ham Kam en dritt.. Kunne han ikke spilt et annet sted?!

Så kunne man fulgt den videre karrieren hans og håpet at han gjorde det best mulig!


ENIG, mye letter hvis han hadde gått til Sverige f.eks.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 apr 06, 12:40
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot


ENIG, mye letter hvis han hadde gått til Sverige f.eks.


Får håpe han har en klausul i kontrakten om at han kan gå når Ham Kam rykker ned. ;) 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Evig Tro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 apr 06
Innlegg: 6

Lagt til: 22 apr 06, 14:39

Samme hvordan lag dere spiller med gutter...dere er uansett ALT for dårlige til å slå oss på Søndag....har dere glemt hvordan treningskampen gikk??

Jeg har faktisk satt penger på at FFK rykker ned...det fortjener dere virkelig!MØKKALAG!

---------------------------

Et liv i grønt og hvitt,ett bedre liv enn ditt....

Stolthet og ære


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 22 apr 06, 15:10
Ikke gi trollet mat!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 apr 06, 15:23
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Ikke gi trollet mat!


Kunne ikke vært mer enig!

Jeg har uansett en god følelse for denne kampen, og håper snart at spissene våre skal få uttelling.
Blir spennende å se hvem som starter på topp, men tror egentlig ikke at det blir noen forandringer fra sist kamp.

Blir også spennende å se hvordan FFK`s relativt kortvokste lag takler Kamma`s fysiske spillestil.

Evig Tro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 apr 06
Innlegg: 6

Lagt til: 22 apr 06, 15:28
Vi kommer til å løpe over dere!Spiser den maten jeg vil jeg..

---------------------------

Et liv i grønt og hvitt,ett bedre liv enn ditt....

Stolthet og ære



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340