Husk meg
Brukernavn
Passord

Mihaly Toth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 11 aug 05, 16:10

I dagens f-b uttaler Trond Erik Bertelsen at han er meget imponert over kvalitetene til nykommerne John Anders Bjørkøy og Raymond Kvisvik. Om Mihaly Toth sier han at "han har vanskelig for å bedømme ettersom han har fått så lite spilletid".

 

Da tenker jeg: Mr. Bertelsen, du må vel ha fått et visst inntrykk av Toth gjennom treningene? Kanskje er det bare jeg som er paranoid, men jeg tolker det nesten som om Bertelsen IKKE er imponert av vår nye ungarer. Selvsagt hadde ikke Bertelsen gått ut i media å kritisert sin egen medspiller.

 

Drillo sier hele tiden at Toth ikke er i kampform. Det kan vel stemme, men hva gjør man for å få en spiller tilbake i form? Jo, man bruker spilleren i kamp. Se på Tore André Flo i Vålerenga samt Todi Jønsson i Start, de er begge med fra start i kampene og blir heller byttet ut hvis de blir slitne eller presterer urovekkende dårlig. Jeg tror det ligger mer bak dette med Toth (Synes forresten det begynner å ligge mye rart BAK uttalelsene til diverse personer i FFK-systemet), jeg tror ikke han er god nok. Og isåfall er det meget genialt av styret å gi en usett spiller en kontraktslengde på nesten 4 år.

 

Misforstå meg rett, jeg håper Toth er den klassespilleren Eggen ga uttrykk for for en stund siden. Men jeg tviler sterkt. Og hvis dette da får konsekvenser for Wests framtid i rød og hvit drakt, ja da vil jeg kalle det for en meget amatørmessig opptreden av FFK-styret.     

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 11 aug 05, 16:18
Hvorfor tviler du så sterkt? Det lille vi har fått sett viser at det bor en del i ham. Vi kan jo ikke vurdere noe annet enn det han har vist. Det virker som du vurderer ham ut fra helt andre ting.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 aug 05, 17:31
Jeg har sett Toth mot vålernga, innhoppet mot RBK, og på kampen på andre laget. Jeg tror desverre at Toth er et bom kjøp. Alle klubber får en og annen bom når de kjøper så mange spillere som FFK har gjort. Men jeg blir skremt hvis FFK lar West forsvinne for at Toth skal få plass på laget. Jeg tår påstå at han ikke kan fylle West sine sko. Hvis Toth kun skal være stallfyll og være dekning når/hvis West er skadet synes jeg det er greit nok.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 11 aug 05, 17:33
Opprinnelig postet av Rødhvit

Drillo sier hele tiden at Toth ikke er i kampform. Det kan vel stemme, men hva gjør man for å få en spiller tilbake i form? Jo, man bruker spilleren i kamp. Se på Tore André Flo i Vålerenga samt Todi Jønsson i Start, de er begge med fra start i kampene og blir heller byttet ut hvis de blir slitne eller presterer urovekkende dårlig.

Riktig.

Toth har en imponerende CV, men det ser ut som om han har prestasjonsangst og er litt nervøs. Med ekstra backup fra supporterne tror jeg han finner formen.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 11 aug 05, 17:37
Det kan virke som enkelte glemmer at vi er et av få land med sesong fra vår til høst. Toth spilte full sesong fra august i gjor, til mai/juni i år, og har fått en litt merkelig sesongoppkjøring i år. Å kalle spillere bomkjøp etter en måned i klubben blir for enkelt. Har han ikke prestert innen siste kamp i Kristiansand begynner lampene å blinke. Har han ikke prestert på samme tid neste år, da er han et rent bomkjøp. Men la oss nå tro og håpe at vi går mye moro med denne kællen også!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 aug 05, 17:39
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av Rødhvit

Drillo sier hele tiden at Toth ikke er i kampform. Det kan vel stemme, men hva gjør man for å få en spiller tilbake i form? Jo, man bruker spilleren i kamp. Se på Tore André Flo i Vålerenga samt Todi Jønsson i Start, de er begge med fra start i kampene og blir heller byttet ut hvis de blir slitne eller presterer urovekkende dårlig.

Riktig.

