Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor trengs det forsterkninger hen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 jan 06, 12:07
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Brukernavn

Oleberg..har du sett spillerne fra sparta i kamp? er døm på gang?



Unge spillere 17-18-19 år, som spiller fast på 2. divisjonslag og preger kampene. Sånn sett bør det være talenter som burde være av interesse for FFK.


Jeg har sagt det før: Hent disse 2 fra Sparta før det er for sent og VIF eller LSK henter dem.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/17/455052.html

Ole Jørgen Halvorsen, FK Sparta Sarpsborg: - Høyre kantspiller som har spilt fast i flere år. Det blir spennende se om han greier å holde plassen når Sarpsborg tar steget opp i 1. divisjon. Har bra fysikk og fart, men trenger større repertoar.

Ole Heieren Hansen, FK Sparta Sarpsborg: - Er høyre back, men kan også spille midtstopper. God én mot én, stor og sterk, men kan bli litt tøffere med seg selv.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 17 jan 06, 12:16
Var ikke Karadas rimelig god kompis med Kvisvik når de herjet som verst der borte på Vestlandet ?

Kanskje Raymond kunne lure Karadas til Fredrikstad, da hadde vi endelig fått en murbrekker foran i angrep, som også kan gjøre det godt som midtstopper dersom det skulle trengs.

Skal nok rimelig mye gryn til å kjøpe han fra Benfica ( er vel bare på lån i Pottys ? ), og det spørs om han ikke vil hjem til Bergen om han kommer hjem.

Men å drømme er jo gratis .....

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 17 jan 06, 12:46
Ny spiss ny høyreving/back og kanskje en ny stopper selv om det ikke er noe must slik jeg ser det per dags dato

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 17 jan 06, 13:27
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Brukernavn

Oleberg..har du sett spillerne fra sparta i kamp? er døm på gang?



Unge spillere 17-18-19 år, som spiller fast på 2. divisjonslag og preger kampene. Sånn sett bør det være talenter som burde være av interesse for FFK.


Jeg har sagt det før: Hent disse 2 fra Sparta før det er for sent og VIF eller LSK henter dem.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/17/455052.html

Ole Jørgen Halvorsen, FK Sparta Sarpsborg: - Høyre kantspiller som har spilt fast i flere år. Det blir spennende se om han greier å holde plassen når Sarpsborg tar steget opp i 1. divisjon. Har bra fysikk og fart, men trenger større repertoar.

Ole Heieren Hansen, FK Sparta Sarpsborg: - Er høyre back, men kan også spille midtstopper. God én mot én, stor og sterk, men kan bli litt tøffere med seg selv.



"Hent"? Det er vel ikke SÅ enkelt 

Tror nok FFK skal bla opp rikelig med flis for å kjøpe to faste ungdomslandslagsspillere og sentrale brikker i klubblaget. Tror neppe klubben vil selge uansett. I hvert fall ikke nå når begge har signert nye kontrakter.

Merk mine ord: i år får Sparta fem-sju landslagsspillere for Norge og to for Senegal!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 jan 06, 13:44
Med all respekt for Sparta så blir jeg svært overrasket om de havner noe annet sted enn nederste del av midten av tabbellen eller i bunnen. Det er nok større forskjell på 2 og 1 divisjon enn du tror. 

Med 2 slike talenter så kan det sikkert være riktig å stabilisere seg på et slikt nivå - for å se om de holder mål. FFK kan jo holde et øye på dem og se hvordan utviklingen Deres går.

Bedre at de går til FFK og blir i fylket enn at de forsvinner til Oslo eller andre steder av landet synes nå jeg.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 17 jan 06, 14:12
Opprinnelig postet av spartasupporter

Merk mine ord: i år får Sparta fem-sju landslagsspillere for Norge og to for Senegal!


I så fall er det bare å gratulere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 17 jan 06, 14:24
Opprinnelig postet av oleberg
Ole Jørgen Halvorsen, FK Sparta Sarpsborg: - Høyre kantspiller som har spilt fast i flere år. Det blir spennende se om han greier å holde plassen når Sarpsborg tar steget opp i 1. divisjon. Har bra fysikk og fart, men trenger større repertoar.

Her er jeg faktisk helt enig!

Halvorsen imponerte meg enormt i kampen mot FFK i fjor en eller annen gang. Han har en ekstrem hurtighet og klarte faktisk å runde Bertelsen ved flere anledniger. Innleggsfoten var det heller ikke noe å si på, så det er liten tvil om at dette er et stort talent.

Skal sies at Bertelsen var rimelig fersk i FFK og slet enda en del med plasseringsevnen, men at Halvorsen har en fremtid på fotballbanen tror jeg så gjerne.

---------------------------

Ansvarlig redaktør



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340