Husk meg
Brukernavn
Passord

Hattrick.org

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 19 11

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 28 jan 06, 21:24
Endret: 28 jan 06, 21:27
Næh, dårlig spill av mitt lag, må vel dra frem seddelbunken og kjøpe meg en klassespiss.. Kampen endte 1-1.. Blir spennende med neste ukes store oppgjør, TRP - BU!

Her snakker vi høy temperatur både på og utenfor banen når Bingo Ultras og de litt vel dedikerte supporterne Massacre Amigos gjester Kråkerøy!

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 29 jan 06, 03:44
Opprinnelig postet av bønna
Næh, dårlig spill av mitt lag, må vel dra frem seddelbunken og kjøpe meg en klassespiss.. Kampen endte 1-1.. Blir spennende med neste ukes store oppgjør, TRP - BU!

Her snakker vi høy temperatur både på og utenfor banen når Bingo Ultras og de litt vel dedikerte supporterne Massacre Amigos gjester Kråkerøy!
Det blir nok litt av en batalje kan jeg tenke meg. Får bare håpe på at B-laget mitt klarer å dra det i land ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 29 jan 06, 11:26
Klarte å unngå tap igår med et noe heldig 2-2 resultat og da er jeg fortsatt ubeseieret denne sesongen :)

På onsdag venter en tøff cupkamp!

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 29 jan 06, 15:59
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Det blir nok litt av en batalje kan jeg tenke meg. Får bare håpe på at B-laget mitt klarer å dra det i land ;)


Jeg kommer til å stille b-lag jeg også.. Tror nok b-laget ditt er mer enn kapable til piske oss hjem til Bydalen

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 31 jan 06, 13:11
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Det blir nok litt av en batalje kan jeg tenke meg. Får bare håpe på at B-laget mitt klarer å dra det i land ;)


Jeg kommer til å stille b-lag jeg også.. Tror nok b-laget ditt er mer enn kapable til piske oss hjem til Bydalen
Tja, vi får se. Skal iallefall bruke to middelmådige 17-åringer på midtbanen. Satser på å selge dem begge for gode penger når de runder de glade 20. ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 01 feb 06, 17:49
Endret: 01 feb 06, 17:53
Oi, oi. 3-3 og ekstraomganger i kampen mellom The Retired Pølsemakers og Bingo Ultras. Spanandes!

EDIT: Og der satte Groborz inn et frispark. 4-3 til TRP og kampen er avgjort. Det ble jevnt, men hjemmelaget trakk det lengste strået ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 feb 06, 16:14
Endret: 02 feb 06, 16:14
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Oi, oi. 3-3 og ekstraomganger i kampen mellom The Retired Pølsemakers og Bingo Ultras. Spanandes!

EDIT: Og der satte Groborz inn et frispark. 4-3 til TRP og kampen er avgjort. Det ble jevnt, men hjemmelaget trakk det lengste strået ;)


Ojoj! Litt av en kamp! Bare vent til neste gang!

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 feb 06, 18:47
Kanskje vi møtes i Øssfållkøppen? Meldt deg på?

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 feb 06, 19:07
Jepp, er påmeldt! 

---------------------------

United we stand, devided we fall!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 05 feb 06, 13:34
Østfoldcupen blir gøy.. Det er jo nesten sesongens høydepunkt det :)

Jeg satt og bet negler under hele kampen igår, begynner med at jeg får utvisning etter 3 min, så får jeg en i rævva.. Og må vente helt til det 83 og 84 minutt før jeg setter inn 1-1 og 1-2.. Noen ganger skal Hattrick virkelig sette en på pinebenken..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 feb 06, 17:04
Møkkalaget mitt greide det kunststykket å tape 1-5 hjemme mot Lillestrøm Rock&Rollers.
Stadion var fylt til siste plass, og så ender det med en slik gigantisk nedtur. :(
Forbanna møkkalag. Brenn! :(

