Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Ray har gått opp 7 kilo etter at han kom til FFK!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 28 sep 05, 13:04

Det finnes bare en Super-Ray!!! og han begynner å bli feit... Han skal ha gått opp 7 kilo siden overgangen til FFK... Er det rart at mannen begynner å slite med fysikken???


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 28 sep 05, 13:50
Opprinnelig postet av karl_marx

Det finnes bare en Super-Ray!!! og han begynner å bli feit... Han skal ha gått opp 7 kilo siden overgangen til FFK... Er det rart at mannen begynner å slite med fysikken???



Hvis dette stemmer så viser det bare at Kvisvik er kommet til FFK for å trappe ned, noe man har fått følelsen av  i diverse utsagn.  Det er en mangel på ambisjonsnivå både hos han og klubben. 

I bergen ble han hver vinter holdt i ørene av kritiske aviser som påpekte dette, og han tok seg inn til seriestart. Det vil vel ikke akkurat være noen overraskelse, at vekten hans kan skli ut med en meget svak ledelse, noe som dagens hendelser illustrerer på en meget god måte!

Vi får krysse fingrene for at kona venter med salatdiett også denne, som forrige vinter!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 05, 13:54
Opprinnelig postet av Replicant
Opprinnelig postet av karl_marx

Det finnes bare en Super-Ray!!! og han begynner å bli feit... Han skal ha gått opp 7 kilo siden overgangen til FFK... Er det rart at mannen begynner å slite med fysikken???



Hvis dette stemmer så viser det bare at Kvisvik er kommet til FFK for å trappe ned, noe man har fått følelsen av  i diverse utsagn.  Det er en mangel på ambisjonsnivå både hos han og klubben. 

I bergen ble han hver vinter holdt i ørene av kritiske aviser som påpekte dette, og han tok seg inn til seriestart. Det vil vel ikke akkurat være noen overraskelse, at vekten hans kan skli ut med en meget svak ledelse, noe som dagens hendelser illustrerer på en meget god måte!

Vi får krysse fingrene for at kona venter med salatdiett også denne, som forrige vinter!


Kanskje det hadde vært bedre om han bygde huset sitt sjøl. Da hadde nok vekta holdt seg nede.

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 28 sep 05, 13:56
Glimrende forslag Rune!

Han kunne fått med seg Arve som løpegutt, trenger å ta av noen kilo han også!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 28 sep 05, 14:15
hvor kommer disse tallene fra?

---------------------------

på vinger over europa


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 28 sep 05, 14:16
Det undestreker vel bare det mange har spekulert i: Fredrikstad trenre for dårlig!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 05, 14:22
Opprinnelig postet av hiawata
hvor kommer disse tallene fra?


Kan jo hende han er kamerat med Kvisvik..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 sep 05, 14:25
Opprinnelig postet av hiawata
hvor kommer disse tallene fra?


Ja, hvor kommer disse tallene fra?
Den som kommer med påstanden om disse 7 kiloene bør fortelle oss om hvem som er kilden til påstanden, ellers regner ihvertfall jeg dette som ren søppel, som så mange andre påstander her på forumet. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 28 sep 05, 14:27
det kan hende. men det kan også hende han ikke er det. det er vanskelig å vite noe om så lenge det ikke står noe om det. derfor spør jeg.

---------------------------

på vinger over europa


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 28 sep 05, 14:42
Opprinnelig postet av hiawata
hvor kommer disse tallene fra?


Var hans kone som hadde kommet med disse tallene.

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 28 sep 05, 14:50
Ryktene går på at Kvisvik har kjøpt seg hus på Tindlund og vurderer å selge huset på Saltnes når det er ferdig oppført. Hyggelig gjort av en halvfeit overbetalt fotballspiller som liksom skulle frelse oss..For en judas !!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 sep 05, 16:12
Hadde en tråd for uke siden om hans vekt..er ikke vanskelig å se at magen er større
Lite profft når man blir betalt så mye å kline innpå burgere.. Blir ikke pop av det ray

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 28 sep 05, 19:24
Endret: 28 sep 05, 19:26

Fy faen a raymond... du må se å bruke den energien du bruker på å spise burger til heller å spille fotball..

