Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugfeltet..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 05, 11:03
synge og juble er ikke lett.. eller bue,men om kampen er spennende så er det heller ikke lett

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 sep 05, 13:25
der har du sagt det Keiko ... det er vesentlig forskjell mellom Supportere og andre.... supportere kjører løpet ut uansett hva som skjer på banen. Ikke at de driter i det men for en supporter (dette er kun min definisjon da) er viktigste ting om å støtte laget og å se på fotball er ikke førsteprioritet.-

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 05, 13:30
Går fint an å synge og se på kamp samtidig. Verre er det med Zoran og Dag. Jeg har lagt merke til at når FFK går i angrep så stilner sangene. Hvorfor ?? Det er jo da vi skal synge som verst, for å gi døm enda mer trøkk i ryggen.

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 13 sep 05, 13:32
Får prøve å holde trykket i dag! Selvom det blir frispark, målsjanse osv. Hva blir det til med den nye sangen? (yellow sub) er teksten klar?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 sep 05, 14:18
ja les side en eller kanskje to da ??? he he he 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 05, 23:43
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!! 

ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt


men øvelse gjør mester.hehe

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 23:45
Jeg tror den tromma ville funka bra på denne sangen. Gikk bevisst hardt ut med klappinga for å dra folk inn i det. Regner med at alle oss som er trommiser tar sånt litt raskere enn andre, så det må man dra med seg som fordel.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 05, 00:44
Opprinnelig postet av Husgutt
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!! 

ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt


men øvelse gjør mester.hehe


Slike svikerær fortjener ikke å bli tatt med åpne armer.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 05, 00:46
Opprinnelig postet av Husgutt
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!! 
 
Tja...
Jeg gikk i hvert fall 15 minutter før full tid. Hvis jeg ikke hadde gjort dette, så hadde jeg vel sannsynligvis i ren frustrasjon hatt en verbal eksplosjon uten sidestykke. Tror neppe dette ville gavnet noen. Noen ganger er det faktisk bedre å gå litt tidligere... 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 sep 05, 08:40
[quote=Husgutt]idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!!  

Egentlig gjør det ikke det...at enkelte velger å gjøre det, mot all sunn supporter ånd, må vi vel bare leve med.
At halve hovedtribunen reiser hjem etter 0-3er en STOR SKAM , jeg jubler ikke over at det var 10000 på stadion ved kampstart når det er 4000 der ved slutt.
FY SKAM SEG !

Å stå i PH feltet å synge ved kampslutt blir jeg stolt av !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 sep 05, 18:15
igår stod jeg og en venn foran en gjeng fjortiser som IKKE ENGANG FULGTE MED PÅ KAMPEN!!!   en av gutta tøysa flere ganger med at "nå ble det mål", på en ufarlig situasjon.. jentene hadde hodene en helt annen retning enn banen og ikke engang virka interessert når det ble annonsert mål..

og naturligvis mange som ikke sang i hele tatt.. er faen ikke mulig!! minstekravet må ihvertfall at man følger med på kampen

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 sep 05, 16:13
Når du står på feltet, er du medlem av Plankehaugen.
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.

Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......

Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 27 sep 05, 17:16
Opprinnelig postet av Møklegård
Når du står på feltet, er du medlem av Plankehaugen.
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.

Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......

Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)


Halvparten av dem på feltet synger ikke! Dette ødelegger hele stemningen! Dessuten er det utrolig trangt på feltet! Kanskje ikke nå om dagen, men var i hvertfall i sommer.. Når det da står annenhver aktiv å annenhver passiv bortover, så blir det stort sett bare møl.... Kanskje vi burde ha en opptaksprøve for å stå der....?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 sep 05, 20:36
hva med å øke prisen i phfeltet?? men at sesongkortene blir like billige?? må få vekk alle de som ikke synger eller følger med. de har ingenting der å gjøre!!

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 27 sep 05, 21:45
Det er også mulig å si i fra til vedkommende at de kan dra til helvete hvis de ikke er der for å se kamp og synge. Jeg opplever samme problem på hver kamp, og prøver så godt jeg kan å fryse ut de som ikke har noe der å gjøre.

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 sep 05, 00:02
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 sep 05, 00:49
Opprinnelig postet av Husgutt
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..


Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 05, 00:50
Endret: 28 sep 05, 00:51
Opprinnelig postet av Husgutt
hva med å øke prisen i phfeltet?? men at sesongkortene blir like billige?? må få vekk alle de som ikke synger eller følger med. de har ingenting der å gjøre!!


Dette synes jeg er en god ide. Da får vi ihvertfall beholde de som virkelig er villig til å bidra. Sånn som nå er vi ikke bedre enn når vi sto på midten på Lange Stå.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 sep 05, 01:08
Endret: 28 sep 05, 01:12
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Husgutt
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..


Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...


Folk må da få lov til å sitte å se på bortekampen hvis de ønsker det...! Er jo ikke bare plankehaugen medlemmer med der..

---------------------------

Sjefskodærn


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 28 sep 05, 08:48
Enig i det. Det er så klart synd at folk som reiser på bortekamper ikke gidder å støtte laget, men det er deres valg. Derimot ser jeg ikke like blidt på de som står og holder kjeft på ph-feltet. Her må den indre justisen bli tøffere! Hvis de da velger å stå et annet sted får det heller være..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340