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 feb 06, 18:04
Endret: 05 feb 06, 18:05
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Møkkalaget mitt greide det kunststykket å tape 1-5 hjemme mot Lillestrøm Rock&Rollers.
Stadion var fylt til siste plass, og så ender det med en slik gigantisk nedtur. :(
Forbanna møkkalag. Brenn! :(


Hadde du satt opp den til årets viktigste match da eller ?? Du får gjerne fullt hus hvis du gjør det.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 feb 06, 18:19
Nei, jeg MOTS`er som regel ikke andre ganger enn i siste runde. Supporterne mine var euforiske fra 6-1 seieren sist runde, så det var nok det som gjorde utslaget, tenker jeg ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 05 feb 06, 18:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Møkkalaget mitt greide det kunststykket å tape 1-5 hjemme mot Lillestrøm Rock&Rollers.
Stadion var fylt til siste plass, og så ender det med en slik gigantisk nedtur. :(
Forbanna møkkalag. Brenn! :(


Hadde du satt opp den til årets viktigste match da eller ?? Du får gjerne fullt hus hvis du gjør det.


Har ingenting å si på tilskuertallet ! ;) Kun på prestasjonen til midbanen din...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 feb 06, 19:57
Opprinnelig postet av erikjorstad
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Møkkalaget mitt greide det kunststykket å tape 1-5 hjemme mot Lillestrøm Rock&Rollers.
Stadion var fylt til siste plass, og så ender det med en slik gigantisk nedtur. :(
Forbanna møkkalag. Brenn! :(


Hadde du satt opp den til årets viktigste match da eller ?? Du får gjerne fullt hus hvis du gjør det.


Har ingenting å si på tilskuertallet ! ;) Kun på prestasjonen til midbanen din...


Jeg fikk fullt hus etter at jeg kjørte viktigste kamp ( og hadde det hver gang etterpå ). Før det så kom det halvparten. Så noe bør det ligge i det.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 05 feb 06, 20:05
Får ikke flere folk selv om du velger MOTS.
Det er supporter mengden, hvor fornøyde de er, samt mengden og hvor fornøyde din motstanders supporter er..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 feb 06, 20:54
Opprinnelig postet av MegSelv
Får ikke flere folk selv om du velger MOTS.
Det er supporter mengden, hvor fornøyde de er, samt mengden og hvor fornøyde din motstanders supporter er..


Skulle vel normalt være sånn du beskriver, men laget mitt gjorde det ikke så forbaska bra.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 06 feb 06, 17:28
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av MegSelv
Får ikke flere folk selv om du velger MOTS.
Det er supporter mengden, hvor fornøyde de er, samt mengden og hvor fornøyde din motstanders supporter er..


Skulle vel normalt være sånn du beskriver, men laget mitt gjorde det ikke så forbaska bra.


Merklig hvor mye rart som skjer meg kun ditt lag da, mener det var noe annet som ikker fungerer slik du beskrev som også hendte med ditt lag.
Men uansett hvor mye du prøver å vri å vende på det, så har MOTS, PIC og normal innstilling ingenting å si på hvor mange tilskuere som kommer.

Men kanskje du møtte lag som hadde holdt på lengre etter motsen din og dermed bidrar de mye til å fylle stadioen din. Kommer også ann på hvor stor stadioen din var.. Jeg vet iallefall at år jeg møter det helt nye laget neste lørdag, vil hans stadio på 12000 bli full, hvis det er pent vær. nettopp fordi mine supportere er en del og fordi de er i kjempehumør..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 06 feb 06, 19:43
Er enklere å forholde seg til reglene og uttalelser fra gutta som har laget spillet, enn Runes merkverdige erfaringer med sitt lag ja ;)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 feb 06, 11:27
Føler jeg bør utvide Stadion etterhvert. Hvis jeg bør ha antall supportere x25 så bør jeg utvide til 25000 snart, men det koster så eitranes mye for en med 400 000 på kontoen. :(

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 19 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340