Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mot Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 05, 21:11
La oss nå legge det triste bak oss og se frem til aalesund kampen.. hvem bør starte lurer jeg på da...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 sep 05, 21:25
I skrivende stund ville jeg valgt dette laget (går ut i fra at det blir 4-4-2):

Sørlie

Czwartek - Zivkovic - Piiroja - Bertelsen

Bjørkøy - Helland - Brenne - Kvisvik

West - Wiig/Hoås


Begrunnelse:

Lund Hansen spiller tydelig med lav selvtillit og kan med fordel plasseres på benken eller tribunen resten av sesongen. Han er uansett ingen fremtidig FFK-spiller og har ikke prestert all verden de siste kampene. I forsvaret synes gir midtstopperparet seg selv i og med Lindström sin karantene. Venstreback gir også seg selv. Mer åpent på høyreback, men jeg ville faktisk valgt Czwartek. Mye fordi Aalesund har raske kantspillere, og dessuten har Blixt en nedadgående formkurve, og Czwartek har vært OK de gangene han har fått spille.

Dermed skyver jeg vår nye potet (tatt over rollen til Peters), Bjørkøy, opp på høyre midtbane. Han er, i motsetning til Enerly, et arbeidsjern og det beste alternativet i denne posisjonen til å ta over nå som Enerly til de grader er ute av form. Han trenger en kamp på benken. Så enkelt er det. På sentral midtbane er Brenne selvskreven. Det går lenger og lenger mellom hver gang jeg lar meg imponere over Ramberg. Det blir for smått, for lavt tempo, for puslete og for mange balltap. Da velger jeg heller rutinen og tryggheten til Helland. Han gjør sjeldent noe spektakulært, men er påliteligheten selv, og jeg tror vi kan trenge roen hans på banen nå. På venstre midtbane bør Kvisvik spille om han er 100%. Alle vet hva han kan gjøre når han har dagen - og på hjemmebane kan han plutselig slå til.

På topp er West selvskreven om han er skadefri, og ifølge ham selv så er det fullt mulig at han rekker denne kampen. Drillo håpet også på det, og jeg føyer meg på! Ved siden av ham bør det bli enten Wiig eller Hoås (hvis frisk). Wiig har skuffet meg de to siste kampene når han har fått sjansen som spiss, men så har også laget som helhet vært elendig de kampene og arbeidsforholdene hans ikke gunstige. Litt usikker på hvem jeg vil velge av ham og Hoås, dersom sistnevnte er "fit for fight". Tarik og McDonald er jokere som kan komme inn, men tror ikke det blir riktig å starte med noen av dem. Tóth har jeg ikke troen på.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 sep 05, 22:07
Sørlie

Czwartek- Zivkovic- Piiroja- Bertelsen

Enerly- Bjørkøy- Brenne- Kvisvik

West- McDonald

----------

Lund Hansen har spilt seg ut av laget. Har ingen glede av FFK i TL.
Ringreven Enerly, våkner når det virkelig gjelder.  Hjemmepubliken er vel heller ingen hindring for Enerly.
Bjørkøy er løpsterk i alle retninger, og trives best sentralt. Det har vi vel sett!
West må spille selv om han ikke er 100%. Han binner opp to spillere og skaper rom for egne og "uhygge" i Aalesunds forsvar, og dermed sprer frykten seg til hele laget.
McDonald spiller fordi resten av laget tilsier teknisk fotball langs bakken, og kan holde litt på ball også i angrep. Den med at West og McDonald er like i spillestil har ingen betydning etter min mening(så lenge vi ikke baserer spillet på langpassninger).
Dette blir det Brasiltakter av;)

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 05, 22:37
jeg velger å tro at ting snur mot ålesund! vi krangler oss til en seier og får tilbake gløden slik at vi gjør en bra avslutning på sesongen og overlever ihvertfall..

se på brann.. de var nede i en bølgedal og har nå gjort det bra i det siste.. ting snur fort i fotball..

molde tapte også de første 4 kampene, men er nå foran oss på tabellen...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 sep 05, 23:05
Keiko har rett. Nå må det bli slutt på all sytinga! Det er nå FFK trenger supportere som kan stå oppreist når det blåser.
Ålesund er neste vindkast og la dem merke at vi støtter FFK.

Det er viktig at vi kan holde et høyere tempo enn Ålesund for å ta alle poengene. De viktigste spillerne for et høyt tempo er etter mitt syn : West - Macdonald-Brenne-Bjørkrøy-Piroja. Jeg ønsker derfor at disse spillerne danner sentral linja. Laget blir etter mine kriterier :

Sørlie

zwartek-bora-Piroja-Bertelsen
Enerly-Bjørkrøy-Macdonald-Kvisvik
Brenne - West

Jeg tror vel ikke det er sannsynlig at Brenne er spiss og Macdonald spiller sentralt på midten, men allikevel synes jeg det kunne vært spennende. Etter mitt syn er Brenne og West FFKs beste angripere. Jeg tror Macdonald kan gjøre en god figur på midten. Hans noe manglende deffensive ferdigheter krever mere av midtstopperne og av Bjørkrøy. Men disse er gode nok til å veie opp dette. Når Macdonald har spilt på kanten har problemet blitt liggende på at motstandern har kommet to mot en på kanten, og det er lettere å unngå dette i midten. Dessuten er Bora og piroja kapable til å takle dette.

