Husk meg
Brukernavn
Passord

Tre spillere til skal ut

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jul 05, 12:53
Opprinnelig postet av Costanza
Steinar Sørlie har jeg på følelsen at kommer til å forlate FFK om ikke så altfor lenge, men tror heller ikke det skjer før etter sesongen. Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.


Når jeg ser på keeperne rundt omkring i de andre klubbene, så klarer jeg ikke helt å se hvem som vil hente Sørlie Etter sesongen heller...
Så jeg tror ikke Steinar får spille TL igjen med det første, forutsatt at vi beholder Myhre da...Og han holder seg skadefri...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 29 jul 05, 13:54
Opprinnelig postet av Costanza
Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.


Al Habsi skal jo slutte i August....
Kort vei fre Oslo til Fredrikstad for å besøke dama vet du:)

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340