Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny keeper på treningen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5534

Lagt til: 04 sep 05, 10:27
Knutson forteller Drillo/Eggen hvem han mener bør stå. Tror aldri dette har vært overprøvet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 04 sep 05, 12:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Knutson forteller Drillo/Eggen hvem han mener bør stå. Tror aldri dette har vært overprøvet.


Muligheten for at du ikke kan og vet alt her er nok stor, kanskje en av grunnene til at det har vært en del turbulens med nevnte trener, men forundrer meg egentlig ut i fra en del av de andre kommentarene dine at du ikke vet dette, så bora hadde et innlegg der Lasse var ønsket til SFK, om du spurte her Knutson om hva som var riktig for Lasse og utvikling, hadde han mest sansynelig vært SFK spiller i dag,

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5534

Lagt til: 05 sep 05, 08:14
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Knutson forteller Drillo/Eggen hvem han mener bør stå. Tror aldri dette har vært overprøvet.


Muligheten for at du ikke kan og vet alt her er nok stor, kanskje en av grunnene til at det har vært en del turbulens med nevnte trener, men forundrer meg egentlig ut i fra en del av de andre kommentarene dine at du ikke vet dette, så bora hadde et innlegg der Lasse var ønsket til SFK, om du spurte her Knutson om hva som var riktig for Lasse og utvikling, hadde han mest sansynelig vært SFK spiller i dag,


???Hvem mener du når du sier nevnte trener? Jeg nevner alle tre. Kan du forklare hvordan min evt mangel på viten kan påvirke "turbulens" rundt noen som helst av trenerene? Komma er ok, men punktum er heller ikke å forakte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340