FFK - Ålesund 3-0

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 sep 05, 07:43

enerly bør absolutt ikke spille "årets" kamp. vi trenger de som noenlunde er i form. er faktisk helt enig med costanza, blixt, lund hansen, ramberg, hoås og nevnte enerly har vært blant de svakeste denne sesongen. ser helst at wiig starter på topp, men sammen med hvem?west er ikke kjent for å komme raskt tilbake, han starter nok på benken. hver gang det er snakk om et comeback for brian tar det lenger tid enn forventet og han starter heller ikke kampene. blir sett på som en joker. men uansett lag vi stiller skal vi "på papiret" feie aalesund av banen. vi har faktisk kanskje TLs 5-6beste stall...men hjelper ikke det når vi iår har hatt 3imkompitente trenere og spillere som ikke giver etter suksess,ei blør for FFK drakta.


laget i den eneste formasjonen FFK SKAL spille under 4-4-2:


sørlie 


czwartek    piiroja    bora/helland    bertil



jonna/tarik    brenne     helland     kvisvik/mackie


wiig    west/hoås/toth/tarik



skulle helland måtte spille stopper ser jeg helst brenne og jonna sentralt, to arbeidsmaur. tarik på høyrevingen kan jo være spennende, da får vi innsats og tæl så lenge han orker hvertfall!det er bare å håpe at spillere som brenne, piiroja, bora, bertil,west,jonna og kvisvik holder seg skadefrie. disse spillerne er våre "viktigste". la oss slippe et år i adeccoligaen, fryktet en svak sesong under drillo`s ledelse, men det som nå har skjedd er rett og slett sjokkerende. og vi har IKKE hattt uflaks, heller det motsatte. men slår vi aalesund har vi der ett lag under oss, tromsø har samt et vanskelig kampprogram, men kvalik kampen tror jeg FFK innehar ved sesongslutt. dessverre. la oss banke moss!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 05, 08:17
er det bare meg eller fler som sitter med en spent glede til søndag.. jeg er gleder meg til kampen, men er spent. nå er det enten eller.. 3 poeng må vi ha.. 1 poeng er for dårlig...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 05, 08:29
Opprinnelig postet av keiko99
er det bare meg eller fler som sitter med en spent glede til søndag.. jeg er gleder meg til kampen, men er spent. nå er det enten eller.. 3 poeng må vi ha.. 1 poeng er for dårlig...



Alle mann til pumpene !     
Gleder meg til å ta i et tak, .......da får jeg heller ha fjortis-stemme enda en uke.
Synging fra kampstart til kampslutt, også i pausa !????

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 05, 08:30
Dommer i kampen er: svein oddvar moen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 sep 05, 08:39
Håper inderlig guttane skjerper seg. Må hjem en tur å få med meg årets viktigste kamp. Orker ikke å sitte 5 timer på bussen til Start-land hvis guttane taper mot Aalesund. Tipper seier jeg. 2-1 etter et sent mål av McDonald.

---------------------------

Fredd


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 05, 08:59
Fredd ! hvis vi skulle tape så MÅ du jo....  håper du slipper å dra tilbake i skam da....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 sep 05, 10:16
Jeg synes at Staw kan få prøve seg i mål, nå som Lund-Hansen tydeligvis er ute av form. Staw imponerer stort på rekruttlaget, og vil nok gi FFK`s A-lag trygghet bakerst. Synes også at Tarik kan få fornyet tillit på hjemmebane. Han fikk ikke vist sitt potensiale i gjørmebrytinga på Alfheim. West starter nok ikke men kommer muligens inn for Tarik i 2. omgang. Er enig at vi må prioritere hurtighet i denne kampen. Nå må vi vinne, og vi må for all del ikke undervurdere Ålesund og innkassere 3 poeng på forhånd. 110% innsats må til.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 sep 05, 10:31

Aaavdst, jeg savner Sørlie i mål også vil jeg vel heller se McDonald i stedet for Tarik....Tarik kommer men det er litt tidlig ennå.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 sep 05, 10:51
Endret: 20 sep 05, 10:53
Opprinnelig postet av bateman

. vi har faktisk kanskje TLs 5-6beste stall...men hjelper ikke det når vi iår har hatt 3imkompitente trenere og spillere som ikke giver etter suksess,ei blør for FFK drakta.



Her er noe av grunnen til all den negative skrivingen her på forumet. En del supportere har hatt for store forventninger og en alt for stro tro på egen stall. FFK hadde i fjor sannsynligvis tippeligaens dårligste stall, og i år har vi blitt en del bedre. Men det blir helt latterlig når noen innbiller seg at stallen er blant de 5-6 beste. Det er enkelt å se at lag som Vålerenga, Start, Viking, Lillestrøm, Rosenborg og Lyn, har en stall som langt overgår FFKs både i bredde og i topp. Lag som Molde,  ligger også litt forran. og vi ligger nokså jevnt med Tromsø, Bodø-Glimt og vi har en bedre stall enn Ålesund.

Videre når du hevder at FFK har tre innkompetente trenere avslører du ikke bare at du er oppgitt, men du er nok ikke i besittelse av så mye kunnskap heller.


FFK supportere som dette - skjerp dere- støtt FFK og slutt med oppgulp.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 05, 10:53
Opprinnelig postet av Fredd
Håper inderlig guttane skjerper seg. Må hjem en tur å få med meg årets viktigste kamp. Orker ikke å sitte 5 timer på bussen til Start-land hvis guttane taper mot Aalesund. Tipper seier jeg. 2-1 etter et sent mål av McDonald.
2-1.. tippa 3-1 jeg.. drømmer om ny RBK kamp der vi vinner 5-1

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 sep 05, 11:22
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av bateman

. vi har faktisk kanskje TLs 5-6beste stall...men hjelper ikke det når vi iår har hatt 3imkompitente trenere og spillere som ikke giver etter suksess,ei blør for FFK drakta.



