Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem reddet oss i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 05, 16:01
I fjor var Bora, Piroja og Enerly som reddet oss. Men, i år må det vel være Eggen som tok over når det igjen fire kamper, det endte med 0 tap. Det så ganske håpløst ut, før Eggen ble sidestilt

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 02 nov 05, 16:03
vær så snill ... ikke et tråd til om dette der ..... uuuuuuuuuuuaghhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 nov 05, 17:19
Opprinnelig postet av Patrioten
I fjor var Bora, Piroja og Enerly som reddet oss. Men, i år må det vel være Eggen som tok over når det igjen fire kamper, det endte med 0 tap. Det så ganske håpløst ut, før Eggen ble sidestilt


Å snakke om dette nå blir på en måte helt meningsløst. 
Kan vi ikke bare være enige om at FFK`s snuoperasjon var et resultat av at hele FFK systemet sto sammen om et felles mål, nemlig å redde plassen i tippeligaen.
Selvfølgelig har Eggen vært viktig for å få opp humøret og spillegleden, men jeg tror også Drillo har vært like viktig i de siste kampene, med å legge opp det taktiske.
Hele laget gikk til de siste 4 kampene med senkede skuldre og en stor del av æren for det vil jeg gi til Dagfinn Enerly og Raymon Kvisvik. På de siste treningene spesiellt utstrålte begge to et fantastisk smittende humør, som jeg tror bidro til å ta vekk en del av alvoret og nervøsiteten hos resten av spillerne.
-
Måtte du bare komme tilbake helt frisk, Dagfinn. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 nov 05, 18:27
kanskje det var oss hehe, neida.. gutta klarte dette sammen!!  ingen enkeltperson som gjorde dette...

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 18:49
helt enig! de klarte detta sammen, så det var ikek en enkelt person som reddet oss i år....;)

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 nov 05, 20:45
Målstengene reddet oss i år.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 nov 05, 21:05
Opprinnelig postet av Radoslaw
Målstengene reddet oss i år.


Gidder jeg ikke gruble over. Neste år begynner vi på schratch igjen. Håper vi slipper å bite negler da.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 nov 05, 01:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Å snakke om dette nå blir på en måte helt meningsløst.

Ok, når noen begynte å snakke om det midt i sesongen, var det feil fordi det var forstyrrende for laget. Den gang sa man at vi får vente til etter sesongen med å evaluere og se på hva som ble gjort feil i år, og hvem som eventuelt bør på sparken. Nå er tiden inne for den diskusjonen, så ikke surr bort det nå, snæbus!

Jeg mener helt klart at det har blitt gjort alt for mange feil i ffk dette året, og selv om det tilslutt endte bra, så er det mye skurr. jeg mener fortsatt at både mokkelbost og drillo ikke har noe i denne klubben å gjøre.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 01:06
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Å snakke om dette nå blir på en måte helt meningsløst.

Ok, når noen begynte å snakke om det midt i sesongen, var det feil fordi det var forstyrrende for laget. Den gang sa man at vi får vente til etter sesongen med å evaluere og se på hva som ble gjort feil i år, og hvem som eventuelt bør på sparken. Nå er tiden inne for den diskusjonen, så ikke surr bort det nå, snæbus!

Jeg mener helt klart at det har blitt gjort alt for mange feil i ffk dette året, og selv om det tilslutt endte bra, så er det mye skurr. jeg mener fortsatt at både mokkelbost og drillo ikke har noe i denne klubben å gjøre.


kan forsåvidt si meg enig ajg, men i den siste kampen så var det nok mye av rutinen til både eggen og drillo som reddet oss!  det jeg mener er at drillo har bøttevis med erfaring når det gjelder "livsviktige" kamper, det har ikke nordlie, det kan ha hatt mye å si i oppkjøringa til den siste kampen mot start.

Men, når det er sagt så må jeg legge til at jeg synes at FFK har blitt en mer igjenn lukket klubb etter at mokelbost tok over som direktør, og resultatene har det vel vært så som så med etter at drillo tok over som trener.

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 nov 05, 01:17
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Å snakke om dette nå blir på en måte helt meningsløst.

Ok, når noen begynte å snakke om det midt i sesongen, var det feil fordi det var forstyrrende for laget. Den gang sa man at vi får vente til etter sesongen med å evaluere og se på hva som ble gjort feil i år, og hvem som eventuelt bør på sparken. Nå er tiden inne for den diskusjonen, så ikke surr bort det nå, snæbus!

Jeg mener helt klart at det har blitt gjort alt for mange feil i ffk dette året, og selv om det tilslutt endte bra, så er det mye skurr. jeg mener fortsatt at både mokkelbost og drillo ikke har noe i denne klubben å gjøre.


Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente når jeg skriver at å snakke om dette nå, på en måte er helt meningsløst.
--
Tenk deg om en gang til, ajg.
--
Vi har hele vinteren på oss til å evaluere hva som har gått så galt i år, ajg. 
Men så lenge Dagfinn ligger med brukket nakke og vi ikke aner noe om hans fremtidsutsikter, så synes jeg faktisk det er direkte usmakelig å starte en diskusjon om hvem som er syndebukkende og hvem som bør få sparken. 
Det blir liksom så uvesentlig.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 01:23

først, jeg vet at innnlegget dit var til ajg, men, siden jeg har skrevet hva jeg mener vil jeg legge til at jeg ikke mener å virke ufølsom ang Dagfinn, men hvis noen mener jeg skriver usmaklige ting så får jeg unnskylde ihvertfall. ikke meningen å virke slik...

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 nov 05, 01:27
ja jeg tar den snæbus. det forstår jeg. men det virka som du bare ville avfeie all snakk om drillos elendige prestasjoner i år, og det faktum at det snudde når eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 03 nov 05, 07:50
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Vi har hele vinteren på oss til å evaluere hva som har gått så galt i år, ajg. 
Men så lenge Dagfinn ligger med brukket nakke og vi ikke aner noe om hans fremtidsutsikter, så synes jeg faktisk det er direkte usmakelig å starte en diskusjon om hvem som er syndebukkende og hvem som bør få sparken. 
Det blir liksom så uvesentlig.


Nå tror jeg neppe at Dagfinn hverken blir dårligere eller bedre av at vi diskuterer det heller ....... Uavhengig av om Dagfinn blir helt restituert eller ikke må faktisk verden gå videre alikevel. Dersom hele FFK systemet skal legge ned alt de driver med som spillerkjøp, evaluering av året som har gått osv. helt til Dagfinn igjen er frisk, er jeg redd for at klubben vil komme langt på etterskudd i forhold til alle våre konkurrenter.

Ikke meningen å være kynisk men slik er det nå engang her i verden.

Bli frisk Dagfinn !!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 nov 05, 09:24
Opprinnelig postet av ajg
ja jeg tar den snæbus. det forstår jeg. men det virka som du bare ville avfeie all snakk om drillos elendige prestasjoner i år, og det faktum at det snudde når eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Det virker jo som i hvertfall du allerede er ferdig med din evaluering, ajg

---------------------------

FFK på toppen i 2006


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 03 nov 05, 15:40
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ajg
ja jeg tar den snæbus. det forstår jeg. men det virka som du bare ville avfeie all snakk om drillos elendige prestasjoner i år, og det faktum at det snudde når eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Det virker jo som i hvertfall du allerede er ferdig med din evaluering, ajg


Ingen kan vel med hånden på hjertet si att ajg har så mye feil her vel?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 03 nov 05, 16:01
Opprinnelig postet av ajg
eggen kom tilbake i manesjen igjen og tok over mange av oppgavene til drillo..


Hvor har du dette fra? Hva ble forandret og når? Da snakker jeg ikke om titler, men de praktiske daglige gjøremålene. Hva er det KTE har gjort i høst som han ikke gjorde tidligere i sesongen?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 nov 05, 09:37
Godt at vi kan begynne å ha to tanker i hodet på en gang.
Har vært tilbakeholden med uttalelser ang. årets sesong etter søndagen.
Dette av respekt for den situasjonen som FFK har vært.
Kunne ha virket ufølsomhet å være kritisk i en slik situasjon, men siden også Mokkelbust sier at vi må ha 2 tanker i hodet på engang. Ja da så.
Etter min mening har sesongen vært en Fiasko.
Dette på bakgrunn av uttalelser fra ledende hold i klubben i fjor høst.
Drillo har bevist at han ikke makter jobben å være klubbtrener, enda en gang. ( Min mening, selvsagt, med respekt for annerledes tenkende)
Sørlie har vel forresten også vært en redningamann i  tre kamper iallefall.
Innkjøpspolitikken har heller ikke vært mye å skryte av.
Berthelsen har vokst seg stor.
Kvisvik kan nå gamle høyder, kanskje.
Hoås begynte å bevise sitt potensiale.
Wiig så som så , så langt.

Konklusjon:
Meget lykkelig for at plassen ble berget.
Velger å være optimist også foran neste sesong.
Dette betyr at jeg tror/håper at FFK med de rette forsterkningene neste år bør sloss om plassene 4-6.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 nov 05, 10:56
Etter min mening,så er det en Hoås som begynner å score mål som reddet oss...
Han har forandret seg stort siden jeg så han i kampen mot Ham-Kam hjemme!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 04 nov 05, 11:06
Enig i at Hoås skal ha sin del av æren. 

Det som blir patetisk med den Eggen/Drillo effekten, er at det var Drillo som styrte hele dritten den første uka Eggen var "sidestilt". Det ledet til seier over Molde, hvis jeg ikke tar feil, men dette overser folk med glatt mine. ALLE har like mye skyld/ære for at det gikk som det gikk. Hvis de som satt med svarene ikke snakket høyt, har de enda mer skyld for det som har skjedd.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 nov 05, 11:23
FFK-Molde: 1-1


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340