Husk meg
Brukernavn
Passord

spillere ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 22 nov 05, 21:55
aleksander lund hanse går nokså sikkert. pål andre czwartek går kanskje. roger helland har sagt at han vil gå det har også lars blixt og tor trondsen. det har også hans erik ramberg og dag frode hornseth. 


Hva vil styre gjør for å dekke alle de tapene????
det går jo kankje flere og....




har du en fotball har du alt.     ivar hoff

---------------------------

Lasse Båtstad


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 nov 05, 21:57

Jeg håper virkelig Pål Andre  blir. Han har vokst seg til å bli en meget habil tippeligaspiller!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 05, 22:01
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
aleksander lund hanse går nokså sikkert. pål andre czwartek går kanskje. roger helland har sagt at han vil gå det har også lars blixt og tor trondsen. det har også hans erik ramberg og dag frode hornseth. 

Her var det litt feilinformasjon.

Lund Hansen har bare vært på lån og vender/har vendt tilbake til Trondheim og RBK som avtalt hele veien.

Czwartek og Ramberg har fått/får tilbud av FFK om å bli med videre. Czwartek vurderer om han vil fortsette eller ikke, mens Ramberg ønsker å bli.

Helland har reist hjem til Bergen.

Lars Blixt har vel ikke sagt at han vil gå, men har trolig fått beskjed om at han kan vente seg liten spilletid og kan derfor se seg om etter ny arbeidsgiver. Moss har vist interesse.

Tor Trondsen tvinges til å legge opp.

Dag Frode Hornseth vet at han ikke vil bli satset på og vil forsøke finne seg en ny klubb.

Ellers er muligens Michael Røn på vei ut. Sparta har vist interesse og FFK er villig til å la ham snakke med andre klubber.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 nov 05, 22:16

 Vi har akkurat fått Christian Berg som bosmannspiller
Tror vi har en god midtbane med Bjørkøy, Brenne, Ramberg, Kvisvik, Berg og Petersen...
FFK bør nok satse på å få inn en ny spiss, en goalgetter, og en klassekeeper, som dem sa noe like ala Thomas Myhre...
Også burde dem forsterke med en ny midtstopper, i tilfelle Bora eller Raio bli skada... I og med at Helland har dratt hjem og Tor blir trener for Lisleby og Lindstrøm skulle visst leies ut eller no?

Så det FFK trenger er en:
-Spiss som scorer mål + dem vi har Hoås er god han
- En kvalitetskeeper
- en til to midtstoppere
- en back, som kan spille begge backposisjoner (i tilfelle Bertelsen blir skada eller må sone, og Blixt går og Czwartek legger opp)

 

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 nov 05, 22:18
Opprinnelig postet av SirLion

 Vi har akkurat fått Christian Berg som bosmannspiller
Tror vi har en god midtbane med Bjørkøy, Brenne, Ramberg, Kvisvik, Berg og Petersen...
FFK bør nok satse på å få inn en ny spiss, en goalgetter, og en klassekeeper, som dem sa noe like ala Thomas Myhre...
Også burde dem forsterke med en ny midtstopper, i tilfelle Bora eller Raio bli skada... I og med at Helland har dratt hjem og Tor blir trener for Lisleby og Lindstrøm skulle visst leies ut eller no?

Så det FFK trenger er en:
-Spiss som scorer mål + dem vi har Hoås er god han
- En kvalitetskeeper
- en til to midtstoppere
- en back, som kan spille begge backposisjoner (i tilfelle Bertelsen blir skada eller må sone, og Blixt går og Czwartek legger opp)

 

jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 22 nov 05, 22:37
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han


Ikke enig i det. Syns Petersen er en undervurdert spiller i FFK-stallen. Kan spille på de fleste plasser på laget, unntatt keeper. Kan være greit å ha en som kan steppe inn både på midten og i forsvaret. Nå forsvinner jo Helland også, så da er det kanskje enda mer behov for en allrounder som Peters.

Syns forresten også at han viser en veldig fin holdning ved at han ønsker å bli i klubben og kjempe om en plass på laget, istedet for å gi opp å gå til en annen klubb. Håper Peters blir med videre.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 nov 05, 22:43
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han


Ikke enig i det. Syns Petersen er en undervurdert spiller i FFK-stallen. Kan spille på de fleste plasser på laget, unntatt keeper. Kan være greit å ha en som kan steppe inn både på midten og i forsvaret. Nå forsvinner jo Helland også, så da er det kanskje enda mer behov for en allrounder som Peters.

Syns forresten også at han viser en veldig fin holdning ved at han ønsker å bli i klubben og kjempe om en plass på laget, istedet for å gi opp å gå til en annen klubb. Håper Peters blir med videre.
det beste her er at vi to ikke er enige

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 nov 05, 22:45

Vil heller ha gode vinter dekk og gode sommer dekk fremfor å kjøre helårsdekk.


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 22 nov 05, 22:46
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vil heller ha gode vinter dekk og gode sommer dekk fremfor å kjøre helårsdekk.




hadde jo mye med saken å gjøre dah!!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 nov 05, 23:23

Han henviser selvsagt til Petersen..

Vil heller ha spillere som er spesialiserte på plasser, enn å ha allroundere..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 nov 05, 00:32
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion

 Vi har akkurat fått Christian Berg som bosmannspiller
Tror vi har en god midtbane med Bjørkøy, Brenne, Ramberg, Kvisvik, Berg og Petersen...
FFK bør nok satse på å få inn en ny spiss, en goalgetter, og en klassekeeper, som dem sa noe like ala Thomas Myhre...
Også burde dem forsterke med en ny midtstopper, i tilfelle Bora eller Raio bli skada... I og med at Helland har dratt hjem og Tor blir trener for Lisleby og Lindstrøm skulle visst leies ut eller no?