Her er noe av grunnen til all den negative skrivingen her på forumet. En del supportere har hatt for store forventninger og en alt for stro tro på egen stall. FFK hadde i fjor sannsynligvis tippeligaens dårligste stall, og i år har vi blitt en del bedre. Men det blir helt latterlig når noen innbiller seg at stallen er blant de 5-6 beste. Det er enkelt å se at lag som Vålerenga, Start, Viking, Lillestrøm, Rosenborg og Lyn, har en stall som langt overgår FFKs både i bredde og i topp. Lag som Molde,  ligger også litt forran. og vi ligger nokså jevnt med Tromsø, Bodø-Glimt og vi har en bedre stall enn Ålesund.

Videre når du hevder at FFK har tre innkompetente trenere avslører du ikke bare at du er oppgitt, men du er nok ikke i besittelse av så mye kunnskap heller.


FFK supportere som dette - skjerp dere- støtt FFK og slutt med oppgulp.




vi har faktisk en langt bredere stall enn tromsø, vi har erstattere så og si over hele banen(utenom bertil), det har IKKE lag som tromsø og bodø. det her handler om hva man har tilgjengelig av midler. i nord er man avhengige av en liten stall med flere egenproduserte spillere. står fast på at vi er midt på tre++ når det kommer til spillermateriell. vi er hakket bak lag som lyn, lsk og viking, som iår har fått maskimalt ut av stallen sin. rbk og vif stiller i egen klasse. brann har bra første 11er, men erstatterne heter sanne,walde og knudsen. start har heller ikke en enorm bredde, har unngått skader på nøkkelspillere iår, noe som må klaffe skal en underdog gå til topps. molde har faktisk en god stall, og er kanskje på nivå med oss. aalesund har rett og slett den svakeste stallen i TL. odd har en OK stall, med en fryktelig god første 11er etter kjøpene av de ornelas, tchoyi, svindal larsen og suffo.


 som jeg skrev fjedjik I ÅR har ffk hatt imkompitente trenere. trioen har absolutt ikke fungert, når 3så erfarne trenere ikke klarer å motivere spillerne,ta ut det beste laget, gjøre riktige bytter/vurderinger kan man begynne å lure. det er deres jobb i samarbeid med spillerne selv når det kommer til motivasjon. det KTE har gjort for klubben er fantastisk, han har med de 2opprykkene samt snuoperasjonen ifjor bevist at han er blant de beste i denne bransjen, men i år er ikke KTE sjef alene. det er her det har sviktet, drilllo har ikke fått formet FFK etter sin måte å spille fotball, samt når KTE tar et hvileår, så burde han faktisk gjøre det. eggen har vært mer tilstedeværende enn drillo selv. spillerne blir forvittet, er drillo sjef?eller er det eggen som styrer skuta?hvem tar seg av bytter, gir eggen og ahlsen råd og drillo tar den endelige beslutningen?, start 11ern?hvem engasjerer seg fra benken under kamp?vil eggen "tråkke på tærne" til drillo?vi trenger et klart regime, derfor er jeg meget fornøyd med at eggen tar over igjen til året. engasjement er et must i dagens TL, det MANGLER egil "drillo" olsen. som en trio har de ikke fungert, derfor skrev jeg at de var inkompitente, i år.


samtidig er det du som driver med oppgulp når du skriver at jeg er en dårlig supporter. jeg har støttet klubben på hjemmebane og bortebane i flere år, i med- og motgang. så akkurat på det punktet fjedjik HOLD KJEFT! at du er uenig gir deg faen ikke rett i å konkludere med at jeg er en dårlig supporter. gjør deg selv en tjeneste og kvitt deg med syrlighetene "supportere som dette". du kjenner ikke meg, men du har lov til å være uenig sålenge det er berettiged og saklig.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 sep 05, 11:24
Opprinnelig postet av Fredd
Håper inderlig guttane skjerper seg. Må hjem en tur å få med meg årets viktigste kamp. Orker ikke å sitte 5 timer på bussen til Start-land hvis guttane taper mot Aalesund. Tipper seier jeg. 2-1 etter et sent mål av McDonald.


Angst!  Kommer til å få infarkt hvis vi bare har 1-1 mot slutten av kampen. ;)   Sjøl tippa jeg 3-1. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 05, 14:02
jeg ønsker å drømme litt føre søndag.. vi er supportere så  vinner og den saken er ingen disuskjon , men hva med disse kampene:
Viking - HamKam
Rosenborg - Odd Grenland
Lillestrøm - Tromsø
Bodø/Glimt - Molde

Viking vinner.. det betyr  vi klarter.....
LSK vinner vi klatrer mer
bør molde slå bodø eller bør det ende uavgjort ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 sep 05, 15:07
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av bateman

. vi har faktisk kanskje TLs 5-6beste stall...men hjelper ikke det når vi iår har hatt 3imkompitente trenere og spillere som ikke giver etter suksess,ei blør for FFK drakta.



Her er noe av grunnen til all den negative skrivingen her på forumet. En del supportere har hatt for store forventninger og en alt for stro tro på egen stall. FFK hadde i fjor sannsynligvis tippeligaens dårligste stall, og i år har vi blitt en del bedre. Men det blir helt latterlig når noen innbiller seg at stallen er blant de 5-6 beste. Det er enkelt å se at lag som Vålerenga, Start, Viking, Lillestrøm, Rosenborg og Lyn, har en stall som langt overgår FFKs både i bredde og i topp. Lag som Molde,  ligger også litt forran. og vi ligger nokså jevnt med Tromsø, Bodø-Glimt og vi har en bedre stall enn Ålesund.

Videre når du hevder at FFK har tre innkompetente trenere avslører du ikke bare at du er oppgitt, men du er nok ikke i besittelse av så mye kunnskap heller.


