Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre til Lyn?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 10 okt 05, 20:08
Han holder det nok åpent om hvor han skal gå for å se hvordan andre klubber ligger an, alt annet hadde vært dumt. Det er sånn det gjøres i fotballen.. Og jeg tror nok Lyn er veldig interessert i hans tjenester, de var jo inne i bildet forrige gang også. Men i og med at han er østfolding og har hus (og foreldre) i Moss tror jeg han heller mot FFK - dersom vi holder oss i Tippeligaen. Som en annen her sa, er ikke så gøy å gå fra Premier League til 1. divisjons-spill mot Mandalskameratene. Så beholder vi setet vårt i Tippeligaen bør klubben gjøre hva de kan for å få Myhre tilbake mellom stengene! Lyn kommer nok til å vifte med 1000-lapper, men jeg synes keeper er den viktigste forsterkningen for laget og da må vi bla opp litt vi og..

Med andre ord: enig

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 05, 20:26
Opprinnelig postet av ximo
Han holder det nok åpent om hvor han skal gå for å se hvordan andre klubber ligger an, alt annet hadde vært dumt. Det er sånn det gjøres i fotballen.. Og jeg tror nok Lyn er veldig interessert i hans tjenester, de var jo inne i bildet forrige gang også. Men i og med at han er østfolding og har hus (og foreldre) i Moss tror jeg han heller mot FFK - dersom vi holder oss i Tippeligaen. Som en annen her sa, er ikke så gøy å gå fra Premier League til 1. divisjons-spill mot Mandalskameratene. Så beholder vi setet vårt i Tippeligaen bør klubben gjøre hva de kan for å få Myhre tilbake mellom stengene! Lyn kommer nok til å vifte med 1000-lapper, men jeg synes keeper er den viktigste forsterkningen for laget og da må vi bla opp litt vi og..

Med andre ord: enig
det har ikke bare med at det er gøy å spille i 1 div, men en hareide tar ikke spillere fra 1 div...vi beholder plasse det er jeg meget sikker på

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 10 okt 05, 23:02
Her synes jeg også byens rike onkler bør engasjere seg også. Litt kronerulling her, vil gjøre underverker. Vi må gjøre alt vi kan for å få Thomas tilbake i buret. Makan til god og viktig han var for oss de få kampene han spilte :o)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 okt 05, 01:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ximo
Han holder det nok åpent om hvor han skal gå for å se hvordan andre klubber ligger an, alt annet hadde vært dumt. Det er sånn det gjøres i fotballen.. Og jeg tror nok Lyn er veldig interessert i hans tjenester, de var jo inne i bildet forrige gang også. Men i og med at han er østfolding og har hus (og foreldre) i Moss tror jeg han heller mot FFK - dersom vi holder oss i Tippeligaen. Som en annen her sa, er ikke så gøy å gå fra Premier League til 1. divisjons-spill mot Mandalskameratene. Så beholder vi setet vårt i Tippeligaen bør klubben gjøre hva de kan for å få Myhre tilbake mellom stengene! Lyn kommer nok til å vifte med 1000-lapper, men jeg synes keeper er den viktigste forsterkningen for laget og da må vi bla opp litt vi og..

Med andre ord: enig
det har ikke bare med at det er gøy å spille i 1 div, men en hareide tar ikke spillere fra 1 div...vi beholder plasse det er jeg meget sikker på


Du var flink som tippet seier mot B/G. Du var jo ganske sikker på at FFK skulle vinne der oppe, så jeg håper du er sikker spåmann, Keiko, at vi holder oss oppe. Jeg er fortsatt usikker.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 11 okt 05, 16:37
http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=J3KWU44ZJ10M5QFIMUNSFEQ?articleID=87309

Det der syns jeg ikke noe om, Thomas er jo glad i Viking og dersom de endelig har funnet ut at Basso er ei krykke som ikke kunne redda en badeball så kan det hende de er i markedet..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 okt 05, 20:25
huff!! velger å være optimist uansett jeg...

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 okt 05, 23:16
Er ikke madamen hans fra Stavanger? De pleier å ha en finger med i spillet når det skal bestemmes bosted, kvinnsa vet dere... Kidsa? *S*

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340