Husk meg
Brukernavn
Passord

TV2innslaget om kunstgress på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 06, 18:52
er det mulig.. tv2 får det jo til å se ut som det er bestemt at det skal være kunstgress på stadion. "spillerne raser osv"... senere kommer det fram at det er 90% sannsynlighet for naturgress. snakk om å koke suppe på spiker..

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 07 mar 06, 18:54

De har ikke så mye å vise i sporten om dagen kanskje.. Uansett, alltids hyggelig å bli vist  på tv da!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mar 06, 18:54
Skjønte heller ikke mye av det greiene der gitt, når dem først er der nede så kunne dem vel like gjerne ha sagt noe om kampen og vist bilder fra den. Er det dette som kalles å lage sjokoladekake på betong? Suppe på spiker var det kanskje. 

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mar 06, 21:44
Blir den kunstgrss så  har jeg stoor  tro på at vi faktisk mister mange  spillere.... 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 mar 06, 21:48
søren husgutt... hehe har akkurat laga link om det her... syntes naturgress er bedre enn kunstgress, og syntes det er bra at KTE OG spillerne går ut og sier ifra om dette...
Naturgress syntes jeg er mye bedre, og det har også vist(tenker på ifjor og året før der igjen) hvor vi slet med ganske mye skader, fordi vi hadde valgt feil sko, og fordi vi trente på kunstgress..
Dessuten syntes jeg det er mer orginalt med naturgress... =)

Men det er nå min mening, det finnes også mange andre meninger ;) hehe

Holters, Costansa eller noen? kan dere slette innlegget som jeg nylig lagde før jeg så denne? =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 06, 21:51
poenget mitt er jo at alle her er enige.. sa jo i innslaget  at det var godt over 90% sikkert at det blir naturgress. da blir det for dumt å si at spillerne raser mot forslaget om kunstgress. hvilket forslag? hehe

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 mar 06, 22:00
Etter spillerenes uttaleser så burde det vært 100% mener jeg. Vi får se, men får da inderlig håpe at det blir natur.

---------------------------

Fredd


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 mar 06, 22:37
Jeg reagerte på akkurat samme måten Husgutt. Det tynneste innslaget jeg har sett på lenge. Jeg har vært innom FB, VG og ffksupporter idag og sjekket fotballinker og nyheter. Ingen ting! Så slår man på TV2 hvor FFK spillerne raser :-) Typisk TV2, Møkkakanal! Jeg betaler min lisens med, vel, glede!

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 mar 06, 22:47
Opprinnelig postet av DeKjök
Jeg reagerte på akkurat samme måten Husgutt. Det tynneste innslaget jeg har sett på lenge. Jeg har vært innom FB, VG og ffksupporter idag og sjekket fotballinker og nyheter. Ingen ting! Så slår man på TV2 hvor FFK spillerne raser :-) Typisk TV2, Møkkakanal! Jeg betaler min lisens med, vel, glede!


Jeg lurer på om dere mistforstod innslaget litt - eller om det var jeg som misforstod. 

Det som ble sagt av styremannen var følgende: ETTER å ha fått tilbakemelding fra spillerutvalget/spillergruppa og fra KTE mente han at sannsynligheten for naturgress var 90%. 

Altså ETTER denne tydelige tilbakemeldingen og ikke før.

Og når det gjelder nyheter så er det omtrent ALLTID slik at det er en kanal/avis som er først ute med en sak - deretter kommer alle de andre på rekke og rad. Derfor tror jeg at det i morgen vli bli en sak eller tre hos VG, BlaBla og de andre foppalnyhetspusherne. ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


tor

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 mar 06
Innlegg: 3

Lagt til: 08 mar 06, 13:23

Det virker som noe oppfatter nyheter om FFK som fanden leser Bibelen. 
Saken er at FFK enda ikke har bestemt seg for hva slags dekke man skal ha på stadion og en rekke spillere nekter å forlenge kontraktene hvis det blir kunstgress. Man skal være passe sløv som journalist hvis man ikke synes det er en sak til tross for at alt heller mot naturgress. Saken illustrerer i tillegg hvor sterk motstand det er mot kunstgress hos fotballspillerne i FFK. Et annet moment er at det bare er et par år siden Eggen lovpriset kunstgress og var sikker på at Nye FFK Stadion ville ha rødt kunstgress.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340