Husk meg
Brukernavn
Passord

kamp til søndag 9/10

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 okt 05, 21:42
er det noen som vet når kampen til FFK mot sammen satt østfold lag starter ? 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 okt 05, 00:13
Opprinnelig postet av keiko99
er det noen som vet når kampen til FFK mot sammen satt østfold lag starter ? 
merklig at ingen ved tidspunktet da... for vel sjekke det opp i morgen jeg.. håper noen kommer fra plankehaugen da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 08 okt 05, 11:41
Åssen er det med den matchen på onsdag da? Kunne man komme å se der...? 

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 okt 05, 13:04
Hvem spiller vi mot Onsdag

risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 08 okt 05, 13:32
på onsdag er det den film innspillinga, hvor FFK skal være Norge og Tyskland i en kamp som er med i en film som kommer på kino snart... tror det var mulig å komme og se på den.. 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 okt 05, 16:30
Endret: 08 okt 05, 16:31
kampen starter kl 16.00 i Askim... møt opp

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 okt 05, 19:57
Opprinnelig postet av risholt
på onsdag er det den film innspillinga, hvor FFK skal være Norge og Tyskland i en kamp som er med i en film som kommer på kino snart... tror det var mulig å komme og se på den.. 


Var ikke den innspillinga på Mandag da? Hmmmm

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 08 okt 05, 22:34
Hadde jo vært utrolig festelig å vært å sett da. Juhu!
"Raceá"  litt med Mackie på Rolvsøyveien igår jeg

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 okt 05, 00:52
pass på lappen din da..... !!!!!!!!!!!!! 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 09 okt 05, 19:08
Noen som vet åssen det gikk i kampen eller? Og hvilket lag vi stilte med, hvem som skåret, etc... merkelig at ikke f-b har noe på dette da...i og med at kampen var slutt for over en time siden.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 05, 19:58
Opprinnelig postet av RC2
Noen som vet åssen det gikk i kampen eller? Og hvilket lag vi stilte med, hvem som skåret, etc... merkelig at ikke f-b har noe på dette da...i og med at kampen var slutt for over en time siden.
FFK mot ett sammen satt indre østfold på Askim stadio.. FFK vant 6-0. tarrik laget 3, enerly 2, garro, 1.. Røn måtte ut med skade etter vel 25 min spilt. tråkka over og det tar 2 til 3 dager føre det leges. kvisvik spilte nesten hele kampen uten å se noe til rygg smerter som er bra.. bora, helland,Lindstrøm og jonna spilte forsvar.. en kald steinar sto i mål (han frøs for det var så lite å gjøre) både drillo og eggen var tilstedet.. kvisvik sa etter 1 omgang at det kunne stått 2-1, men FFK keeper steinar var ikke lett å ha med å gjøre.. i andre omgang så vi hvor stor avstand det var fra TL til 3 div.. Vi hadde spillet..  det skulle nok stått mer en 6-0, men det jeg spørr om er hvor var folk fra PH ? i fjor laget vi fest med ballonger og heia rop i år var det ingen sånt.. dette er veldig skuffende at ikke noe blir ordnet.. Handler om å vise oss...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 09 okt 05, 20:26
Takk for infoen. Trodde hele Fredrikstad by hadde mistet FFK-interessen en stund jeg nå. Ingenting verken i f-b, demokraten eller noen av FFKs nettsider. Heller ingen diskusjonsforum i byens nettsteder. Skuffende. 
Var det Helland eller Lindstrøm som spilte back? Jeg antar at Bjørkøy spilte høyreback? Hvordan klarte venstrebacken seg? Må si jeg gruer litt for Molde kampen nå som alle backene er ute. Men uansett om det gikk greit i dag, forteller det vel ikke stort med tanke på dagens motstand? Som du selv sier, Keiko...det er jo himmelvid forskjell på 3.div og TL. Selv Steinar Sørlie kunne vel spilt back i dag uten å slite nevneverdig, hehe.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 okt 05, 20:28
Endret: 09 okt 05, 20:40
f-b.no har lagt ut en liten artikkel fra kampen nå!



---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 okt 05, 20:29
Endret: 09 okt 05, 20:38
Litt forskjellig målscorere enn det Keiko nevnte men...

Keiko
Tarik 3 mål
Enerly 2
Garro 1

6-0 til FFK

F-B
Wiig 2
Enerly 2
Egeh 2
McDonald 1

7-0 til FFK

Hadde tenkt å skrive at det var morsomt med Tarik jeg da men...


Ser også ut som at FFK startet i en 3-5-2-formasjon? Eh, nei, 3-4-3-formasjon faktisk. 10 utespillere?

Mulig dette var laget:

                         Sørlie
 
Bjørkøy - Zivkovic - Piiroja - Helland
 
McDonald - Brenne - Røn - Kvisvik
 
                Enerly - Wiig

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 09 okt 05, 20:38
Endret: 09 okt 05, 20:40
Det er bedre å se kamper edru, Keiko, hehe. Da får du lettere med deg både målskårere og resultat.

Men man skal kanskje ikke stole 100% på f-b heller...for i følge dem stilte FFK i formasjonen 3-4-2. Greit nok at vi mangler ventreback...men vi bør vel stille med 11 mann allikevel?

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 okt 05, 20:46
Endret: 09 okt 05, 20:46
Når det gjelder Tarik så debuterte han for U18-landslaget på fredag mot Frankrike. Norge tapte hele 5-0 og Tarik kom inn ca 25 minutter før slutt.

For øvrig spennende at Drillo og Eggen tester ut McDonald som høyre kant i denne treningskampen, dersom infoen fra FB stemmer. Han kan fort bli en joker i den posisjonen mot Molde dersom Enerly fortsetter som spiss.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 okt 05, 20:56
Endret: 09 okt 05, 20:57
Ser at F-B har fått med seg at FFK stilte med 11 mann nå, sistemann var Lindström i midtforsvaret.

Enig i at det er spennende med McDonald på høyrekant, dog, jeg er mer skeptisk til Helland som venstreback. Tenker med skrekk på hva Ohr kan gjøre med hurtigheten og fintene på høyrekanten da. Han kan få rimelig god tid til å legge inn presise innlegg til Rob Friend som ser ut til å score penere og penere mål om dagen...

Men på en annen side, hva er alternativene...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 09 okt 05, 21:03
FFk startet kampen med følgende mannskap:
                            Sørlie
Bjørkøy-Bora-Lindstrøm-Helland
MacDonald-Røn-Brenne-Kvisvik
    Enerly-Wiig

Innbyttere var Garro, Shakoor, Agim, Mergim og en jr til. 

FFK ledet 2-0 til pause etter mål av Wiig og MacDonald.
MacDonald hadde ingen stor dag i Askim og ble byttet ut til pause. Har også sett Garro bedre. Wiig var meget bra sammen med Enerly som hadde en kanonscoring pluss en til på keepertabbe. Kvisvik var også på hugget. Shakoor var mest positiv av innbytterene. Forsvaret ble ikke satt på de store prøvene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 05, 22:13
jeg ber om unnskyld, men speeker opp gav 6-0 og jeg kom helt ut av tellinga.. dumt jeg ikke hadde med penn og papir så kunne jeg skrevet i stedet for å stole på husken min

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 okt 05, 22:22
Men hvem har rett når det gjelder målscorerne a?!?! Var vel ikke akkurat likt.....
En av dere trenger briller....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340