Husk meg
Brukernavn
Passord

moss priser martinsen ut av markedet...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 05, 00:16
og krever vanvittige 3millioner kroner....skinner igjennom at martinsen kunne tenkt seg en overgang til FFK, men uansett har han seg selv å takke ved å skrive under på en langtidskontrakt for moss...(skrevet, de ble vel enige om ny kontrakt i sommer)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051124/SPORTEN/111240033

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 05, 00:22
Ja, det er ikke ulovlig å kreve mye penger for attraktive spillere med lange kontrakter. Det hadde jeg virkelig forventa at vi gjorde også, dersom det var andre veien.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 05, 00:24
Opprinnelig postet av Olavesen
Ja, det er ikke ulovlig å kreve mye penger for attraktive spillere med lange kontrakter. Det hadde jeg virkelig forventa at vi gjorde også, dersom det var andre veien.


selfølgelig, jeg bare konstaterer at vidar martinsen ikke blir FFK spiller-ikke ennå i hvert fall. forøvrig har ikke moss for vane å prise spillerne sine ut av markedet 

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 05, 00:38
jeg mener vi burde gitt 3 mill jeg.. vi for en for fremtiden da og skal vi på topp 4 så kan han være nyttig...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 nov 05, 00:42
2 mill + Lars Blixt og Christian Petersen!

Bør være en god deal for Moss.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 05, 00:43
Spørs nok om vi har så mye gryn å bruke se...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 05, 00:46
Endret: 24 nov 05, 00:46
Opprinnelig postet av Costanza
2 mill + Lars Blixt og Christian Petersen!

Bør være en god deal for Moss.

du har  min støtte der. kan ikke du forhandle da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 nov 05, 00:48
Endret: 24 nov 05, 00:51
Opprinnelig postet av keiko99
jeg mener vi burde gitt 3 mill jeg.. vi for en for fremtiden da og skal vi på topp 4 så kan han være nyttig...


Enig...
Om man skal noen sted må det satses…
Jeg har ingen kjennskap til denne spilleren, men om han er så god som jeg har fått inntrykk av her inne, synes jeg ikke 3mil er for høy pris.

Tenker da på:
23år er ingen alder og hva kan verdien på han være om 3-4år?
Hvilken nytte ville han kunne gjøre for oss i den 3-4 års perioden?

Nei… Legg pengene på bordet.

 

 

 

 

 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 nov 05, 01:19
Endret: 24 nov 05, 01:20
Opprinnelig postet av Costanza
2 mill + Lars Blixt og Christian Petersen!

Bør være en god deal for Moss.



Er helt enig, og tror også det er realistisk med en pris på 2 mill. selv uten en bytte handel med Blix og Peters.

Når Moss forlanger 3 mill, så er det grunn til å tro at de regner dette som et utgangspunkt når man starter forhandlingene. 
Dersom FFK legger 2 mill. på bordet tror jeg ikke Moss klarer å si nei. 

Dersom Blix og Peters i tillegg blir enige med Moss, så må vel det sies å kun være en fordel for FFK å få disse to ut av klubbens lønnsbudsjett, fordi de antagelig ikke kommer til å få veldig mye spilletid i 1. ellveren i 2006, hvis de får noe i det hele tatt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 nov 05, 01:44

Mon tro om Moss vil ha videresalgsklausuler i tillegg. De er jo flinke til å sikre seg prosenter ved videre salg. Syns vi aller, aller først bør bruke det meste at det vi har på en keeper, så får vi heller forsterke andre lagdeler etter hvert.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 nov 05, 02:03
Hvis FFK legger 3 mill., og kjøper VM, så bør han gå rett inn på laget. Hvem skal vi da sette på benken ?? Eller skulle vi brukt han på h.back ?? Kan liksom ikke se for meg at vi benker verken Bora eller Piroija.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 05, 08:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis FFK legger 3 mill., og kjøper VM, så bør han gå rett inn på laget. Hvem skal vi da sette på benken ?? Eller skulle vi brukt han på h.back ?? Kan liksom ikke se for meg at vi benker verken Bora eller Piroija.
jo faktisk har ikke bora og raio autorett. raio kan brukes på midt banen også, men uasett så hva med skader da.. bora begynner å dra på alderen vett du.. hent vm i moss sier jeg bare