FFK supportere som dette - skjerp dere- støtt FFK og slutt med oppgulp.




vi har faktisk en langt bredere stall enn tromsø, vi har erstattere så og si over hele banen(utenom bertil), det har IKKE lag som tromsø og bodø. det her handler om hva man har tilgjengelig av midler. i nord er man avhengige av en liten stall med flere egenproduserte spillere. står fast på at vi er midt på tre++ når det kommer til spillermateriell. vi er hakket bak lag som lyn, lsk og viking, som iår har fått maskimalt ut av stallen sin. rbk og vif stiller i egen klasse. brann har bra første 11er, men erstatterne heter sanne,walde og knudsen. start har heller ikke en enorm bredde, har unngått skader på nøkkelspillere iår, noe som må klaffe skal en underdog gå til topps. molde har faktisk en god stall, og er kanskje på nivå med oss. aalesund har rett og slett den svakeste stallen i TL. odd har en OK stall, med en fryktelig god første 11er etter kjøpene av de ornelas, tchoyi, svindal larsen og suffo.


 som jeg skrev fjedjik I ÅR har ffk hatt imkompitente trenere. trioen har absolutt ikke fungert, når 3så erfarne trenere ikke klarer å motivere spillerne,ta ut det beste laget, gjøre riktige bytter/vurderinger kan man begynne å lure. det er deres jobb i samarbeid med spillerne selv når det kommer til motivasjon. det KTE har gjort for klubben er fantastisk, han har med de 2opprykkene samt snuoperasjonen ifjor bevist at han er blant de beste i denne bransjen, men i år er ikke KTE sjef alene. det er her det har sviktet, drilllo har ikke fått formet FFK etter sin måte å spille fotball, samt når KTE tar et hvileår, så burde han faktisk gjøre det. eggen har vært mer tilstedeværende enn drillo selv. spillerne blir forvittet, er drillo sjef?eller er det eggen som styrer skuta?hvem tar seg av bytter, gir eggen og ahlsen råd og drillo tar den endelige beslutningen?, start 11ern?hvem engasjerer seg fra benken under kamp?vil eggen "tråkke på tærne" til drillo?vi trenger et klart regime, derfor er jeg meget fornøyd med at eggen tar over igjen til året. engasjement er et must i dagens TL, det MANGLER egil "drillo" olsen. som en trio har de ikke fungert, derfor skrev jeg at de var inkompitente, i år.


samtidig er det du som driver med oppgulp når du skriver at jeg er en dårlig supporter. jeg har støttet klubben på hjemmebane og bortebane i flere år, i med- og motgang. så akkurat på det punktet fjedjik HOLD KJEFT! at du er uenig gir deg faen ikke rett i å konkludere med at jeg er en dårlig supporter. gjør deg selv en tjeneste og kvitt deg med syrlighetene "supportere som dette". du kjenner ikke meg, men du har lov til å være uenig sålenge det er berettiged og saklig.




Det jeg hang meg opp i var at du hevdet eller rettere sagt konkluderte med at vi hadde god nok stall men var ødelagt av innkopetente trenerer. Du har ikke dekning for dette, derfor kaller jeg det oppgulp. Sammenligningen med andre lag er vanskelig men det er vel hevet over enhver tvil at spillere som Petter Rudi, Stian Ohr m.flere er spillere som ville hevet flere tippeliga lag. Selv om vi har erstattere på mange plasser er ikke erstatterne av landslagsklasse akkurat. Nei vi har ikke erstatter for Bertie, vi har ikke gode nok backalternativer på høyre side, vi har ikke erstattere for Enerly og Kvisvik ( ikke gode nok) Vi har ikke spissalternativer. Når West er ute har vi lite offensiv kraft. Nå har jeg ikke sagt at du er en dårlig supporter. Den setningen var en generell oppfattning om at det er for mye klaging og syting over prestasjonene til laget på supporter siden. Det har vært det i lang tid og det er en stor overvekt av negative innlegg har. Det var ikke meningen å tråkke spesielt på deg, men syrlig tilater jeg meg å være. Jeg kunne godt hengt meg opp i at du ba meg holde kjeft, men gidder ikke. Når det gjelder trenerene så har nok FFK langt sterkere kort der enn mange av de andre tippeliga laga. Vi er gode nok til å beholde plassen og kommer til å gjøre det. På sikt blir FFK gode nok til å hevde seg i toppen, ikke i år, kanskje ikke til neste år, men på sikt.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 sep 05, 16:15
hehe, beklager det. kunne selvsagt vært tydligere. det sier seg selv at drillo med sine landslagsmeritter og KTE som i en årrekke har holdt moss oppe i TL, for så å bringe fredrikstad vekk fra breddefotballen. det ville jo være rimelig rart å hevde at disse ikke innehar kompetanse FFK har bruk for


problemet og poenget mitt er at som trio har det sviktet fullstendig, eneste som skiller oss fra direkte nedrykk er flaksen vi har hatt i de bortekampene vi har tatt poeng. vi har fått betalt med mer poeng enn det vi burde hatt utifra sjanser og spill. vi har aldri spilt 1-1 i en kamp vi vant sjansestatistikken f.eks:12-2. vi har fått BRA betalt. allikevel er vi der vi er. det er i seg selv meget skremmende. vi har gjennomført snart en hel sesong uten innsats på utebane(unntak lyn og vif).  greit å ha en dårlig dag på jobben engang iblant, men nok er nok. konklusjonen er at dagens trenertrio IKKE fungerer. selvfølgelig har spillerne et eget ansver også, men som i andre bedrifter har vi en SJEF(er) som må ta hovedansvaret.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 sep 05, 16:16
Laget mot Ålesund bør ikke være så vanskelig å ta ut, det er derimot ganske enkelt. Bruk dette laget, og vil feie over Ålesund:

                                                                                Steinar
                                               Cwartek      -    Piiroja   -    Helland      -     Bertie
                                                               Bjørkøy      -      Brenne        -    Kvisvik
                                                                Tarik         -     West           -    Mackie

Denne oppstillingen vil føre til ny giv hos guttane og med det vil trenerene vise at de har ambisjoner og ikke satse på 3poeng resten av sesongen(som drillo påstod vi måtte ha). 
Vi vil bruke både Tarik og Mackie som begge er topp motiverte og vil bevise noe. Og det vil representere ekstrem hurtighet på topp. Ekstrem løpsstyrke på midtbanen med forhåpentligvis Kvisvik som jobber og legger perfekte pasninger i rom til spillerne på topp. 

