Husk meg
Brukernavn
Passord

fifa 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 05, 12:30
jeg har sett bilde og video av spillet og bare venter på at det slippes ut.. fler som er enig ?

gleder meg til å spille med ffk

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 26 aug 05, 12:36
Endret: 26 aug 05, 12:36
Har lest at dette har virkelig tatt seg opp nå, at spillbarheten er satt i fokus ikke masse filmer og tull som det har vært tidligere ! Kan bli en positiv overraskelse, men jeg er mer spent på PES 5 !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 26 aug 05, 12:55
Opprinnelig postet av erikjorstad
Har lest at dette har virkelig tatt seg opp nå, at spillbarheten er satt i fokus ikke masse filmer og tull som det har vært tidligere ! Kan bli en positiv overraskelse, men jeg er mer spent på PES 5 !


Håper seff. at fifa2006 får litt bedre spillbarhet for der har de ligget langt bak PES. (gleder meg til nr. 5 kommer jeg også)

Eneste grunn til å velge Fifa så langt må jo være at det er norsk serie der.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 26 aug 05, 13:09
 Sjekk ut denne !

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Gykkan

Knøttespiller

Ble medlem: 26 nov 04
Innlegg: 56

Lagt til: 26 aug 05, 13:32

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 26 aug 05, 13:45
Legg merke til flaggene på tribunen, vil vi få se Plankehaugenlogoen i spillet også ?

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 05, 14:01
fifa2006 er bedre selv om pes har gjort det bra så mener jeg at dem som går for pes er bare ute etter og spille og ikke tar det så nøye hva klubb laga heter feks og online da det er jo fifa hatt lenge så fifa 2006 er best :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 26 aug 05, 16:55
Opprinnelig postet av keiko99
fifa2006 er bedre selv om pes har gjort det bra så mener jeg at dem som går for pes er bare ute etter og spille og ikke tar det så nøye hva klubb laga heter feks og online da det er jo fifa hatt lenge så fifa 2006 er best :D


De som velger Pes er bare ute etter å spille sier du? Ja det stemmer nok det..... De er ute etter å spille ett spill som er skikkelig bra.
Det eneste fifa kan skilte med så langt er flere ligaer og riktige navn på alle lag.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 05, 20:12
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av keiko99
fifa2006 er bedre selv om pes har gjort det bra så mener jeg at dem som går for pes er bare ute etter og spille og ikke tar det så nøye hva klubb laga heter feks og online da det er jo fifa hatt lenge så fifa 2006 er best :D


De som velger Pes er bare ute etter å spille sier du? Ja det stemmer nok det..... De er ute etter å spille ett spill som er skikkelig bra.
Det eneste fifa kan skilte med så langt er flere ligaer og riktige navn på alle lag.
fifa har mer en det.. orginalt navn på spillere + stadion. det er ett minus jeg håper dem har gjort noe med og det er han som er kommentator på kampa.. ellers så er nok fifa det spillet jeg velger frem for andre :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 26 aug 05, 20:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av keiko99
fifa2006 er bedre selv om pes har gjort det bra så mener jeg at dem som går for pes er bare ute etter og spille og ikke tar det så nøye hva klubb laga heter feks og online da det er jo fifa hatt lenge så fifa 2006 er best :D


De som velger Pes er bare ute etter å spille sier du? Ja det stemmer nok det..... De er ute etter å spille ett spill som er skikkelig bra.
Det eneste fifa kan skilte med så langt er flere ligaer og riktige navn på alle lag.
fifa har mer en det.. orginalt navn på spillere + stadion. det er ett minus jeg håper dem har gjort noe med og det er han som er kommentator på kampa.. ellers så er nok fifa det spillet jeg velger frem for andre :D


Tror vi er ganske enige om at Fifa er best på riktige lagnavn og ligaer, spillerne heter jo det samme i begge spillene. Men når det kommer til spillbarhet så er PES overlegent FIFA. Hvis du sier noe annet så tror jeg ikke du har satt deg skikkelig inn i begge spillene, det har nemlig jeg gjort. :)

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 aug 05, 23:53
jeg vet hva jeg skal gjøre den 30 september :) Nemlig LØØØØØØØØØPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEE og KJØØØØØØØØØØØØPPPPPPPPPPPPEEEEEEEE :D
hehehehehe

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Gykkan

Knøttespiller

Ble medlem: 26 nov 04
Innlegg: 56

Lagt til: 27 aug 05, 17:18
har sett filmer og bilder av spiller, ser helt rått ut!!
vet noen om det bare kommer på xbox 360?