Toth har en imponerende CV, men det ser ut som om han har prestasjonsangst og er litt nervøs. Med ekstra backup fra supporterne tror jeg han finner formen.

 

Kan han ikke få kampform på 2. laget da? Ser ikke noen grunn til å svekke angrepet for at Toth skal komme i kampform.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 aug 05, 19:05
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Det kan virke som enkelte glemmer at vi er et av få land med sesong fra vår til høst. Toth spilte full sesong fra august i gjor, til mai/juni i år, og har fått en litt merkelig sesongoppkjøring i år. Å kalle spillere bomkjøp etter en måned i klubben blir for enkelt. Har han ikke prestert innen siste kamp i Kristiansand begynner lampene å blinke. Har han ikke prestert på samme tid neste år, da er han et rent bomkjøp. Men la oss nå tro og håpe at vi går mye moro med denne kællen også!


Er forsåvidt enig i det du sier, det blir alltid lett å si spillere er bomkjøp omtrent før de har fått vist seg fram.
Må nok gi mannen litt tid, men jeg står fortsatt for det jeg sa tidligere at jeg har på følelsen denne mannen er oppskrytt.

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 11 aug 05, 19:40
Jeg skrev dette i en annen tråd:

"Når det gjelder Toth så vet vi jo ikke så mye ennå. Men det vi (jeg) vet:

- Rimelig grei kamp mot Vålerenga over middells vil jeg bedømme. Scoret nesten på flott brassespark
- Greit innhopp mot RBK. Scoret 1 mål
- 2 mål mot Greåker i 3. div

Alt i alt ikke så gærent av en spiller som mest sannsynlig har en del å gå på når det gjelder formen. Virker lovende."

Dette er kalde fakta på hva han presterte. Ut i fra det syns jeg det blir tøft bare å tro og ha på følelsen at han ikke klarer å levere. Jeg fikk sett han mot VIF og RBK, men gikk dessverre glipp av kampen mot Greåker.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 aug 05, 22:36
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av Rødhvit

Drillo sier hele tiden at Toth ikke er i kampform. Det kan vel stemme, men hva gjør man for å få en spiller tilbake i form? Jo, man bruker spilleren i kamp. Se på Tore André Flo i Vålerenga samt Todi Jønsson i Start, de er begge med fra start i kampene og blir heller byttet ut hvis de blir slitne eller presterer urovekkende dårlig.

Riktig.

Toth har en imponerende CV, men det ser ut som om han har prestasjonsangst og er litt nervøs. Med ekstra backup fra supporterne tror jeg han finner formen.

 

Kan han ikke få kampform på 2. laget da? Ser ikke noen grunn til å svekke angrepet for at Toth skal komme i kampform.

 

Svekke angrepet?!?! Tar vi ut Hoås å setter inn Toth, vil ikke dette svekke angrepet! Å om det skulle gjøre det så har vi et STORT problem.....


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 aug 05, 23:02
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av Rødhvit

Drillo sier hele tiden at Toth ikke er i kampform. Det kan vel stemme, men hva gjør man for å få en spiller tilbake i form? Jo, man bruker spilleren i kamp. Se på Tore André Flo i Vålerenga samt Todi Jønsson i Start, de er begge med fra start i kampene og blir heller byttet ut hvis de blir slitne eller presterer urovekkende dårlig.

Riktig.

Toth har en imponerende CV, men det ser ut som om han har prestasjonsangst og er litt nervøs. Med ekstra backup fra supporterne tror jeg han finner formen.

 

Kan han ikke få kampform på 2. laget da? Ser ikke noen grunn til å svekke angrepet for at Toth skal komme i kampform.

 

Svekke angrepet?!?! Tar vi ut Hoås å setter inn Toth, vil ikke dette svekke angrepet! Å om det skulle gjøre det så har vi et STORT problem.....



Nå er jeg lei av at FFKsupportere rakker ned på egne spillere.
Er det virkelig slik at vi alltid må ha en å hetse i troppen?
Vebjørn var ifølge halve stadion for dårlig og fikk høre det hver gang han gikk på banen.
Søderstjerna har fått gjennomgå her på forumet på grunn av rykter om lønna hans.
Nå som disse er borte må vi ha en ny person å hakke på tydeligvis......

