Husk meg
Brukernavn
Passord

Gjengen på taket!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 25 des 05, 01:34
Om noen av dere har anledning eller en gylden mulighet til å få sett Julemorgen på NRK en dag, så anbefaler jeg det sterkt! Da mener jeg ikke selve programmet, men en serie. Serien heter Gjengen på taket, der alle snakkær Fredrikstad dialekt. Det er alle tiders og kjempeartig, selvom ikke alle der egentlig er fra Fredrikstad (noe man gjenkjenner på enkelte ord) kan u si...

---------------------------

FFKgutten


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jan 06, 02:35
Enig, selv om det er barne-TV, så syns faktisk jeg at den er  morsomt.  Syns de drar dialekta litt langt av og til, men det er bedre å høre på enn en fra Oslo som prøver seg på å imitere dialekta og bommer fullstending. 

På rollelista står bl.a Kalle Øby og Dennis Storhøy...

---------------------------

---------------------------

http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jan 06, 05:21
Tenk å registrere seg på et fotballforum og det første man gjør er å svare på en tråd om barne-TV fra i fjor, og det klokka halv tre på natta, fantastisk

Velkommen skal du være i hvert fall

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 16 jan 06, 11:06
Opprinnelig postet av FFK1903
Tenk å registrere seg på et fotballforum og det første man gjør er å svare på en tråd om barne-TV fra i fjor, og det klokka halv tre på natta, fantastisk

Velkommen skal du være i hvert fall


Ikke diss han, .... han prøver nok bare å bli som deg.. nemli Landslagsspiller, da er det greit å begynne friskt med å samle innlegg.
Selv er jeg "bare" A-lagsspiller, men drømmer om å bli som deg en gang i fremtiden.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jan 06, 03:01
Skal nok mer til å "disse"  meg.   uansett tar du nok litt feil, jeg registrerte meg her på jobb for å komme igang her å diskutere FFK. På f-b.no forumet blir man jo lynsja hvis man poster et innlegg om fotball og særlig FFK nå på vinteren. Hadde ikke noe spess å skrive om FFK, så så jeg dette innlegget om en barnetv serie jeg faktisk syns er morsom. 
Desuten går denne serien på frokosttv på nrk om morgenen, desuten på vanlig barne tv i en gang i uka, så SÅ utdatert var ikke svaret mitt.

---------------------------

---------------------------

http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340