Husk meg
Brukernavn
Passord

Den tolvte mann

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 14:01
Opprinnelig postet av bønna
Skjønner ikke hvorfor dere på død og liv skal støtte hele FFK-systemet.. Det er vel ganske åpenbart at klubben lider av inkompetanse på så og si alle felter per dags dato.. Det blir naivt å stå bak og forsvare klubben nå, man må heller ta tak i problemene! Der har vi supportere et ansvar..
du har ikke skjønt en dritt.. skal vi ta ansvar da bør vi støtte ikke røre i gammelt møkk eller sånt

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 sep 05, 14:03
Opprinnelig postet av keiko99
Wimbeldon var ødlagt føre drillo kom.. jeg tror ikke du vet hva du snakker om.. Røkke og gjelsten som var hoved saken bak hele den klubben... Du glemmer at Drillo reddet VIF fra nedrykk føre han gikk.. du glemmer at Drillo var gjernen bak Norges landslag..  Når klubben gjør det dårlig er det treneren som en jakter på.. alle andre er fritatt.. dette er ikke trenere eller styret.. det er spillere selv.. dem gir ikke alt..

Og hvem har ansvaret for å få spillerne til å gi alt??? hva er det man har en trener til? Jo, til å motivere spillerne til å gi 110 prosent. Se på navnebroren din i Start, Keiko!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 14:09
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av keiko99
Wimbeldon var ødlagt føre drillo kom.. jeg tror ikke du vet hva du snakker om.. Røkke og gjelsten som var hoved saken bak hele den klubben... Du glemmer at Drillo reddet VIF fra nedrykk føre han gikk.. du glemmer at Drillo var gjernen bak Norges landslag..  Når klubben gjør det dårlig er det treneren som en jakter på.. alle andre er fritatt.. dette er ikke trenere eller styret.. det er spillere selv.. dem gir ikke alt..

Og hvem har ansvaret for å få spillerne til å gi alt??? hva er det man har en trener til? Jo, til å motivere spillerne til å gi 110 prosent. Se på navnebroren din i Start, Keiko!
du kan si se på den treneren hvordan han gjør det der.. du kan si se naboen min hvor rik han er.. du kan si drillo og du kan si eggen hadde klart dette, men da sier du også at eggen vil at drillo skal ødlegge.. det er ikke sånn som du tror og ser.. alt ser så bra ut på den andre siden av enga, men er det så bra.. det er mye oss supportere og at dem som spiller har kommet inn i en ond trend...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 05, 14:25
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bønna
Skjønner ikke hvorfor dere på død og liv skal støtte hele FFK-systemet.. Det er vel ganske åpenbart at klubben lider av inkompetanse på så og si alle felter per dags dato.. Det blir naivt å stå bak og forsvare klubben nå, man må heller ta tak i problemene! Der har vi supportere et ansvar..
du har ikke skjønt en dritt.. skal vi ta ansvar da bør vi støtte ikke røre i gammelt møkk eller sånt


Vet du hvorfor vi har vært nede i sumpa så sinnsykt lenge keiko? Fordi folk ikke har tatt tak i en dritt, det var styrt av folk som ikke hadde peiling på hvordan de skulle styre en fotballklubb.. Nå ser det ut til at klubben begynner å forfalle igjen og da har ikke jeg lyst til å stå på sidelinja og la folk ødelegge klubben vår..

Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 26 sep 05, 14:26

Drillo er kommunist og tåler IKKE at noen har andre meninger enn ham. Særere type må du lete lenge etter.  Hvor er engasjementet og gløden hos spillerene? Hos Eggen? Hvorfor er alle som hadde spørsmålstegn om spillestil vekk?( les..Risholt, Ringberg, Sørlie.) Takk for alt du ga Drillo.....Du har prestert å gjøre laget til et taperlag uten glød !

Og ja, det er klart det er dårlig gjort av publikum å ikke støtte opp mer enn vi gjør. Men jeg har faktisk betalt et dyrt sesongkort og forlanger i det minste innsats og glød fra overbetalte fotballspillere. Blir så forbanna over slappheten som vises nå...

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 sep 05, 14:29
Vi har ikke tid til dette nå.
Noe må gjøres, og det mest drastiske er nok det beste.
Lag litt røre nå! Masse medieoppmerksomhet, spark trenern!!
Er sikker på at noen av våre "kreative" spillere får en ny vår!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 05, 20:38
Opprinnelig postet av keiko99
da hjelper det sikkert at du med flere roper om at drillo skal gå av.. PH skulle støtte trodde jeg og det samme gjelder dag den andre forsangeren...


Du, som går før kampene er ferdig skal iallefall ikke lære meg hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er i min fulle rett til å skrike at jeg mener Drillo bør gå. Jeg akter ikke å stå som en duracell-kanin å nikke og være enig i at klubben drives/trenes lukt ned i 1. divisjon, jeg elsker klubben for mye til det. Når vi har en hovedtrener som i samfulle 90 minutter sitter med ræva tredd ned og limt fast i stol, og likner mest på en dårlig kopi av Robert DeNiro i filmen; Oppvåkningen...altså FØR han våkner opp, da blir jeg Forbanna, frustrert, oppgitt, maktesløs og trist.
La en mann som bryr seg, få trene vår kjære klubb, mannen som leder klubben nå bryr seg ikke om klubben vår!!