Dette er ufeilbarlig.(Håper jeg)
Men desverre har nok ikke Drillo og Eggen guts nok til å gå ut så offensivt i en topp viktig kamp mot den klare tabell-jumboen.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 sep 05, 16:59
Opprinnelig postet av Gofoten
Laget mot Ålesund bør ikke være så vanskelig å ta ut, det er derimot ganske enkelt. Bruk dette laget, og vil feie over Ålesund:

                                                                                Steinar
                                               Cwartek      -    Piiroja   -    Helland      -     Bertie
                                                               Bjørkøy      -      Brenne        -    Kvisvik
                                                                Tarik         -     West           -    Mackie

Denne oppstillingen vil føre til ny giv hos guttane og med det vil trenerene vise at de har ambisjoner og ikke satse på 3poeng resten av sesongen(som drillo påstod vi måtte ha). 
Vi vil bruke både Tarik og Mackie som begge er topp motiverte og vil bevise noe. Og det vil representere ekstrem hurtighet på topp. Ekstrem løpsstyrke på midtbanen med forhåpentligvis Kvisvik som jobber og legger perfekte pasninger i rom til spillerne på topp. 

Dette er ufeilbarlig.(Håper jeg)
Men desverre har nok ikke Drillo og Eggen guts nok til å gå ut så offensivt i en topp viktig kamp mot den klare tabell-jumboen.


Fire spillere som aldri er på vår banehalvdel høres i overkant dristig ut... Å tru at Brenne og Bjørkøy skal hamle opp med Ålesund helt alene er ikke realistisk (mener jeg...)

Så at noen hadde lansert Simen B som spiss... vanligvis hadde jeg ikke likt tanken, men mener at han kunne fått muligheten som mellomledd mellom spiss og midtbane på søndag. Hadde ikke vært dumt å få inn litt agressivitet i det ledded der. Rinberg var veldig flink til å presse i dette leddet før, og jeg mener det er noe vi har savnet. Dette betyr at Ramberg og Bjørkøy må spille sentralt... eventuelt Bjørkøy og Helland, hvis Bora blir klar til midtforsvaret... Hva trur folket?

Hmm... Angående at vi har nesten like god stall som Viking, Lyn, Brann m.fl...: Ikke enig.  Av skikkelige kvalitetsspillere pr dags dato har vi Bertie, midtforsvaret, Brenne og Kvisvik

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 sep 05, 17:06
At man kan misforstå er greit, men ikke så veldig da!?
Mener jo selvfølgelig ikke at vi skal ligge med 4 spillere på ålesunds bane halvdel hele tiden.. Kvisvik har faktisk deffensive oppgaver(sellom det ikke har virket sånn) Og en av "spissene/vingene" er nødt til å jobbe tilbake. Dette er oppgaver som kan byttes på. Men vi må uansett tørre å ligge igjen med 2 på topp gjennom hele matchen. Enig?

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 sep 05, 17:17
Greit at vi kan ligge igjen med 2 på topp, men hvis vi bruker Kvisvik, West, Tarik og Mackie blir vi altfor lette bakover. Når det er viktig at disse spillerne tar defensive oppgaver er det fordelaktig om det også virker som om de tar dem...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 sep 05, 17:19
troppen er mer enn bra nok.. problemet er at trenerne ikke har fått ut alt av spillerne.. vi vet alle at både enerly,bora og kvisvik kan myyye bedre enn det de har prestert i år.. problemet ligger et annet sted enn stallen...

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 sep 05, 17:24
er enig der olavesen. Men det er vanskeligere å få en deffensiv spiller til å lære offensive kunster enn omvendt.Så da bør seriøse fotballspillere vite at de må ta ansvar hjemover. men uansett. det var bare en tanke 

Våg og vinn;o)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 05, 00:06
Ifølge f-b.no, så går Simen Brenne trolig inn som spiss. Ble noe overrasket over det. For til tross for at han er vår toppscorer, mener jeg han er klart best på midtbanen hvor han får brukt løpsstyrken sin best, både defensivt og offensivt, og vi mister en dimensjon på midten om vi skyver ham opp som spiss. Ellers står det at Brian West kommer til å spille, men usikkert hvor lenge. Tipper han kommer til å starte på benken. Kvisvik holder heller neppe 90 min. Men har på følelsen at han starter.

Står også at Lund Hansen får en ny sjanse i mål.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 05, 00:15
er det lurt å gi ALH sjangsen på nytt ??

merklig og stille det er på steinar.. hører ingen ting der...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 05, 00:28
Sørli håper vel å ta tilbake plassen til jul.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 sep 05, 15:30
ALH er den beste keeperen vi har for øyeblikket. Litt for tidlig å begynne å tenke på neste år nå.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 05, 16:44
Opprinnelig postet av Olavesen
ALH er den beste keeperen vi har for øyeblikket. Litt for tidlig å begynne å tenke på neste år nå.
ja du mener han er den beste.. skylda for begge måla som tromsø fikk..  jeg mener steinar bør vise seg... han kan det med å rope osv, men aller helst ville jeg hatt Myrhe der.....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 23 sep 05, 17:01
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge f-b.no, så går Simen Brenne trolig inn som spiss. Ble noe overrasket over det. For til tross for at han er vår toppscorer, mener jeg han er klart best på midtbanen hvor han får brukt løpsstyrken sin best, både defensivt og offensivt, og vi mister en dimensjon på midten om vi skyver ham opp som spiss. Ellers står det at Brian West kommer til å spille, men usikkert hvor lenge. Tipper han kommer til å starte på benken. Kvisvik holder heller neppe 90 min. Men har på følelsen at han starter.

