Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami Shaaban - Arsenal-keeper, noe for FFK??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 nov 05, 21:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Han er saken jeg tipset Harry om og se på datoen 
http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=18072


Fikk du tilbakemelding fra han?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 nov 05, 22:22
en spiller som har vært innom arsenal må da svingende være god nok for oss også??!!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 nov 05, 22:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Men synes du ikke FFK skal komme på banen da ?? Han bør vel være bra nok for oss ?? Eller sikter vi enda høyere ??

Jeg synes absolutt FFK burde ha forhørt seg, og for alt vi vet så kan det jo hende de også har gjort det... Ellers har jeg bare sett ham i én kamp, så har litt tynt grunnlag for å bedømme ham som keeper, men han var hvert fall solid i den kampen :)

Men det er jo nesten litt mistenkelig at han bruker såpass med tid på å finne seg en ny klubb, og at interessant blant klubbene i Allsvenskan f.eks. virker å være laber?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 nov 05, 23:09

Kan være av interesse var svaret


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 nov 05, 12:06
virkelig? hadde vært et scoop, har selv bare sett ham ved et par anledninger, men en CV som inneholder cl kamp,samt kamper for arsenal bør være mer enn tilstrekkelig for en middels TL klubb. gutten er også bare 30år-kan ha flere år fremfor seg. løp og kjøp FREDRIKSTAD!har magefølelse på at dette kan bli årets kjøp!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 05, 12:55

vet ikke helt om han er noe for ffk, trent med en 2 divisjonsklubb i england, og finner ikke noen aktuelle klubber, er vel ikke på stadiet med myhre, var det ikke det vi var på jakt etter??? 


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 nov 05, 14:44
Opprinnelig postet av wergis

vet ikke helt om han er noe for ffk, trent med en 2 divisjonsklubb i england, og finner ikke noen aktuelle klubber, er vel ikke på stadiet med myhre, var det ikke det vi var på jakt etter??? 



Molde var jo veldig interessert i ham, men han takket nei fordi han synes byen var for liten. (29000 mennesker)

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 nov 05, 14:50
Opprinnelig postet av wergis

vet ikke helt om han er noe for ffk, trent med en 2 divisjonsklubb i england, og finner ikke noen aktuelle klubber, er vel ikke på stadiet med myhre, var det ikke det vi var på jakt etter??? 



Klart han er god nok for fredrikstad. Han hadde vært et scoop og jeg synes ledelsen bør satse for å skaffe seg han. Han vil bli tippeligaens beste keeper. Husker spesielt en kamp han spilte mot roma for arsenal, tok omtrent alt som var.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 05, 14:50

sant nok, skal ikke si noe før jeg vet noe sikkert om han, men personelig har jeg ikke den store trua!!

men vil klubben ha han, er vel han et klokt valg!!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 05, 14:56

så den kampen selv, stod veldig bra da!!! men sørlie var jo magisk mot rosenborg oxo, skal ikke si at sørlie er like bra som shabann, men har jo ikke akuratt vært veldig aktiv på en liten stund!!


Men som sagt vet jeg for lite til hva han er kapabel for om dagen, Vi får vente å se, mulig han blir en hit hvis klubben satser på han!!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 nov 05, 14:57
Opprinnelig postet av wergis

sant nok, skal ikke si noe før jeg vet noe sikkert om han, men personelig har jeg ikke den store trua!!

men vil klubben ha han, er vel han et klokt valg!!!



Full forståelse for det...lov å være uenig. Men ingen av oss kan uansett si noe sikkert om noen av delene. Men velge å tro at han kan nå gamle høyder, jeg!!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 nov 05, 14:58
Opprinnelig postet av wergis

så den kampen selv, stod veldig bra da!!! men sørlie var jo magisk mot rosenborg oxo, skal ikke si at sørlie er like bra som shabann, men har jo ikke akuratt vært veldig aktiv på en liten stund!!


Men som sagt vet jeg for lite til hva han er kapabel for om dagen, Vi får vente å se, mulig han blir en hit hvis klubben satser på han!!



Gi jerry en vinter med guttungen, så skal jeg si deg det smeller til året...hehehehe

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 nov 05, 15:03
Tror nok han er den beste keeperen som FFK har snust på så langt iallefall.
Det kan være et spørsmål om kontraktbetingelser, dersom de er  " brukbare"  så løp og kjøp.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 05, 15:04

Jerry gjør vel det utrolige med folk!!!


det finnes vel andre attraktive spillere der ute i verden???

shabann ville vel egentilg bare tilbake til sverige oxo!!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 nov 05, 15:07
Opprinnelig postet av wergis

Jerry gjør vel det utrolige med folk!!!


det finnes vel andre attraktive spillere der ute i verden???

shabann ville vel egentilg bare tilbake til sverige oxo!!



Klart det finnes andre spillere ute i europa, slik som reitmaier, basso, al habsi og disse gutta som har imponert i TL. Men da må FFK få gluggene opp å bruke litt av kontakt-nettverket sitt. Vi har jo en Jørn Andersen i Tyskland som kanskje har noen tips. Også mener jeg at det er en Fredrikstad-gutt som er sjefs-speider i Leverkusen som blandt annet har oppdaget Lucio. Bare å sette i gang. 
Men akkurat nå virket shabaan som et veldig godt alternativ.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340