Så det FFK trenger er en:
-Spiss som scorer mål + dem vi har Hoås er god han
- En kvalitetskeeper
- en til to midtstoppere
- en back, som kan spille begge backposisjoner (i tilfelle Bertelsen blir skada eller må sone, og Blixt går og Czwartek legger opp)

 

jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han


Follo er jo veldig interessert i å knytte til seg Peters på permanent basis. Han håper vel på å få signaler på at han får mere spilletid i FFK, men det tror jeg han ikke får, så da går han nok til Follo tenker jeg.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 nov 05, 00:40
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han


Ikke enig i det. Syns Petersen er en undervurdert spiller i FFK-stallen. Kan spille på de fleste plasser på laget, unntatt keeper. Kan være greit å ha en som kan steppe inn både på midten og i forsvaret. Nå forsvinner jo Helland også, så da er det kanskje enda mer behov for en allrounder som Peters.

Syns forresten også at han viser en veldig fin holdning ved at han ønsker å bli i klubben og kjempe om en plass på laget, istedet for å gi opp å gå til en annen klubb. Håper Peters blir med videre.


Er enig i det at Peters er en potet, som kan brukes overalt, men problemet er at han kun er 85 % god nok på alt, uten noen ekstreme ferdigheter, og det er ikke godt nok for FFK.

Når det gjelder Martin Wiig så gjelder noe av det samme for ham. Selv om han kun er argrepsspiller så er han også kun god for 85 %. Men det tror jeg kun er et spørsmål om tid, trening og litt selvtillit før han får ut 100 % av sitt potensiale.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 05, 00:40
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion

 Vi har akkurat fått Christian Berg som bosmannspiller
Tror vi har en god midtbane med Bjørkøy, Brenne, Ramberg, Kvisvik, Berg og Petersen...
FFK bør nok satse på å få inn en ny spiss, en goalgetter, og en klassekeeper, som dem sa noe like ala Thomas Myhre...
Også burde dem forsterke med en ny midtstopper, i tilfelle Bora eller Raio bli skada... I og med at Helland har dratt hjem og Tor blir trener for Lisleby og Lindstrøm skulle visst leies ut eller no?

Så det FFK trenger er en:
-Spiss som scorer mål + dem vi har Hoås er god han
- En kvalitetskeeper
- en til to midtstoppere
- en back, som kan spille begge backposisjoner (i tilfelle Bertelsen blir skada eller må sone, og Blixt går og Czwartek legger opp)

 

jeg håper for all del petersen blir borte.. trenger ikke han


Follo er jo veldig interessert i å knytte til seg Peters på permanent basis. Han håper vel på å få signaler på at han får mere spilletid i FFK, men det tror jeg han ikke får, så da går han nok til Follo tenker jeg.
det som fikk mitt beger til å flyte over var han måte å snakke til pressen på og gi drillo skylden også si at bare eggen kom så for jeg fast plass og er ffk spiller igjen.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 nov 05, 01:09
Hæ Keiko?? Drømt igjen nå...?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 nov 05, 01:37
Endret: 23 nov 05, 01:39
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vil heller ha gode vinter dekk og gode sommer dekk fremfor å kjøre helårsdekk.



Nja, kan alltids være greit å ha et sett med helårsdekk i tillegg, i tilfelle vi skulle miste et vinter- eller sommerdekk. Er bedre å kjøre på helårsdekk enn å plukke frem et ustødig reservedekk som er mindre...

Vil i hvert fall tro at bilen blir lettere å kjøre med tre faste dekk og et helårsdekk en tre faste og et reserve.

Det var visst metaforenes aften i kveld...

Med andre ord, jeg syns det er bra å ha en allroundspiller i troppen. En som kan steppe inn overalt der det trengs. Det er bedre å ha en Peters enn fire andre spillere som er back-up, men som er litt bedre.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 nov 05, 09:37
Helt seriøst, Har man spillere som konkurerer om reelle plasser mener jeg at konkuransen blir hardere og nivået høyere. Har man en spiller som konkurerer litt om Høyerekant, Midstopper, Sentral midtbane og Hengende spiss så tror jeg dette er med på å svekke konkuransen, Peters har vært god mange ganger men han er ikke det som trengs for at FFK skal bli bedre. Bedre å få litt penger for han og samtidig frigjøre mer lønn og få inn ett godt alternativ på en av plassene vi virkelig trenger folk. 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 05, 09:58
Opprinnelig postet av frekkrik
Hæ Keiko?? Drømt igjen nå...?
nei jeg har ikke drømt. jeg for heller ikke bevist dere her at jeg snakker sant, men den dagen han gikk til follo så snakket han med tv norge og der la han skylden på drillo og regnet med at når eggen tok over så var han tilbake

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 23 nov 05, 10:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Når det gjelder Martin Wiig så gjelder noe av det samme for ham. Selv om han kun er argrepsspiller så er han også kun god for 85 %. Men det tror jeg kun er et spørsmål om tid, trening og litt selvtillit før han får ut 100 % av sitt potensiale.


Synes han var meget god mot slutten av sesongen jeg. Tror nok det kommer til å løsne for han neste sesong. Det samme skjedde med Hoås på slutten. Tror vi kommer til å gjøre det bra til året.

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 nov 05, 10:17
enig med ebenfalk og fredd.. peters er ikke god nok.. og martin wiig kommer til å slå igjennom (igjen) neste år!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 23 nov 05, 11:37
Hvis jeg har skjønt det riktig har PAC stående tilbud fra FFK og Sparta. Han må jo da effektivt velge mellom sannsynligheten for fast Tippeligaspill for FFK, eller 3. divisjon, kontra fast plass i Adeccoligaen.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340