Står også at Lund Hansen får en ny sjanse i mål.




Brenne kom vel til FFK som spiss? På samme måte som West tidligere hadde spilt høyre flanke?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 05, 17:06
Han var opprinnelig spiss i Moss, men spilte den siste tiden mer på midtbanen enn spiss. Da Eggen hentet ham, så sa han at Brenne var et alternativ både som midtbanespiller og spiss. Og han fikk en del kamper i begge posisjoner, men det tok ikke så veldig lang tid før Eggen bestemte seg for å rendyrke ham som sentral midtbanespiller. Det tror jeg var et riktig valg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 sep 05, 17:19
På Fredrikstdfk. no sto det følgende i dag: FFK stiller trolig følgende lag fra start, om Kvisvik og West er klare: Alexander Lund Hansen, Pål André Czwartek, Raio Piiroja, Roger Helland, Trond Erik Bertelsen, Raymond Kvisvik, John Anders Bjørkøy, Hans Erik Ramberg, Dagfinn Enerly, Simen Brenne og Brian West.

Dette er gledelige nyheter! I tillegg hørte jeg på radio Fredrikstad på morran i dag at West, Kvisvik og Brenne kommer til å stille fra start! Håper virkelig det!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 23 sep 05, 17:43
Blir glad når jeg ser West og Brenne som spisser! Regner da med at Brenne blir liggende i en tilbaketrukket rolle, som har blitt så populær i de større ligaene de senere årene. Tror vi har gode muligheter i denne kampen! Spørsmålet er de neste, men det får vi ta da.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 23 sep 05, 17:50

vi savner også steinar sørlie i mål  drillo burde bruke hodet og gitt sørlig sjangsen  de siste kampene 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 sep 05, 18:03
Opprinnelig postet av minnie

vi savner også steinar sørlie i mål  drillo burde bruke hodet og gitt sørlig sjangsen  de siste kampene 


Tror nok Lasse vil bli påtenkt en plass før Steinar, etter det jeg har forstått på enkelte som styrer i klubben i dag, blir førstnevnte pr i dag regnet som den beste av disse tre. men det gjennstår å se om Drillo/Eggen tør å bruke en så urutinert keeper. Om ikke Lasse ikke står mot Ålesund, tror jeg det er fordi trenerne ikke vil legge ansvaret for en så viktig kamp på skuldrene til en 17 år gammel gutt.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 sep 05, 18:59
Ekspertene på oddstipping har tro på FFK som et godt spilleobjekt. Les her: http://www.oddslauget.no/ShowMatch.asp?MatchID=124364

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 sep 05, 19:02
er skuffet over at ikke mcdonald ikke får sjansen fra start i steden for enerly

sørlie burde stått i mål


er sterk bekymret over å ha helland tilbake i midtforsvaret  med sin dårlige hurtighet

men er ikke overrasket , sesongen her er nesten som hakk i plata, uansett hvor dårlig enkelte spiller er de med

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 sep 05, 19:29
Endret: 23 sep 05, 19:42
Opprinnelig postet av Scout
På Fredrikstdfk. no sto det følgende i dag: FFK stiller trolig følgende lag fra start, om Kvisvik og West er klare: Alexander Lund Hansen, Pål André Czwartek, Raio Piiroja, Roger Helland, Trond Erik Bertelsen, Raymond Kvisvik, John Anders Bjørkøy, Hans Erik Ramberg, Dagfinn Enerly, Simen Brenne og Brian West.


Ingen Bora? Kunne tenkt meg Bora i midtforsvaret og Helland på midten i steden for Ramberg, og kanskje Tarik på høyrekanten? Liker seg sikkert bedre på en fotballbane enn gjørmebadet i Tromsø.

Nå pleier ikke jeg å være sanndrømt, men drømte at jeg så på Fotball-X-tra på TV2 og det var 0-0 til pause og en eller annen gjøk, sannsynligvis Hoff, sa at nå burde begge trenerne gjøre noe i pausen, for det som ble vist i den første omgangen var rett og slett tragisk.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 05, 19:56
Zivkovic er hvert fall med i troppen...

Men enig med deg, FFK1903. Ville også helst sett Helland på midtbanen fremfor Ramberg.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 23 sep 05, 21:10
Endret: 23 sep 05, 21:12
jeg liker absolut ikke tanken på at brenne starter som spiss. Vi er et lag som sliter og vi burde bruke de spillerne som fungerer der de fungerer. Dessuten tror jeg at brenne på topp er missbruk av kvaliteter. Han er lagets beste (eneste) til å komme på løp bakfra og inn i bakrom. Hvordan vil det fungere når han skal spille sammens med west som også går mye i bakrom? Jeg tror enten det ender med at begge starter og forsvaret får en enkel jobb ved å falle av tidlig, eller så ser vi en brenne med ryggen mye mot mål, og det er absolutt ikke der brenne er best.

Jeg håper vi starter med dette laget.

Sørlie, regner med alh får stå, men jeg synes sørlie har vært mye bedre de kampene han har stått og håper han starter.

