Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk for alt!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 29 aug 05, 21:09
At Drillo aldri har vært vellykka med klubblag var vi klar over! Noen og en hver grynta litt på nesa å tenkte sitt når han ble hovedtrener. Gjennom vårsesongen var reaksjonene mange men tross alt smurte vi oss med tollmodighet. Men nå får det være nok. 4 - 0 tap for Brann idag sier ikke så mye. Men for alle oss som så kampen sier det at 10 - 0 tap hadde vært mer realistisk og rettferdig ovenfor Brann.

Nå må Drillo gå av øyeblikkelig og Eggen overta. Gang på gang har det etter min og mange med meg sin mening blitt foretatt veilvurderinger og gale prioriteringer. Gang på gang har vi ledet på bortebane lagt om til 451 og tapt. Idag ble vi overkjørt, ydmyka, tilintetgjort og revet sønder og sammen. Her må selvfølgelig spillerne ta et ansvar, de har mye av skylda for dette nederlaget, men viktigst av alt:

TAKK FOR ALT DRILLO!

 

---------------------------

Trofast FFKer


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 29 aug 05, 21:17
Opprinnelig postet av EJ for FFK
At Drillo aldri har vært vellykka med klubblag var vi klar over! Noen og en hver grynta litt på nesa å tenkte sitt når han ble hovedtrener. Gjennom vårsesongen var reaksjonene mange men tross alt smurte vi oss med tollmodighet. Men nå får det være nok. 4 - 0 tap for Brann idag sier ikke så mye. Men for alle oss som så kampen sier det at 10 - 0 tap hadde vært mer realistisk og rettferdig ovenfor Brann.

Nå må Drillo gå av øyeblikkelig og Eggen overta. Gang på gang har det etter min og mange med meg sin mening blitt foretatt veilvurderinger og gale prioriteringer. Gang på gang har vi ledet på bortebane lagt om til 451 og tapt. Idag ble vi overkjørt, ydmyka, tilintetgjort og revet sønder og sammen. Her må selvfølgelig spillerne ta et ansvar, de har mye av skylda for dette nederlaget, men viktigst av alt:

TAKK FOR ALT DRILLO!

 

Helt enig! Drillo må gå før det er for sent. Det bør startes en skriftlig underskriftkampanje for å få ham fjernet. 
Håper Drillo er ansvarlig sjøl og tar hatten sin å går umiddelbart.

---------------------------

jorhan


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 29 aug 05, 21:23
Helt utrolig å skylle på treneren syntes jeg. 
Her var det spillere som fremdeles trodde de var på homobar etter helgen å syntesdet var greit å bli rævkjørt i 93 min.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 30 aug 05, 14:10
Jeg nekter ikke for  at innsatsen og innstillinga til guttane var elendig. Jeg nekter heller ikke for at alle lag kan ha en dårlig dag og maks uflaks. Men hvis man ser sesongen i sin helhet har FFK på bortebane vært en pinlig affere, selv på hjemmebane har FFK til tider vart pinlig dårlige!

Da må noen ta ansvar og jeg mener det er Drillo!!! Han har gang på gang når vi har leda på bortebane til pause lagt om til 451 med det ressultat at vi har tapt hver gang! Hoås har vært en vandrende skandale fra ende til annen. Ikke vinner han ball, ikke klarer han å putte ballen inn mellom stengene heller!?  Da skjønner ikke jeg hvorfor han får starte hver eneste gang. 

Når et lag kolapser så katastrofalt som FFK gjorde i Bergen i går så viser det hovedtreneren ikke har grep.

---------------------------

Trofast FFKer



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340