---------------------------

FFK=konge


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 sep 05, 19:30
Endret: 28 sep 05, 19:30
Opprinnelig postet av brenne

Fy faen a raymond... du må se å bruke den energien du bruker på å spise burger til heller å spille fotball..


Såsåsåsåsåsåså! Vi har da nok annet å hisse oss opp over, om vi ikke skal hisse oss opp over ubekrefta rykter også, IMHO....

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 28 sep 05, 19:33
Jeg sitter bare på ræva, og jeg har ikke gått opp så mye. Har skrevet det før, det første tegnet på at man veier for mye er trøbbel med ryggen. Hvis han flytter til Tindlund etter at PH har bygd hus for ham, hadde jeg tatt trynet hans hvis jeg var en av de som hadde hjulpet til med det. Det har jo luktet nedtrapping av ham siden han ble vraket til landslagssamlingen, synes jeg da...

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 28 sep 05, 20:30
Om dette stemmer med 7 kilo vektøkning, håper jeg alle boikotter dugnaden på huset hans.

Om det medfører riktighet er dette det ultimate sviket mot FFK`s supportere som overhode ikke kan aksepteres.

Ser ikek bortifra at det stemmer , for mange med meg på hovedtribunen snakket om at det så ut som om Kvisvik hadde gått opp i vekt og at han så ut som en gammel mann når han sprang.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 sep 05, 20:47
Hva er dette for illojalt pjatt mot våre spillere. Noen her som er "oppviglere" tror jeg.

Raymond er Raymond, og han er en fantastisk fotballspiller når han får være kreativ.
Derfor kommer han sterkt nå som Drillo mer eller mindre blir usynlig!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 sep 05, 20:56
Opprinnelig postet av Møklegård
Hva er dette for illojalt pjatt mot våre spillere. Noen her som er "oppviglere" tror jeg.

Raymond er Raymond, og han er en fantastisk fotballspiller når han får være kreativ.
Derfor kommer han sterkt nå som Drillo mer eller mindre blir usynlig!


Godt at det er noen som tenker som deg, Møklegård.
Synes alt for mange "supportere" kun graver frem søppel og sprer det utover forumet for tiden.
Skjønner de virkelig ikke at de kun reduserer vårt lags sjanser til å klare seg i årets tippeliga?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 28 sep 05, 21:49
Det er vel kanskje en del som trenger en å slenge dritt om etter at Hoås er blitt satt på benken. Denne tråden her tar kaka!!!! Lavmål!!!!!

---------------------------

jorhan


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 sep 05, 22:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Godt at det er noen som tenker som deg, Møklegård.
Synes alt for mange "supportere" kun graver frem søppel og sprer det utover forumet for tiden.
Skjønner de virkelig ikke at de kun reduserer vårt lags sjanser til å klare seg i årets tippeliga?


Er vel noe som heter at man må komme helt til bunns i ting, før en kan reise seg skikkelig igjen, i så måte må vi vel ha kommet til bunnen snart nå. Er vel ikke flere svin på skogen nå?

Men uansett, medfører dette riktighet så er det jo et aldri så lite hån. Både det med huset og vektøkelsen. Jeg har i hvert fall aldri hørt om noen som vil selge huset før det er bygd ferdig, ei heller en toppidrettsutøver som går opp 7 kilo på noen måneder...

Skulle det vise seg å være bare et rykte så er det jo unødvendig å komme med slikt, men skulle det være sannhet i det, så er det absolutt noe som ikke skal forbigås i stillhet. Gir man blanke og legger på seg og eier ikke treningskultur bør en også få kritikk for det når det følger med så store forventninger til en.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340