Bertil
Raio
Bora/Helland, spørs om bora er 100% fit for fight.
Blixt

Kvisvik, regner med at han ikke holder en hel kamp, så Macdonald kan komme inn som friskt blod etter rundt en time.
Brenne
Bjørkøy
PAC, synes han gjorde en av sine bedre kamper for året når han startet på kanten, og siden Enerly ikke er villig til å gå i krigen, så synes jeg PAC er vårt beste alternativ.

West, evt Tòth og west inn til pause om ikke west orker en hel kamp.
Wiig

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 sep 05, 22:08
Mener at det er en total misstillitt til Toth, når det uttales at Brenne skal spille spiss mot AAfk.
Mener at Brenne kan gjøre en god jobb framme, men tror faktisk han trengs mer på midtbanen.
Synes det er totalt merkelig når det virker som ledelsen liksom har satt enkelte spillere totalt ut i mørket.

Egentlig ikke noe å skrive om, det skjer jo så mye merkelig som egentlig er viktigere, men likevel.

Håper bare for FFK sin skyld at alle 3 poenga hales i land.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 23 sep 05, 22:59
Opprinnelig postet av dracula
Mener at det er en total misstillitt til Toth, når det uttales at Brenne skal spille spiss mot AAfk.
Mener at Brenne kan gjøre en god jobb framme, men tror faktisk han trengs mer på midtbanen.
Synes det er totalt merkelig når det virker som ledelsen liksom har satt enkelte spillere totalt ut i mørket.


For meg, som ikke er interessert i konspirasjonsteorier i den situasjonen vi er i nå, er dette rett og slett et tegn på at Toth ikke holder mål per i dag.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 sep 05, 00:10
jeg er fornøyd med laget som skal ta Aalesund . kun en forandring ville jeg gjort.. satt steinar inn i stedet for ALH..

her er laget... http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050924/FFK/381612381

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 sep 05, 00:15
Laget har allerede ligget ute på fredrikstadfk.no og ffksupporter.net (se toppsak) en god stund.

Det skal helt klart bli spennende med Brenne og West som spisspar, selv om jeg helst ville sett Brenne på midtbanen (skjøvet ut Ramberg) og satt inn Wiig eller Tóth på topp. Men jeg er jo ikke trener, og det er nok til det beste for alle.

La merke til at FB skriver at Brenne aldri har startet en kamp som spiss for FFK. Stemmer dette? Jeg mener å huske at han spilte en del spiss helt i begynnelsen etter at han kom, men det var kanskje bare i treningskampene før seriestart?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 sep 05, 00:27
Opprinnelig postet av keiko99
jeg er fornøyd med laget som skal ta Aalesund . kun en forandring ville jeg gjort.. satt steinar inn i stedet for ALH..

her er laget... http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050924/FFK/381612381


Her er jeg helt enig med keiko! Forstår ikke hvorfor Steinar til de grader er skjøvet ut i kulden.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 sep 05, 00:32

Meget godt å se denne oppstillingen....spennende å se på spissparet!Tror det løsner nå,det må løsne nå!!
Sitter Steinardo på benken eller er det Lasse Staw??

---------------------------

PÅL


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 24 sep 05, 01:23
ser i dagens avis at strinar bli etterlyst  håper ffk finner han til søndag

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 sep 05, 01:24
Det stemmer helt definitivt ikke at Brenne aldri har starta som spiss i ffk. Nå kommer jeg ikke på motstander i farta desverre. Frykter at den sentrale midtbanen blir litt for lett, men håper at Simen hjelper til bakover når Aafk har ballen. (som Markus R alltid var så flink til)... Tror nok ikke Simen skal ligge å true bakrommet så mye. Håper og tror det hjelper offensivt å skjyve opp en av våre aller beste spillere.

Nå begynner nervene her...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 sep 05, 11:41

Det er sant det med midtbanen. Blir litt lett. Jeg synes heller at Wiig skulle vært på topp med West. Ramberg som defensiv midtbane og Brenne som offensiv. Brenne: God til lange løp, godt skuddbein og bra blikk for spillet. Typisk offensiv midtbanespiller.

---------------------------

Fredd


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 sep 05, 14:16
Opprinnelig postet av palespen

Meget godt å se denne oppstillingen....spennende å se på spissparet!Tror det løsner nå,det må løsne nå!!
Sitter Steinardo på benken eller er det Lasse Staw??



Steinar på benken. Lasse ute, muligens på grunn av at han ikke har trent med laget denne uka. Men spilt landskamp.
Om så er tillfelle så ??????

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 sep 05, 16:08
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 sep 05, 16:50
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 05, 16:54
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..


Du kan nesten begynne å lure. Jeg vil ikke si at ALH glitrer i buret akkurat.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 sep 05, 16:59
Vi får få inn ei nonne i buret, ho har vel ikke sluppet inn noe på en stund...

Med Lund-Hansen virker som er en humorspiller, litt merkelig når en er keeper men. Ser ut som han enkelte ganger virker motløst og uengasjert, mens han står for kjemperedninger andre ganger.


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 05, 17:59
Nå er det ingen bønn. Nå MÅ vi slå Aalesund ellers er det 1. til neste år.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 sep 05, 21:34
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..


Jeg mener det er rimelig naivt og ikke ha det i bakhodet hvertfall

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 10:50
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 11:32
Endret: 25 sep 05, 11:33
jeg synnys sørli burde stå jeg han burde få stå nå som FFK må vinne..ALH er veldig god men han har sluppet inn for mange mål som han lett kunne tatt!! bra simen brenne skal spille igjen da. Da blir det nok litt mere trøkk  FFK vinner i dag!!!

