Husk meg
Brukernavn
Passord

Keeper-spekulasjonene fortsetter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 aug 05, 21:42
rbkweb.com lanserte i dag følgende rykte: Rosenborg og Fredrikstad skal være enige om en keeper-byttehandel: Ivar Rønningen drar sørover, mens Alexander Lund Hansen kommer hjem til Lerkendal.

Les mer på FFKsupporter.net

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 aug 05, 21:58
Fanken, må ikke bruke bilde av andre keepere da! Hehehe, Trodde vi hadde henta Mr. Perkele jeg nå.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 05, 22:17
burde ha byttet bilde ja, men ellers så er dette veldig bra om ALH reiser og Rønningen kommer

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 aug 05, 22:31
Får inderlig håpe at det er sannhet i disse ryktene. Høres ut på ryktene som at Rønningen kommer på permanent basis? Det ville i så fall vært gullfint. Vi kan ikke vente på Myhre i all evighet heller, og vi trenger en solid sisteskanse ut sesongen, en som ikke sutrer uansett hva som skjer. Rønningen har ikke sagt et pip til media om at han ikke får sjansen på laget, selv om Espen Johnsen har vært mer enn nok dårlig enkelte kamper til at Rønningen skulle fått sjansen. Er jo flere RBK-supportere også som skulle likt å hatt Rønningen i mål.

Høres i hvert fall ut som en mye mer seriøs keeper enn Lund Hansen, selv om jeg/vi ikke vet alt som har skjedd med han og FFK, så er det vel uansett en uting å gå ut i media om det.

Håper på Rønningen!

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 aug 05, 22:34
den ultimate handelen hadde jo vært ALH hjem til barteland mens rønningen skriver lånekontrakt ut sesongen, hvor FFK sikrer seg opsjon på et eventuelt kjøp. vil gjerne se ham i noen kamper før man avgjør at han skal være vår sisteskanse de neste sesongene. husker ham som en habil keeper i brann, men utviklingen kan jo ha stagnert kraftig ettersom han knapt hat fått spilletid for rbk....men uansett spennende.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 aug 05, 23:26
Endret: 21 aug 05, 23:27

Raymon Kvisvik har jo flere ganger uttalt at Rosenborgs beste keeper heter Ivar Rønningen og han kjenner ham jo godt i fra tiden da de spillte sammen i Bergen.
Jeg personlig hadde håpet på Magnus Bahne, men Ivar Rønningen er nok skikkelig sugen på tippeligaspill igjen, så uansett så er nok det en forsterkning.
La oss håpe at han debuterer mot sine gamle lagkamerater i Brann neste mandag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 aug 05, 23:30
Kvisvik er jo litt kompis med Ivar Rønningen, og at han sier det med et smil rundt munnen skal vi nok ikke legge så mye i...

Jeg har aldri blitt skikkelig imponert over Ivar Rønningen, og håper vel egentlig vi får en bedre keeper enn ham som førstevalg neste sesong.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 aug 05, 23:38
Opprinnelig postet av Costanza
Kvisvik er jo litt kompis med Ivar Rønningen, og at han sier det med et smil rundt munnen skal vi nok ikke legge så mye i...

Jeg har aldri blitt skikkelig imponert over Ivar Rønningen, og håper vel egentlig vi får en bedre keeper enn ham som førstevalg neste sesong.



Som noen andre her nevdte så er det kanskje lurt å låne ham ut sesongen med opsjon på kjøp.
Da kan vi både se om han holder mål og vi får sett ann om Myhre evt. kommer tilbake i desember, noe som jeg har stor tro på. 
Drillo har jo før uttalt at det til neste år er nok med to keepere i Myhre og Staw.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 22 aug 05, 00:12
Flott med bildeskift!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 aug 05, 01:17
Opprinnelig postet av Costanza
Kvisvik er jo litt kompis med Ivar Rønningen, og at han sier det med et smil rundt munnen skal vi nok ikke legge så mye i...

Jeg har aldri blitt skikkelig imponert over Ivar Rønningen, og håper vel egentlig vi får en bedre keeper enn ham som førstevalg neste sesong.



Det er merkelig at du ikke er blitt imponert over Rønningen. Sesongen før han gikk til RBK hadde han mange praktkamper. Det at de satset på Opdal var at han var yngre og tilnærmet like god. Det tålte ikke Rønningen, og hadde dermed sin disputt mot treneren. Og da var RBK raskt ute siden de fikk en så bra keeper ganske rimelig.

Så jeg tviler ikke et sekund på at han hadde vært en forsterkning i FFK.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 05, 08:14

Må jo si meg enig med Constanza.
Brann satset på Opdal, og ikke mange har har savnet Rønnngen.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 05, 10:28
Opprinnelig postet av dracula

Må jo si meg enig med Constanza.
Brann satset på Opdal, og ikke mange har har savnet Rønnngen.

