Husk meg
Brukernavn
Passord

Mine tanker om hva som gikk galt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 26 sep 05, 15:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt
1)
Eggen er mer eller mindre likestilt med Drillo pr i dag. FFk spiller mer gjennom midtbanen en noe annet TL lag for øyeblikket. 

2)
FFK har tre spillere som har scoret mer eller like mye som det Ringberg gjorde. FFK er dessuten en av de lagene som er mest effektive i å score på sjansene sine.Men de skaper få sjanser. Dessuten hadde ikke klubben noe valg når det gjaldt Ringberg og Risholt.

3)
Sørlie har aldri vært en god nok keeper for TL. Han viste det i fjor vår, og han bekrefter det nå.

Å skylde på Drillo for alle keepertabbene blir helt utrolig. Skyld i det minste på keepertreneren.



1) At FFK liksom spiller mer gjennom midtbanen enn noe annet TL lag for øyeblikket, er en påstand som er vanskelig å ta alvorlig.

2) Dersom du har litt greie på hva Drillo-fotball går ut på, ville du også vite at det ikke nødvendigvis er (den møtende) spissen (i 4-5-1) som skal score målene. Den enslige spissens primære oppgave er å ta i mot langpasningen og holde på ballen til midtbanen rekker opp på løp. At Ringberg scoret lite under Drillo er således ikke det minste overraskende. 

3) At Sørlie er satt ut av laget, skyldes i stor grad årsaker som ikke er offentliggjort. Mange er kjent med hva dette er, men det tillates ikke noe sted å snakke høyt om dette.

At FFK er i ferd med å rykke ned, skyldes langt mer enn keepertabber.

EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 26 sep 05, 17:01
Så har vi denne diskusjonen i gang igjen. Hva som fungerer og hva som ikke fungerer vet ikke jeg, men hvis Drillo ikke har ansvaret hvem har det da?

---------------------------

Trofast FFKer


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 sep 05, 18:28
Opprinnelig postet av EJ for FFK
Så har vi denne diskusjonen i gang igjen. Hva som fungerer og hva som ikke fungerer vet ikke jeg, men hvis Drillo ikke har ansvaret hvem har det da?

Direktøren i klubben.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340