Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunekultur (2008)

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 36 24

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 07, 20:31

dessuten står det:

 

Det kokte utenfor Brann Stadion i timene etter at gullet kom hem. Feiringen nådde akkurat de høyder som folk hadde forventet på forhånd. Vi har samlet noen bilder fra kaoset som hersket utenfor Stadion.

 

Dette var altså ikke inne på en stadion. Dette var ikke i forbindelse med en Brann arangert kamp...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 okt 07, 20:34
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

dessuten står det:

 

Det kokte utenfor Brann Stadion i timene etter at gullet kom hem. Feiringen nådde akkurat de høyder som folk hadde forventet på forhånd. Vi har samlet noen bilder fra kaoset som hersket utenfor Stadion.

 

Dette var altså ikke inne på en stadion. Dette var ikke i forbindelse med en Brann arangert kamp...



Men hadde SK Brann tenkt som FFK så hadde de allikevel utestengt supportere fra stadion. Håper ikke Waters filmer meg på nyttårsaften, da vil jeg nok aldri slippe inn på stadion igjen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 07, 20:39

Nå har vel Zoran blitt akseptert inn på stadion igjen da... Kun de som blussa på stadion (nadderud og Fredrikstad stadion ) som fortsatt er utestengt?!

 

Jeg er også for lovlig blussing, men ikke på en overfull tribune......

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 okt 07, 20:47

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 okt 07, 21:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Nå har vel Zoran blitt akseptert inn på stadion igjen da... Kun de som blussa på stadion (nadderud og Fredrikstad stadion ) som fortsatt er utestengt?!

 

Jeg er også for lovlig blussing, men ikke på en overfull tribune......



Nei, en person er utestengt for blussing utenfor Onkel Blaa. Har det blitt blusset ulovlig på Fredrikstad Stadion?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 okt 07, 21:42
Dette holder for meg:

http://pictures.webcomputing.no/pictures/Kunder/plankehaugen/2004/kampbilder/lynb/lynb0086f.jpg

---------------------------

"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det

Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"

-stjernengutt


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 21:54
Opprinnelig postet av Husgutt
Du får sette deg på hovedtribunen med kaffekoppen din og la folk som er opptatt av tribunekultur diskutere i TRIBUNEKULTURtråden.



Hvem bestemmer egentlig hva (god) tribunekultur er? Mindretallet (Ultras) eller flertallet (de andre)?
Jeg bare lurer.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 21:58
Opprinnelig postet av Liraren
(...)Alt er galt med den typiske norske tribunekulture. (...) Hvorfor det er viktig? Fordi det hører hjemme på tribunen! Jeg ser på det som like vanlig og ta å seg boksershorts om morgenen som og fyre et bluss på fotballkamp!



Jeg lurer veldig på hvorfor akkurat DIN (og resten av ultrasgjengen som faktisk er i mindretall) mening teller med enn oss andres. Det virker som du mener din mening er den riktige, selv om majoriteten mener noe annet.
 
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 okt 07, 22:04
Syns dere blusse-gutta at det er dårlig tribunekultur på f.eks.  på Anfield Road (The Kop) eller på Old Trafford?

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 22:05
Husgutt:

Hvorfor er din og ultras sin tribunekultur den rette når flertallet faktisk ønsker noe annet?
Dessuten har jeg sett flere ganger at dere ultras påstår at vi andre ikke har respekt for deres meninger, men strengt tatt så er det dere som ikke respektere flertallets mening. For vi lever i et demokratisk land gjør vi ikke? Hvor flertallets mening forsatt veier tyngst?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 22:10
Opprinnelig postet av Martin_
Bildene pä den ofisielle siden til SK Brann, inneholder bluss. De legger ut bilder av blussing, og bruker det med overskrifter "gullfeiring", "ekte lidenskap", osv.  Hvorfor stenger ikke Brann de personene som blusser ute fra Brann Stadion og istedet legger ut bilder av det pä sine hjemmesider?

Tenk pä den.


For det første skjedde dette utenfor stadion, SK Brann- og supporterarangementer så Brann kan selvfølgelig ikke straffe disse.