Hva er det som gjør at Hoås er så dårlig?
Syns han gjør mye bra jeg, men det er tydelig at han er en uferdig spiller. Han blir ihvertfall ikke en bedre spiller av at såpass mange hetser ham. Håper for all del at han ikke leser disse sidene for det som blir skrevet om ham her kan virkelig gjøre noe med selvtillitten til noen og enhver....

Beklager avsporingen...
Tilbake til tråden...


Ut fra hva jeg har hørt om Toth så er han mer en bakromsspiss en et oppspillspunkt.
Det vil derfor helt klart svekke angrepet våres og sette inn Toth for Hoås siden vi da ikke har noe oppspillspunkt på topp.
Kjekt å ha to komplementære spisser.

Men jeg mener å ha lest ett sted at han skal være god på hodet?
Isåfall kan det hende at han kan fungere som oppspillspunkt allikevel......
Jeg har ikke sett ham mye nok i kampsituasjon til å bedømme det, men håper han får mer spilletid etterhvert!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 05, 00:28

Jeg håper faktisk st Drillo prøver Tóth sammen med West på topp mot Ham-Kam. De siste par kampene vi har spillt mot Ham-Kam i år (treningskampen iberegnet) så har vi tapt så og si alle hodedueller mot Ham-kams to solide midtstoppere.

Ham-Kam regner sikkert med at vi kommer til å stille med Hoås som oppspillspiss og nettopp derfor kan det kanskje være lurt og isteden stille med to bakromsspisser og isteden for å fore Ham-Kam med lange baller, som er det spillet de selv ønsker, så vil det være bedre å kjøre raske kontringer gjennom midtbanen og bruke vingene, slik vi lykkes så godt med mot Rosenborg.

Jeg håper derfor vi stiller med dette laget mot Ham-Kam:

Steinar Sørlie

---------

Blix

Bora

Piiroja

Bertelsen

---------

Enerly

Jonna

Ramberg

Kvisvik

---------

West

Tóth

Forøvrig synes jeg Mc Donald har vist lovebde takter på treningene denne uka, så han bør være klar for benken igjen.

 

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 aug 05, 00:53
Endret: 12 aug 05, 00:55
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg håper faktisk st Drillo prøver Tóth sammen med West på topp mot Ham-Kam. De siste par kampene vi har spillt mot Ham-Kam i år (treningskampen iberegnet) så har vi tapt så og si alle hodedueller mot Ham-kams to solide midtstoppere.

Ham-Kam regner sikkert med at vi kommer til å stille med Hoås som oppspillspiss og nettopp derfor kan det kanskje være lurt og isteden stille med to bakromsspisser og isteden for å fore Ham-Kam med lange baller, som er det spillet de selv ønsker, så vil det være bedre å kjøre raske kontringer gjennom midtbanen og bruke vingene, slik vi lykkes så godt med mot Rosenborg.

Jeg håper derfor vi stiller med dette laget mot Ham-Kam:

Steinar Sørlie

---------

Blix

Bora

Piiroja

Bertelsen

---------

Enerly

Jonna

Ramberg

Kvisvik

---------

West

Tóth

Forøvrig synes jeg Mc Donald har vist lovebde takter på treningene denne uka, så han bør være klar for benken igjen.

 



 Var på treninga i dag, ut i fra formasjonstreninga der så blir det West og Hoås på topp, ALH står i mål og ellers er laget som du håper på S-A #1. Husker også at Ringberg slet veldig med å vinne hodedueller på Hamar tidligere i år, tror det var Peter Sørensen han stort sett duellerte mot,  men jeg tror Sørensen er ute med skade så da får vel Hoås det litt lettere i hodeduellene får vi håpe.  Desverre så tror jeg ikke Tóth er i god nok form ennå, det er nok bedre at han eventuelt får en snau halvtime eller noe sånt som innbytter. Var å så kampen mot Greåker og selvom Tóth fikk to pinner der så virke han fortsatt ganske rusten, tror han trenger litt mer tid før han har formen inne.

Og S-A #1 hvis du skal på treninga i morra så begynner den iflg Sørlie kl. 11,  men han virka ikke 100% sikker på det, så er en ørliten sjanse for at han tar feil. Jeg dropper treninga i morra, er litt for tidlig på morran!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340