---------------------------

ffk-rbk 5-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 05, 11:03
Opprinnelig postet av Gykkan
har sett filmer og bilder av spiller, ser helt rått ut!!
vet noen om det bare kommer på xbox 360?
ja jeg har lest det om en kan stole på det en leser

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 aug 05, 11:24
Opprinnelig postet av Gykkan
har sett filmer og bilder av spiller, ser helt rått ut!!
vet noen om det bare kommer på xbox 360?


Om den ikke kom på Xbox 360 ville jeg blitt veldig overrasket..

Gleder meg mer til PES5, det må bli så sinnsykt kult

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 sep 05, 13:26
Endret: 02 sep 05, 14:56
Da var FIFA06 bestilt!
*glede seg* :D

EDIT: Har du lyst til å teste spillet kan du laste ned demoen her
Har testa det, og det er temmelig annerledes i forhold til 2005. Raskere, bedre animasjoner, bedre detaljer. Pluss at de har bytta ut kommentatorene. Uvant å ikke høre stemmen til John Motson når man spiller :P

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 sep 05, 17:48
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Da var FIFA06 bestilt!
*glede seg* :D

EDIT: Har du lyst til å teste spillet kan du laste ned demoen her
Har testa det, og det er temmelig annerledes i forhold til 2005. Raskere, bedre animasjoner, bedre detaljer. Pluss at de har bytta ut kommentatorene. Uvant å ikke høre stemmen til John Motson når man spiller :P
prøvde å laste ned jeg, men når spillet skulle starte så fikk jeg ikke velga lag.. den liksom vandra av seg selv.. det kan ikke være datan min som er for treg..  info om datan: medion profenssional computer, Intel (R) pentium (R) 4 CPU, 3.0 GHZ, 2.99 GHX,512 MB RAM


---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Gykkan

Knøttespiller

Ble medlem: 26 nov 04
Innlegg: 56

Lagt til: 02 sep 05, 22:44
Funka hos meg, gla vi slipper han derre John matson eller hva han heter, ble ganske lei han etter fifa 2005

---------------------------

ffk-rbk 5-1


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 sep 05, 12:45
Endret: 05 sep 05, 12:50
Opprinnelig postet av keiko99
prøvde å laste ned jeg, men når spillet skulle starte så fikk jeg ikke velga lag.. den liksom vandra av seg selv.. det kan ikke være datan min som er for treg..  info om datan: medion profenssional computer, Intel (R) pentium (R) 4 CPU, 3.0 GHZ, 2.99 GHX,512 MB RAM


Den bare bladde gjennom lista med lag, mener du? Isåfall ville jeg sjekka piltasten :P
Har du en håndkontroll kobla til PC`en? Hadde et liknende problem i Need for Speed Underground, da bare tok jeg ut håndkontrollen og det funka glætt. ;)

EDIT: Har du USB-tastatur? Har lest at FIFA06-demoen ikke er så glad i dem, så det kan hende problemet ligger der. ;)

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 sep 05, 13:18
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av keiko99
prøvde å laste ned jeg, men når spillet skulle starte så fikk jeg ikke velga lag.. den liksom vandra av seg selv.. det kan ikke være datan min som er for treg..  info om datan: medion profenssional computer, Intel (R) pentium (R) 4 CPU, 3.0 GHZ, 2.99 GHX,512 MB RAM


Den bare bladde gjennom lista med lag, mener du? Isåfall ville jeg sjekka piltasten :P
Har du en håndkontroll kobla til PC`en? Hadde et liknende problem i Need for Speed Underground, da bare tok jeg ut håndkontrollen og det funka glætt. ;)

EDIT: Har du USB-tastatur? Har lest at FIFA06-demoen ikke er så glad i dem, så det kan hende problemet ligger der. ;)
her var det mange problemer gitt.. så det er ikke datan som er for liten da ?

jeg har usb på alt nesten

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 sep 05, 15:08
Skulle ikke være noe i veien med PC-en din utifra spesifikasjonene iallefall.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340