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 nov 05, 09:24
må jo være bedre å kjøpe christian steen da. trenger ikke både steen og martinsen..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 05, 09:49
Opprinnelig postet av Husgutt
må jo være bedre å kjøpe christian steen da. trenger ikke både steen og martinsen..
da vill jeg at ffk glemmer steen og henter VM i moss

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 nov 05, 11:46
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Husgutt
må jo være bedre å kjøpe christian steen da. trenger ikke både steen og martinsen..
da vill jeg at ffk glemmer steen og henter VM i moss


Enig med keiko her. 
Vidar Martinsen er en lokal gutt på 23 år og med mange gode år foran seg.
Dersom klubben skriver en kontrakt med ham på 4 år, så er vel heller ikke 2-3 mill. all verden, så løp å kjøp nå.
FFK har vel fortsatt penger i spillerpoolen og de skal vel ikke alle brukes på Thomas Myhre (el. lign.)

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 12:18
Opprinnelig postet av bateman
og krever vanvittige 3millioner kroner....skinner igjennom at martinsen kunne tenkt seg en overgang til FFK, men uansett har han seg selv å takke ved å skrive under på en langtidskontrakt for moss...(skrevet, de ble vel enige om ny kontrakt i sommer)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051124/SPORTEN/111240033


Det skinner vel ikke igjennom at han vil til FFK? Han er selvsagt lysten på spill i TL og det vil jo skje om et par år uansett. 3 mill er alt for lite for en spiller vi absolutt ikke ønsker å selge. Tror Bakken egentlig mener 30 mill - for å understreke hvor uaktuelt det er å selge.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 05, 12:25
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av bateman
og krever vanvittige 3millioner kroner....skinner igjennom at martinsen kunne tenkt seg en overgang til FFK, men uansett har han seg selv å takke ved å skrive under på en langtidskontrakt for moss...(skrevet, de ble vel enige om ny kontrakt i sommer)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051124/SPORTEN/111240033


Det skinner vel ikke igjennom at han vil til FFK? Han er selvsagt lysten på spill i TL og det vil jo skje om et par år uansett. 3 mill er alt for lite for en spiller vi absolutt ikke ønsker å selge. Tror Bakken egentlig mener 30 mill - for å understreke hvor uaktuelt det er å selge.


tja...i forhold til familiesituasjon tror jeg vidar ønsker å bosette seg i østfold. men han er selvfølgelig lojal ovenfor moss og går ikke ut med navn på aktuelle klubber. gikk førstegangstjenesten på rygge flybase sammen med martinsen i år. fikk lite eller ingenting ut av ham tiden han var høyaktuell for FFK. fokuset lå hos moss...så henter vi martinsen får vi en 110% oppofrende og lojal spiller. samt er han et stort talent.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 12:27
Vi rykker uansett opp i 2006 eller 2007 - før kontrakten hans løper ut, så da får han jo spilt i TL. 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 05, 12:35

tja, nå har jo både glimt og aafk mistet flere spillere, men føler meg uansett sikker på at aakf blir å finne i TL 2007. 2plassen er dog helt åpen. glimt, moss, hardtsatsende godset, bryne, sogndal og hønefoss vil nok gjøre opp om den plassen. forøvrig hvor lang kontrakt har nystrøm med  dere?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 12:40
Endret: 24 nov 05, 12:40
Skal dere begynne å sikle på Steffen også nå? Tror han har kontrakt til 2007 i alle fall. Kanskje lurt å by på ham nå, for han kommer til å øke sin markedsverdi kraftig innen sommeren 2006.

Er det ikke litt bedre å finne talenter selv som dere kan utvikle da?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340