Husk meg
Brukernavn
Passord

Aamodt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 18 feb 06, 18:32
Bare å ta av seg hatten... Den kællen er rå!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 06, 00:13
kjempe bra.. stolt av gutten jeg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 feb 06, 12:15
Opprinnelig postet av Kristian B
Bare å ta av seg hatten... Den kællen er rå!


Det er jeg enig i, men en gang må vel kællen ta slutt ?? 35 år, er alpinistene ikke kommet et skritt videre siden han kan herje fortsatt ??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 feb 06, 13:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kristian B
Bare å ta av seg hatten... Den kællen er rå!


Det er jeg enig i, men en gang må vel kællen ta slutt ?? 35 år, er alpinistene ikke kommet et skritt videre siden han kan herje fortsatt ??


34 år, Rune, og nå fortsetter han til neste OL, og da er han kun 38 år.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 feb 06, 14:46
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kristian B
Bare å ta av seg hatten... Den kællen er rå!


Det er jeg enig i, men en gang må vel kællen ta slutt ?? 35 år, er alpinistene ikke kommet et skritt videre siden han kan herje fortsatt ??


34 år, Rune, og nå fortsetter han til neste OL, og da er han kun 38 år.


Vi kan i hvertfall være enig i at han er -71 gutt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 feb 06, 23:56
hyggelig at noen av våre olutøvere gidder å forsøke...   greit vi er bortskjemte, men  dette OL er en tragedie

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 06, 00:08
Opprinnelig postet av Husgutt
hyggelig at noen av våre olutøvere gidder å forsøke...   greit vi er bortskjemte, men  dette OL er en tragedie
smøre tragedie og sykdomstragedie

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 06, 00:15
tror muligens  norge har mottatt  milllioner av penger i bestikkelser for ikke vinne i år.. for på den måten øke interessen internasjonalt for skiidrett.. jævlig god ide egentlig, men tragisk for oss..




Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 feb 06, 00:40

De er mennesker de og vettu Husgutt. Er man sjuk så er man sjuk. Tror ikke det har noe med å gidde eller ikke ass.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 06, 01:13
Opprinnelig postet av Kristian B

De er mennesker de og vettu Husgutt. Er man sjuk så er man sjuk. Tror ikke det har noe med å gidde eller ikke ass.



I dette OL har vi nok vært ekstremt uheldig med bla. sykdom hos flere av de antatt største gullhåpene, men det forklarer ikke alt hvorfor vi ikke klarer å gå helt til topps denne gang. 
Jeg tror også vi er i ferd med å bli akterutseilt når det gjelder smøring og skivalg. Dersom det er kuldegrader og solskinn har aldri Nordmennene problemer, men er det litt vanskelig vær med 0 grader og snø, da har nesten alltid Nordmennene for dårlige ski. 
Men pytt, hva betyr et OL i det store og hele. Vi har nok godt av å bli satt litt på plass, for kanskje å komme enda sterkere tilbake om 4 år.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 feb 06, 11:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Kristian B

De er mennesker de og vettu Husgutt. Er man sjuk så er man sjuk. Tror ikke det har noe med å gidde eller ikke ass.



I dette OL har vi nok vært ekstremt uheldig med bla. sykdom hos flere av de antatt største gullhåpene, men det forklarer ikke alt hvorfor vi ikke klarer å gå helt til topps denne gang. 
Jeg tror også vi er i ferd med å bli akterutseilt når det gjelder smøring og skivalg. Dersom det er kuldegrader og solskinn har aldri Nordmennene problemer, men er det litt vanskelig vær med 0 grader og snø, da har nesten alltid Nordmennene for dårlige ski. 
Men pytt, hva betyr et OL i det store og hele. Vi har nok godt av å bli satt litt på plass, for kanskje å komme enda sterkere tilbake om 4 år.


Det er ikke snakk om å være så veldig uheldig, men se på de norske utøverne da, de har jo en bunnløs frykt for å bli sjuke, spise i puljer, bli intervjuet med avstands begrensing, ikke ta på hverandre, ett host så er det ut av leieren. er ikke noe rart i om de blir sjuke da. akkurat som FFK i fjor, livredde for å tape fotball kamp, hva skjer da? jo tap...


Aamodt er konge! og bare USA slpår canada i curling idag så får Norge spille omkamp om sluttspillplassen også. Curling jentene er jo videre etter en enkel 8-1 seier over danmark tidligere idag!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 06, 17:27
der var curlinggutta ute av ol også

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 feb 06, 17:57

Ja der kan du se.. Ikke noe å rope hurra for dette..

Egentlig har vi tatt bra med medaljer, selv om vi kun har fått to gull.. Er nok fort litt bortskjemte med gode prestasjoner!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 feb 06, 18:13
Opprinnelig postet av danieltr

Ja der kan du se.. Ikke noe å rope hurra for dette..

Egentlig har vi tatt bra med medaljer, selv om vi kun har fått to gull.. Er nok fort litt bortskjemte med gode prestasjoner!


Har vi tatt bra med medaljer ?? I forhold til de siste 15 åra så har vi vel tatt vel lite spør du meg.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 feb 06, 19:14

Har jo tatt 16 medaljer Rune, så sånn sett er det ikke så ille "gæli".. Fortsatt en uke igjen av mesterskapet.. Vi har tatt færre gull enn vanlig, men desto flere sølv og bronse..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 06, 19:58
hva gjør tommy i på hopplaget??? ødelegger jo alt


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340