 

der tar du veldig feil.. jeg har kontakt med en brann supporter som har flere ganger tatt opp brann sitt keeper problem med mons, men mons ikke mener det. så klart at brann ville hatt rønningen. problemet er at han ikke vil.. tror det er noe mellom han og mons som har gjort det slik, men nok om det.. Rønningen må stå i mål da rbk tar i mot lyn, for espen må sone for rødt kort

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 22 aug 05, 10:44
Endret: 22 aug 05, 10:44
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Som noen andre her nevdte så er det kanskje lurt å låne ham ut sesongen med opsjon på kjøp.
Da kan vi både se om han holder mål og vi får sett ann om Myhre evt. kommer tilbake i desember, noe som jeg har stor tro på. 
Drillo har jo før uttalt at det til neste år er nok med to keepere i Myhre og Staw.


kunne ikke sagt det bedre selv.

da sitter vi med gode kort på hånda til jul. at vi har et godt alternativ på keeperplass kan også hjelpe i eventuelle kontraktsforhandlinger med myhre.

---------------------------

med ffk til champions league!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 22 aug 05, 10:53
Jeg vet om en annen keeper som kunne vært bra for FFK. Han heter Stipe Pletikosa. Har varmet benken på Dnepr (ukraina) siden i fjor da han skadet seg like før Euro . ellers har han vært fast på landslaget. 
Hadde vært noe det også.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 aug 05, 10:59

Opprinnelig postet av Klokan
Jeg vet om en annen keeper som kunne vært bra for FFK. Han heter Stipe Pletikosa. Har varmet benken på Dnepr (ukraina) siden i fjor da han skadet seg like før Euro . ellers har han vært fast på landslaget. 
Hadde vært noe det også.

 

så du tar ikke opp hansken? eller utfordringen om du vil

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 aug 05, 11:21
Etter min mening er Rønningen en keeper som kun holder gjennomsnittlig tippeliganivå. Etter mitt syn bør det satses på en keeper av høyere klasse, en med autoritet og fotballforståelse nok til kunne dirigere forsvarsfireren... Thomas Myhre var denne keeperen... Det oste autoritet av mannen, som dirigerte hele laget (til og med spissene). Og man kunne se at det ga en ro og trygghet i laget, som resulterte i noen av de beste kampene av laget denne sesongen. På dtte området er Rønningen vesentlig svakere enn Myhre, men han er sterkere enn Lund Hansen... Så det blir vel en forsterkning, selv om jeg mener FFK bør sikte høyere...

---------------------------

Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 aug 05, 11:36
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av dracula

Må jo si meg enig med Constanza.
Brann satset på Opdal, og ikke mange har har savnet Rønnngen.

 

der tar du veldig feil.. jeg har kontakt med en brann supporter som har flere ganger tatt opp brann sitt keeper problem med mons, men mons ikke mener det. så klart at brann ville hatt rønningen. problemet er at han ikke vil.. tror det er noe mellom han og mons som har gjort det slik, men nok om det.. Rønningen må stå i mål da rbk tar i mot lyn, for espen må sone for rødt kort


Hvis Rønningen og Lund Hansen bytter klubber, Lund hansen til Roseborg og Rønningen til FFK, så er det Lund Hansen som vil stå i mål for Rosenborg mot Lyn og Rønningen som vil stå i mål for FFK mot Brann.
Men overgangsvinduet lukker jo onsdag 31. august, så det kan jo hende at klubbene venter med å bytte til over helgen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 aug 05, 12:17
Endret: 22 aug 05, 12:19
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg vet om en annen keeper som kunne vært bra for FFK. Han heter Stipe Pletikosa. Har varmet benken på Dnepr (ukraina) siden i fjor da han skadet seg like før Euro . ellers har han vært fast på landslaget. 
Hadde vært noe det også.



kjempetalent på championship manager!  storkoste meg med dinamo, cl mestere i sesong 1 og greier. gode gamle igor stimac som stopper bl.a



men for å være seriøs så er vel kvota fylt opp, med west, garro og mackie.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 aug 05, 13:32
Opprinnelig postet av dracula

Må jo si meg enig med Constanza.
Brann satset på Opdal, og ikke mange har har savnet Rønnngen.

 



Nå må ikke du misforstå meg. Brann satset på Opdal fordi han var yngre. Men disse 2 keeperne er marginalt like gode. Og da burde det også holde for FFK. Selvfølgelig savner ikke bergenserne Rønningen når de har en som gjør jobben like godt.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 05, 13:52
Hadde heller ønsket meg J.K Larsen i Hgsd.
U-Landslaget.
Lovende og god.
Tror han og Lasse S kunne blitt en super duo i mange år framover.

Joda Keiko det finnes sikkert en Brann supporter som ønsker seg Rønningen, ingenting er svart /hvitt.
(Bortsett fra Rosenborg/Odd/Hønefoss/AIk osv draktene da).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340