Husk meg
Brukernavn
Passord

dette er dårlig drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

valsebo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 9

Lagt til: 25 sep 05, 19:34
Skal bli godt å få Drillo på sidelinjen. Ikke bytte i pausen når vi ligger under 2-0 setter jeg spørsmål ved. Fortsatt kjøre 4-4-2 når vi ligger under 3-0, så kommer byttet; men satser vi offensift???   Nei da... vi skal ligge i forsvar vi. GOD JUL...

---------------------------

morten


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 19:36
Skal bli ålreit å kanskje en dag se et lag med spillere med stolthet.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 sep 05, 19:37
Drillo er den største tragedien som har hendt FFK i nyere tid!!
Han skulle aldri ha vært ansatt!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 19:39
Drillo med flere... vil ikke bare skyte på ham. Tror han har hatt sitt med en spillergruppe som tydligvis har null evne til å ta seg selv i nakken!

Drillo er nok ikke vant med å passe på en gjeng med barenhagebarn- noe som trengs i denne leieren. Vi har jo sett furtingen - fra alle kanter...

og Mokkelbost. da...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 19:40
Endret: 25 sep 05, 19:43

når drillo kom til klubben ble hele nesten hele laget bytta ut...så nå ser vi jo hvordan spillærne takla det, kjempe dårli!!! det dummeste som  har skjedd er jo ansettelsen  av drillo nskal bli bra å få vekk drillo som hovedtrener og få eggen, så kanskje laget kan klare seg i tippeligaen!! får jo håpe at det ikke blir 1.div neste år , men begynner å se ut som det blir det nå!!  akkuratt nå ligger FFK under 1-4 mot aalesund som er dt dårligste laget i tippeligaen! nå må guttane skjærpe seg hvis dem ikke har lyst til å rykke ned!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 05, 19:50
Det er 2 årsaker til FFK`s fall.

Drillo og Moklebost.

Huff og huff.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 19:53
Endret: 25 sep 05, 19:54
Helt enig det er mokelbost og drillo som har gjort så klubben ligger sånn den gjør nå!!

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 25 sep 05, 19:55
Dette er flaut.. dakar gutæne

---------------------------

ellær?


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 19:56
sånn nå var den kampen over!! 4-1 til aalesund og ffk sliter i nedrykk striden!!!!!

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 19:57
stakar guttæne det her var veldig flaut!!! vekk med drillo!!!!

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 sep 05, 19:58
Har vel ganske mye med innstillingen til spillerene å gjøre også. Det er jo tross alt dem som er utpå der åg gjør ting sinnsykt dårlig! Det er jo ikke noe tak i dem i det hele tatt!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 19:59
enig med deg! nå må den skjærpe seg, men jeg mener også at drillo har bytta ut for mange spellære på for kort tid..skulle aldri solgt ringberg!!!!! eller risholt!!

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 20:02
Hva F... gjelder han sidekomemtnatoren i RAdiofredrisktad. Makan til elending jounralist. Han kommer jo ikke med annet en eder og galle. Det er det vi som skal komme med - ikke han!

Tosk.

Han kan jo ikke site der å bare slenge emd leppa. Meningsløse bidrag fra hans side. Heller Bergstrøm solo enn å ha ham med!!!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 20:04
enig...får håpe døm brger plassen i tippeligaen i år også da

---------------------------

ekte ffk supporter;)


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 25 sep 05, 20:29
Opprinnelig postet av remtan
Hva F... gjelder han sidekomemtnatoren i RAdiofredrisktad. Makan til elending jounralist. Han kommer jo ikke med annet en eder og galle. Det er det vi som skal komme med - ikke han!

Tosk.

Han kan jo ikke site der å bare slenge emd leppa. Meningsløse bidrag fra hans side. Heller Bergstrøm solo enn å ha ham med!!!


ehh.. en av de flaueste forestillingene jeg noensinne har sett på Fredrikstad stadion og her fokuseres det på sidekommentatoren på Radio Fr.stad? Herregud! Har stilte ihvertfall et bra spørsmål til drillo etter kampen, om han hadde tillit i spillegruppa. Han kan umulig ha et fnugg av tillit slik spillerne opptrer. Vi er latterlig svake i samtlige faser av spillet, keeper, forsvar, midtbane og angrep. Absolutt ingenting fungerer. 