For det andre så er det sikkert noen klubber som ønsker en mer ultras kultur men de gjelder kun de færreste klubbene her i landet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 okt 07, 22:13
Opprinnelig postet av HotDream
Syns dere blusse-gutta at det er dårlig tribunekultur på f.eks.  på Anfield Road (The Kop) eller på Old Trafford?


Old Trafford er en katastrofe, eneste gangen de faktisk høres er når de er ute i Europa. Samme er det med (restene av) The Kop, bortsett fra enkelte toppkamper i Champions League hjemme og borte.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 07, 23:17
Raslebasle, det ER  respektløst og slenge dritt om blussing i en tråd det ikke er ment å diskutere i! Og mens vi er igang og ødelegger tråden. Skal vi liksom bare følge flertallet (som er sauehoder) kun fordi det er flertall?  BÆ BÆ lille lam! Var det greit å være nazist på 30 og 40-tallet og da (i Tyskland f.eks)? Flertallet i Tyskland var jo nazister.  

Virker på meg som mange ullhoder her inne som blir veldig provosert bare på tanken på at folk faktisk har EGNE meninger!

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 23:20
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av Liraren
(...)Alt er galt med den typiske norske tribunekulture. (...) Hvorfor det er viktig? Fordi det hører hjemme på tribunen! Jeg ser på det som like vanlig og ta å seg boksershorts om morgenen som og fyre et bluss på fotballkamp!



Jeg lurer veldig på hvorfor akkurat DIN (og resten av ultrasgjengen som faktisk er i mindretall) mening teller med enn oss andres. Det virker som du mener din mening er den riktige, selv om majoriteten mener noe annet.
 
 
 

Ja selvfølgelig mener jeg min mening er rikitg. Er ikke det ganske åpenlyst. ?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 23:21
Endret: 23 okt 07, 23:22

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Dette holder for meg:

http://pictures.webcomputing.no/pictures/Kunder/plankehaugen/2004/kampbilder/lynb/lynb0086f.jpg

det der holder ikke for meg;) Forøvrig så synes jeg engelsk tribunekultur er grisekjedelig.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 23 okt 07, 23:27
Endret: 23 okt 07, 23:28

 

Dette er tidenes tåpligste utsagn!!! Til en viss grad enig ang trafford men å si at The Kop er en katastrofe er noe av det dummeste jeg har hørt noensinne....


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 23:27
Nå synker du virkelig ned på et lavt nivå Husgutt. Hadde sansen for deg tidligere når du stort sett var positiv men nå. Sammenlikner Plankehaugens tanter, klovner og resten av de dere ikke liker med Nazister. DET er lavmål. Man kommer faktisk ikke mye lavere.

Ja, selvfølgelig skal man følge flertallet i et demokratisk land. Skal man følge mindretallet da mener du?

Jeg lurer også på hvordan du kan mene at vi som er i mot slenger dritt. Du kalte jo oss akkurat for sauehoder og nazister.

Jeg blir ikke provosert over at folk har egne meninger og heller ikke meningene. Argumentene derimot. Det er de som i mange tilfeller er langt ute på jordet.


Dette med nazister, tyskland 2 verdenskrig osv vet du stikker dypere enn en debatt om tribuneliv (og sauehoder)
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 23:29
Opprinnelig postet av Liraren
Ja selvfølgelig mener jeg min mening er rikitg. Er ikke det ganske åpenlyst. ?


Klarer du ikke kommet med annet enn svada svar?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 23:31
Opprinnelig postet av Liraren
det der holder ikke for meg;) Forøvrig så synes jeg engelsk tribunekultur er grisekjedelig.



Helt fair at du ikke syns tribunelivet er bra nok. Men det finnes andre måter å skape god stemning på enn å bryte regler. Sang, hopping, tifo(ikke blussing) osv
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 23:32

Svada? Du skriver at det virker som om du mener at dine meninger er riktige. Ja selvfølgelig mener jeg at mine meninger er riktige.

Eksempel. Jeg mener Norge har alt for mye innvandring. Da mener jeg at det er det riktige at vi kaster ut alle som har gjort det minste straffbart her i landet.

hva mere vil du ha rasle?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG



Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 36 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340