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 12:08
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 05, 12:18
hvordan vet du det? hvis det er sant så har jeg enda støre tru på seier en det jeg hadde før denne nyheten...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 12:20
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..
hvordan vet du det ???

dette er ikke noe narr vel... ???

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 12:22
Kilden er sikker nok, Så ja det er sant, selvom jeg også vet at den anntat beste keeperen sitter på benken.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 12:25
Opprinnelig postet av Anne
Kilden er sikker nok, Så ja det er sant, selvom jeg også vet at den anntat beste keeperen sitter på benken.

takk for at den er sikker.. dette er min beste bursdags gave    STEINAR er den beste

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 sep 05, 12:38
Veldig bra at Steinar er tilbake, føler meg mye tryggere med han i mål enn med Alex. Trur at FFK vinner denna kampen , men det blir helt klart den mest spennende kampen på veldig lenge. Dumt at Brenne er spiss, for Ramberg holder rett og slett ikke mål på midtbanen.. Burde starta med Wiig på topp..

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 sep 05, 12:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå er det ingen bønn. Nå MÅ vi slå Aalesund ellers er det 1. til neste år.


Ja, og det er noe vi bør gjøre hvis vi skal ha noe i øverste divisjon å gjøre også....

Kan ikke si jeg har noen spessielt god feeling i dag eller, med tanke på at AaFK alltid kjemper til de stuper og våre såvidt orker å bli svette ....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 12:50
En dårlig nyhet, er at Brian spiller ikke hvis det blir regn,dt går rykter om det, så får vi se

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 12:57
Dette skrev VG om kampen i våres.
Skuffet FFK-sjef

Mens Aafk-treneren jublet og delte ut klemmer i øst og vest etter kampslutt søndag, var Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen tilsvarende sindig.

Gjestene fra Østfold produserte svært lite i løpet av nitti minutter og måtte til slutt innrømme at det var fortjent at poengene ble igjen på Sunnmøre.

- Før pause var vi dritdårlige. Aalesund hadde en suveren vilje og var best i nærmest alt. Etter pause hevet vi oss, men det er ingenting å si på at Aafk vant, innrømmer Eggen overfor VG Nett.

Egil Drillo Olsen er hjerteoperert og var ikke tilstede på Color Line Stadion. Den tidligere landslagssjefen så imidlertid oppgjøret på fjernsyn fra Oslo.

I pausen hadde han også telefonisk kontakt med FFK-benken, uten det hjalp gjestene poengmessig.

- Vi var svake i dag, men kommer til å fortsette å jobbe på samme måte fremover. Vi har tro på det vi gjør og skal komme over dette raskt, lover Knut Torbjørn Eggen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 13:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette skrev VG om kampen i våres.
Skuffet FFK-sjef

Mens Aafk-treneren jublet og delte ut klemmer i øst og vest etter kampslutt søndag, var Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen tilsvarende sindig.

Gjestene fra Østfold produserte svært lite i løpet av nitti minutter og måtte til slutt innrømme at det var fortjent at poengene ble igjen på Sunnmøre.

- Før pause var vi dritdårlige. Aalesund hadde en suveren vilje og var best i nærmest alt. Etter pause hevet vi oss, men det er ingenting å si på at Aafk vant, innrømmer Eggen overfor VG Nett.

Egil Drillo Olsen er hjerteoperert og var ikke tilstede på Color Line Stadion. Den tidligere landslagssjefen så imidlertid oppgjøret på fjernsyn fra Oslo.

I pausen hadde han også telefonisk kontakt med FFK-benken, uten det hjalp gjestene poengmessig.

- Vi var svake i dag, men kommer til å fortsette å jobbe på samme måte fremover. Vi har tro på det vi gjør og skal komme over dette raskt, lover Knut Torbjørn Eggen.
syns ikke det var noe poeng i å trekke frem sist kamp mot aalesund.. jeg har aldri sett du har gjort noe slik tiligere heller..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 sep 05, 13:17
Helt greit å nevne at hvis vi ikke hever oss myyyyyye fra oppgjøret i vår, blir det ingen poeng i dag heller. Med sinnsyk innstilling i duellene slår vi ålesund.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 13:51
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..



Hva er det som er bare tull mener du?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 14:10
At det er planlagt at de skal spille halve sesongen vær seg, de vil spille med de antatt beste uansett vil jeg tro..

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 14:14
Ikke vet jeg, men det var mange kommentarer om dette her for en stund siden hvor folk uttalte at det var planlagt...selv skulle jeg helst sett Sørlie i mål.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 18:22
Å inni svarte gamperæva så grinete jeg er nå. Hva fankern er det som feiler spillerne? Jeg er så utrolig drittlei å høre at "vi skal vise innsats til søndag", etter hver forbanna kamp kommer de med pisspreiket sitt, så skjer det motsatte hver eneste gang. Og Drillo? "Nei, vi rykker ikke ned, vi trenger bare så mange poeng til", ja, men se nå å få tak i de poengene der da og slutt å vær så forbanna naiv at du tror dette løser seg av seg selv.

Playstation er allerede gått fyken her, mon tro hva det neste blir?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 25 sep 05, 18:30
Herregud, hvorfor vil dere at Sørlie skal stå, 2-0 til AAlesund, og hvem står i mål jo, SØRLIE.. Hva driver han med?? La oss plz få ALH i mål resten av sesongen, og skaff kjapt en ny keeper, eller sats på Staw..

Sørlie, selg han til høystbydende over 10 kr....

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 18:49
Hvis vi taper denne kampen, tror jeg det kan bli MEGET vanskelig å klare seg i nedrykkskampen. Da mener jeg hoder bør rulle. Om ikke annet for å vise beslutningdyktighet i pressede situasjoner.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 sep 05, 19:27
0-3.... Tragisk.....

---------------------------

www.carlberner.no



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340