Husk meg
Brukernavn
Passord

Osloaristokratene: Brann-FFK på Shamrock

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 05, 20:42
Det har blitt en stund siden sist, men vi satser på å vise Brann - FFK på Shamrock neste mandag! Mailinglista ser ut til å være nede nå, så spre ordet rundt!


Kamp: Brann-FFK
Hvor: Shamrock
Når: 29.08.05
Antrekk: rødt og hvitt

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 aug 05, 01:12
glemte å nevne at det er 49 spenn for pint`en der.. ikke verst når en pint er ca 0,6

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 24 aug 05, 09:31
Endret: 24 aug 05, 09:33
Fikk da mail for noen dager siden om at kampen vises på Shamrock jeg, så jeg tror ikke lista "er nede".

Tar uansett "Gro-dagen" mandag for å se Guttane hevne fjorårets kamp i Bææærgen.

Skal bli gøy å rope "Rød og hvite er de beste" mens Guttane løper rundt i blått (regner med at det er tredjedrakta som gjelder). ;-)

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 aug 05, 09:37
apropos dette med bortedrakter og tredjedrakter osv. Jeg trodde at bortedraktene (2. draktene) primært skulle benyttes når hjemmelagets drakter ble for like? Så når f.eks Start møter FFK hjemme, hadde det ikke vært noe i veien for at FFK kunne spille i sine vanlige rød/hvite drakter?
Eller er det slik at sponsorene styrer dette; at uansett skal FFK spille i bortedrakter pga reklamen på skjorta?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 aug 05, 11:09
jepp, kom inn og fikk sendt mailen allikevel. gadd bare ikke forandre innlegget

ps. skulle gjerne vært i bergen gitt!! men penger og jobb gjr at jeg ikke kan dra...:(

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 aug 05, 22:51
Opprinnelig postet av aresolbe
Skal bli gøy å rope "Rød og hvite er de beste" mens Guttane løper rundt i blått (regner med at det er tredjedrakta som gjelder). ;-)



Regner med at guttane spiller i helhvitt, slik de gjorde i Bergen ifjor.
Er egentlig ikke så veldig begeistra for den blå drakta, selvom den er langt penere i år enn den var ifjor ;)

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340