Husk meg
Brukernavn
Passord

Nedrykksklausuler

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 sep 05, 08:42
Endret: 27 sep 05, 08:43
Mulig dette har blitt tatt opp i andre tråder før, men jeg lurer uansett på en ting.

Er det noen spillere i FFK som  har nedrykksklausuler i kontrakta si?
Som f.eks. kan forsvinne vederlagsfritt?

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 sep 05, 08:48
Får nesten håpe at flere av de såkalte storspillerene som ikke har levert overhode har dette slik at vi kan begynne å bruke unge sultne ambisiøse spilelre som er villige til å blø for vår klubb.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 05, 12:41
Opprinnelig postet av JJunior
Mulig dette har blitt tatt opp i andre tråder før, men jeg lurer uansett på en ting.

Er det noen spillere i FFK som  har nedrykksklausuler i kontrakta si?
Som f.eks. kan forsvinne vederlagsfritt?


Får da inderlig ikke håpe det er tilfelle. Det gjør jo bare vondt verre. Jeg ser at det finnes nedrykksklausuler på managerspilla, men er disse så veldig utbredt på ordentlig. Har ikke så store troa på det.

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 27 sep 05, 13:10
Opprinnelig postet av JJunior
Mulig dette har blitt tatt opp i andre tråder før, men jeg lurer uansett på en ting.

Er det noen spillere i FFK som  har nedrykksklausuler i kontrakta si?
Som f.eks. kan forsvinne vederlagsfritt?


...slik at hvis de vil ut av kontrakten, så kan de bare begynne å spille dårlig slik at klubben rykker ned? ;)


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 sep 05, 17:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Får da inderlig ikke håpe det er tilfelle. Det gjør jo bare vondt verre. Jeg ser at det finnes nedrykksklausuler på managerspilla, men er disse så veldig utbredt på ordentlig. Har ikke så store troa på det.


Disse klausulene finnes nok på ordentlig også og ikke bare i dataverdenen.
Leste ett sted at Årst hadde en slik en ihvertfall.
Men jeg kan ikke komme på noen FFKspillere som kan ha vært i posisjon til å få med det i kontrakta si når de signerte.

Eneste kan vel kanskje være Kvisvik, men absolutt ikke til den summen han ble kjøpt fri for....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 05, 18:59
Opprinnelig postet av JJunior
Eneste kan vel kanskje være Kvisvik, men absolutt ikke til den summen han ble kjøpt fri for....


Kvisvik tror jeg neppe har en slik, til hvilken klubb skulle han gå til? Han har jo flyttet hit på grunn av familien, ikke for å spille fotball, i hvert fall var ikke det førsteprioritet når han gikk fra Brann til FFK.

Brian West er vel muligens en spiller som har en slik klausul vil jeg tro.

Rykker vi ned, så håper jeg ledelsen er like steil som AIK var for en del år siden. "Dere har spilt klubben ned, da får dere jammen spille klubben opp også, INGEN forsvinner fra denne klubben før vi har rykket opp igjen" I hvert fall noe i den duren, ingen dro fra klubben!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 27 sep 05, 23:19
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av JJunior
Eneste kan vel kanskje være Kvisvik, men absolutt ikke til den summen han ble kjøpt fri for....


Kvisvik tror jeg neppe har en slik, til hvilken klubb skulle han gå til? Han har jo flyttet hit på grunn av familien, ikke for å spille fotball, i hvert fall var ikke det førsteprioritet når han gikk fra Brann til FFK.

Brian West er vel muligens en spiller som har en slik klausul vil jeg tro.

Rykker vi ned, så håper jeg ledelsen er like steil som AIK var for en del år siden. "Dere har spilt klubben ned, da får dere jammen spille klubben opp også, INGEN forsvinner fra denne klubben før vi har rykket opp igjen" I hvert fall noe i den duren, ingen dro fra klubben!


Helt enig! Men tror du vår enormt handlekraftige ledelse, hadde turt og sagt noe i nærheten av det?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 05, 01:09
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Får da inderlig ikke håpe det er tilfelle. Det gjør jo bare vondt verre. Jeg ser at det finnes nedrykksklausuler på managerspilla, men er disse så veldig utbredt på ordentlig. Har ikke så store troa på det.


Disse klausulene finnes nok på ordentlig også og ikke bare i dataverdenen.
Leste ett sted at Årst hadde en slik en ihvertfall.
Men jeg kan ikke komme på noen FFKspillere som kan ha vært i posisjon til å få med det i kontrakta si når de signerte.

Eneste kan vel kanskje være Kvisvik, men absolutt ikke til den summen han ble kjøpt fri for....


Tror nok ikke disse klausulene er så utbredt. På dataspilla krever nesten alle spillerne det, og sånn er det nok ikke i virkeligheten.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340