Nå står vi med 1-14 på de siste 4 kampene. 1-14!! Vi har 4 kamper og snu dette på. Jeg tror Drillo må gå imorgen hvis vi skal ha noe håp om å redde plassen. Et eller annet må gjøres og det brennkvikt!

Drillo ut ut ut ut ut!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 sep 05, 20:29
Opprinnelig postet av remtan
Hva F... gjelder han sidekomemtnatoren i RAdiofredrisktad. Makan til elending jounralist. Han kommer jo ikke med annet en eder og galle. Det er det vi som skal komme med - ikke han!

Tosk.

Han kan jo ikke site der å bare slenge emd leppa. Meningsløse bidrag fra hans side. Heller Bergstrøm solo enn å ha ham med!!!


Det kan han vel..Og han har helt rett.
Synes du han skal skryte av innsatsen?
Eller som Drillo..trøste dem?..Ok skal moderere meg litt. De trenger trøst, det er synd på de som må slite med Drillo.
Vet ikke om dere hørte hva KTE sa, "Vet ikke hva som ble sagt i pausen, jeg har en slik rolle at jeg er ute og snakker med de som eventuelt skal byttes innpå."
Ergo  Eggen har ikke så mye han skulle sagt mot den gamle stabukken av en sosialt hjernedød kommunist

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 25 sep 05, 20:33
Opprinnelig postet av FFK rulær!!
enig med deg! nå må den skjærpe seg, men jeg mener også at drillo har bytta ut for mange spellære på for kort tid..skulle aldri solgt ringberg!!!!! eller risholt!!


det som skjedde i klubben i sommer var helt for jævlig.. Jeg klarer ikke etter beste evne å se hvordan vi skal klare å snu dette. Dette er bare så jævlig vondt! 

drillo har kjørt denne klubben rett i grøfta!

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 20:34
helt enig med dæ der azza!!!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 20:50
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av remtan
Hva F... gjelder han sidekomemtnatoren i RAdiofredrisktad. Makan til elending jounralist. Han kommer jo ikke med annet en eder og galle. Det er det vi som skal komme med - ikke han!

Tosk.

Han kan jo ikke site der å bare slenge emd leppa. Meningsløse bidrag fra hans side. Heller Bergstrøm solo enn å ha ham med!!!


Det kan han vel..Og han har helt rett.
Synes du han skal skryte av innsatsen?
Eller som Drillo..trøste dem?..Ok skal moderere meg litt. De trenger trøst, det er synd på de som må slite med Drillo.
Vet ikke om dere hørte hva KTE sa, "Vet ikke hva som ble sagt i pausen, jeg har en slik rolle at jeg er ute og snakker med de som eventuelt skal byttes innpå."
Ergo  Eggen har ikke så mye han skulle sagt mot den gamle stabukken av en sosialt hjernedød kommunist


Selvfølgelig skal han skryte... Hallo har du røka eller. Det er jo ikek det jeg sier. Men når man er nødt til å sitte å høre på det nautet i 90 forferdelige minutter. Så hade det vært greit om de tkom noe mer fornuftig ut av kjeften på`n. Han fikk jo faen ikek noe fornuftig ut av interjjuobjekta etteer kampen, foprdi han bare ønsket å kjefte på dem. UBRUKELIG fyr.

Helt greit å være deppa, men han skal jo liksom ha detta som jobb, og da får f gjøre jobben sin!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 25 sep 05, 21:02
Opprinnelig postet av remtan


Selvfølgelig skal han skryte... Hallo har du røka eller. Det er jo ikek det jeg sier. Men når man er nødt til å sitte å høre på det nautet i 90 forferdelige minutter. Så hade det vært greit om de tkom noe mer fornuftig ut av kjeften på`n. Han fikk jo faen ikek noe fornuftig ut av interjjuobjekta etteer kampen, foprdi han bare ønsket å kjefte på dem. UBRUKELIG fyr.

Helt greit å være deppa, men han skal jo liksom ha detta som jobb, og da får f gjøre jobben sin!


nå hørte jeg bare drillo og enerly intervjuet ETTER kampen, men skjønner ikke hva du bærer deg for egentlig. Det må da være lov å spørre lagets hovedtrener og kaptein om de har en forklaring til publikum om hva som gikk galt. Jeg personlig er drittlei journalister som legger orda i munnen på intervjuobjektene slik som tilfelle har vært tidligere.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340