Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny kontrakt med Ramberg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 30 sep 05, 17:43
Bare lurte på om noen hadde fanget opp signaler på om Ramberg blir tilbudt ny kontrakt. Han ble jo bare tilbudt en 1-års kontrakt ut 2005. Har han overbevist ledelsen mon tro? Jeg mener de burde skrive en ny kontrakt med han ut 2006 sesongen, såfremt han ikke krever for mye i lønn da! Ramberg har mye mer å gå på tror jeg,  og med en mer optimal oppkjøring til neste sesong, så tror jeg han kanskje vil kunne stå fram, som den dirigenten på midten vi så inderlig savner om dagen.  

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 17:49
Jeg vil ikke ha han. Han er rett og slett ikke god nok. Jeg vil ha inn en playmaker som kan strø pasninger offensivt. Og defensivt vil jeg absolutt ikke ha han. Altfor veik.

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 30 sep 05, 17:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg vil ikke ha han. Han er rett og slett ikke god nok. Jeg vil ha inn en playmaker som kan strø pasninger offensivt. Og defensivt vil jeg absolutt ikke ha han. Altfor veik.


Jeg er sånn delvis enig, men håper og tror han har mer å gå på. Men har vi penger å legge i en skikkelig dirigent? Skal vi først kjøpe en, så må det legges noen millioner på bordet. Finnes det noen i TL eller må vi se utenlands?

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340