---------------------------

Oljetank selges billig!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 sep 05, 20:56
Endret: 26 sep 05, 20:58
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av keiko99
da hjelper det sikkert at du med flere roper om at drillo skal gå av.. PH skulle støtte trodde jeg og det samme gjelder dag den andre forsangeren...


Du, som går før kampene er ferdig skal iallefall ikke lære meg hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er i min fulle rett til å skrike at jeg mener Drillo bør gå. Jeg akter ikke å stå som en duracell-kanin å nikke og være enig i at klubben drives/trenes lukt ned i 1. divisjon, jeg elsker klubben for mye til det. Når vi har en hovedtrener som i samfulle 90 minutter sitter med ræva tredd ned og limt fast i stol, og likner mest på en dårlig kopi av Robert DeNiro i filmen; Oppvåkningen...altså FØR han våkner opp, da blir jeg Forbanna, frustrert, oppgitt, maktesløs og trist.
La en mann som bryr seg, få trene vår kjære klubb, mannen som leder klubben nå bryr seg ikke om klubben vår!!


Poenget nå er ikke å gi den ene eller den andre skylden for det som har gått galt, men å snu en trend, som fører oss rett ned i 1. divisjon.
Jeg har vært en stor beundrer av Drillo i mange år, men jeg ser nå at  antagelig den eneste sjansen vi har for å redde plassen er å la Eggen ta over som hovedtrener allerede pr. dags dato. Og så får man evaluere etter sesongen om man fortsatt vil ha Drillo med i en assistent rolle til neste år.
Vi har rett og slett ikke råd til å la Drillo forsøke å kjøre videre i samme spor resten av sesongen. Sorry Drillo!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 05, 21:04
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av keiko99
da hjelper det sikkert at du med flere roper om at drillo skal gå av.. PH skulle støtte trodde jeg og det samme gjelder dag den andre forsangeren...


Du, som går før kampene er ferdig skal iallefall ikke lære meg hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er i min fulle rett til å skrike at jeg mener Drillo bør gå. Jeg akter ikke å stå som en duracell-kanin å nikke og være enig i at klubben drives/trenes lukt ned i 1. divisjon, jeg elsker klubben for mye til det. Når vi har en hovedtrener som i samfulle 90 minutter sitter med ræva tredd ned og limt fast i stol, og likner mest på en dårlig kopi av Robert DeNiro i filmen; Oppvåkningen...altså FØR han våkner opp, da blir jeg Forbanna, frustrert, oppgitt, maktesløs og trist.
La en mann som bryr seg, få trene vår kjære klubb, mannen som leder klubben nå bryr seg ikke om klubben vår!!


Poenget nå er ikke å gi den ene eller den andre skylden for det som har gått galt, men å snu en trend, som fører oss rett ned i 1. divisjon.
Jeg har vært en stor beundrer av Drillo i mange år, men jeg ser nå at  antagelig den eneste sjansen vi har for å redde plassen er å la Eggen ta over som hovedtrener allerede pr. dags dato. Og så får man evaluere etter sesongen om man fortsatt vil ha Drillo med i en assistent rolle til neste år.
Vi har rett og slett ikke råd til å la Drillo forsøke å kjøre videre i samme spor resten av sesongen. Sorry Drillo!!


Krever ryggrad det innlegget der Snæbbus!

---------------------------

Oljetank selges billig!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 sep 05, 21:42
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av keiko99
da hjelper det sikkert at du med flere roper om at drillo skal gå av.. PH skulle støtte trodde jeg og det samme gjelder dag den andre forsangeren...


Du, som går før kampene er ferdig skal iallefall ikke lære meg hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er i min fulle rett til å skrike at jeg mener Drillo bør gå. Jeg akter ikke å stå som en duracell-kanin å nikke og være enig i at klubben drives/trenes lukt ned i 1. divisjon, jeg elsker klubben for mye til det. Når vi har en hovedtrener som i samfulle 90 minutter sitter med ræva tredd ned og limt fast i stol, og likner mest på en dårlig kopi av Robert DeNiro i filmen; Oppvåkningen...altså FØR han våkner opp, da blir jeg Forbanna, frustrert, oppgitt, maktesløs og trist.
La en mann som bryr seg, få trene vår kjære klubb, mannen som leder klubben nå bryr seg ikke om klubben vår!!


Nå er du urettferdig DJ! Satt faktisk å så litt på åssen drillo var, å han LØFTA faktisk på ræva! Måtte gni meg skikkelig i øynene, men det kun for å se at han bare skulle bytte STOL! DET er ikke verst iløpet av en kamp asså!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340