Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor straffe neste generasjon tyrkere?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 nov 05, 22:00

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/17/449643.html

Hvorfor i all verden kommer ikke straffen nå, kontra å straffe de stakkarne som ikke har gjort noe galt, som kommer til å utgjøre Tyrkias landslag ved neste korsvei?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 05, 22:15
Så du mener de burde bli utestengt fra VM nå i steden for? Et VM de ikke er kvalifisert for? Den eneste måten å straffe de på er jo å straffe de ved neste turnering som jo er VM 2010. Og de har jo seg selv å takke, klarer de ikke oppføre seg så må jo FIFA reagere også.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 nov 05, 22:22


Er du ikke litt enig i poenget mitt? 
Uansett er det en del tyrkiske enkeltspillere som ikke bør delta i sommerens sluttspill!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 05, 22:24
Joda, ser poenget ditt. Men det var vel ikke bare enkeltspillere som stod bak bråket? Hørte at det ble kastet ting og tang fra tribunen også. Og når det høres ut som det er flere enn enkeltpersoner som har laget bråk så bør de vel også straffes som lag. Og det er sikkert en del av disse som blir med videre om fire år også. Men hadde det vært en eller to spillere som laget bråk så kunne jeg skjønte det, men oppfattet at det var mer enn som så?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 nov 05, 22:25

Unnskyld, surra jeg nå..

Poenget er selvsagt at spillerne på dette laget bør få sin straff, og ikke de som ikke har hatt noe med denne episoden å gjøre. Dvs. de som spiller på Tyrkias landslag om fire år..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 nov 05, 01:48
Enig å uenig! Tyrkia som fotballnasjon må straffes hardt! Dette skjer gang på gang på gang! Nytter ikke å fortsette å gi bøter! Man ofrer jo snart livet ved å dra dit å spille kamp! Det er ikke bare spillerne, men i aller høyeste grad det forbanna syke publikummet dem har! Tyrkia hører jo til Asia å, så foreslår vi sparker dem ut av UEFA jeg, så er vi hvertfall kvitt dem i EM framover

Dem bør hvertfall spille uten publikum de neste 5 kampene eller sånn!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 nov 05, 08:59
Hvorfor ikke la dem spille en hel vm/em kvalikk for tomme tribuner hjemme??

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 05, 12:53
Opprinnelig postet av frekkrik
Enig å uenig! Tyrkia som fotballnasjon må straffes hardt! Dette skjer gang på gang på gang! Nytter ikke å fortsette å gi bøter! Man ofrer jo snart livet ved å dra dit å spille kamp! Det er ikke bare spillerne, men i aller høyeste grad det forbanna syke publikummet dem har! Tyrkia hører jo til Asia å, så foreslår vi sparker dem ut av UEFA jeg, så er vi hvertfall kvitt dem i EM framover

Dem bør hvertfall spille uten publikum de neste 5 kampene eller sånn!


Nå må du huske på at Tyrkia som land har en del i Europa og resten i Asia delt av Bosporusstredet.

Men hvorfor Israel er med i Melodi Grand Prix skjønner jeg ikke. Dette landet ligger kun i Asia. Da kan vi like godt ta med andre land også. Afrikanske land med bongo-bongotrommer greier.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 nov 05, 07:13
Opprinnelig postet av GurrBass
Hvorfor ikke la dem spille en hel vm/em kvalikk for tomme tribuner hjemme??


en passende straff er å ikke la de spille de neste em og vm kvalifiseringene, det har de bare godt av, makan til oppførsel. skulle nesten nektet dem al fremtidig deltakelse! 


mener hvert ord av det jeg har skrevet! tyrkisk landslag fotball burde blitt bannlyst!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340