Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørlie er ikke med i troppen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 05, 14:25
Endret: 22 jul 05, 14:37
Ellers er Toth og Yherland på benken.
Det er gledelige er at Brian West starter.
Det er noe Fredrikstadfk tror etter formasjonstreningene de siste dagene.
Blir ikke Thomas spilleklar, er det Alexander som vokter målet mot lyn, der er overraskende.

Les her

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 jul 05, 14:30
Er "operasjon straff Steinar Sørlie" igang etter at han har uttalt seg negativt om spillestil i media?

Syns dette er utrolig dårlig!!! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget, og etter hva ALH presterte mot VIF, kan jeg heller ikke se at han har spilt seg inn.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 jul 05, 14:31
Helt sikkert ikke, men han er evl ikke funnet god nok lenger.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 jul 05, 14:35
er sørlie frsik og rask bør han sitte på benken.ikke ALH.men utenom veldig gledelig lesning!endelig 100% enig med drillo!hoås-west kan bli en dødelig kombinasjonog midtbanen er som alle har forventet.forsvaret også.gledelig med piiroja,mackie og tarik på benken også.drillo og co viser at de er villige til å satse offensivt.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jul 05, 14:36
Det er jo ikke sikkert at det er "Hotel Cecar" tilstander forde. Jeg tror de har et luxsus problem i klubben akkurat nå.

Stå på Steinar ! (jeg er veldig for han i troppen)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jul 05, 14:37
Etter hva jeg så av Hoås mot Vif synes jeg at Wiig skulle fått spille fra start. Men Hoås regnes kanskje som en sterkere hodespiller og skal stusse oppspilla til west.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 14:38
Endret: 22 jul 05, 14:40
Carlsberg: Eller kanskje han bare sliter med en liten skade eller han skal spille b-kamp eller noe. Eller kanskje det rett og slett ikke stemmer og at det faktisk er sørlie som skal sitte på benken.

Uansett, det bør vel ikke bety at sørlie er ferdig i klubben selvom han havner på tribunen en kamp. Kanskje Lund Hansen har tatt seg selv litt i nakken i det siste og vist fremragende keeperspill på trening. De er jo begge gode keepere så det bør vel ikke være helt krise om så er tilfelle.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 14:41
Uansett. Dette laget ser lovendes ut fremover på banen. Spørsmålet er hvordan det vil fungere bakover. Jeg tror det er der nøkkelen ligger i forhold til om vi skal slå lyn.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jul 05, 14:41
Bateman..det er ikke ikkert at jeg har øya med meg men er Tarik (?) med i troppen? Han er vel ikke god nok ennå eller? (jeg bar spør siden jeg maks har sett 10min me`n)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 jul 05, 14:45
Opprinnelig postet av Brukernavn
Bateman..det er ikke ikkert at jeg har øya med meg men er Tarik (?) med i troppen? Han er vel ikke god nok ennå eller? (jeg bar spør siden jeg maks har sett 10min me`n)


er nok jeg som ikke har øya med meg gett!:o

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jul 05, 14:48
bateman...det er helt greit, vi kan alle se feil:D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 22 jul 05, 14:56
Opprinnelig postet av Carlsberg
Er "operasjon straff Steinar Sørlie" igang etter at han har uttalt seg negativt om spillestil i media?


Det tviler jeg ikke på. Ventet egentlig bare på det etter at han uttalte seg. Kan han være på vei helt ut - altså bort fra klubben? Går ikke kontrakten hans ut etter sesonngen?

enavgutta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 3

Lagt til: 22 jul 05, 15:20
Hallo folkens !

Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !

Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece

Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)

---------------------------

Brann supporter


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 22 jul 05, 15:38
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !

Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !

Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece

Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)


Og neste gang du er i byen si ifra. Du har en halvliter på brygga fordi du er "en av gutta" ....... Hilsen fra en litt annerledes FFK supporter (vet ikke om jeg får lov å kalle meg supporter lenger) :D:ffk:

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 jul 05, 15:39
Klokan, Klokan, Klokan !!!

Så lenge hjertet brenner for FFK er man vel en av gutta..

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jul 05, 15:51
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !

Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !

Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece

Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)



App. klubb-hore foresten...Martin Andresen:D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Lille Budda

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 6

Lagt til: 22 jul 05, 16:13
Dropp Sørlie og ALH og sats på Lasse Staw. Den gutten er utvilsomt et talent som Fredrikstad er tjent på å satse på når Myhre forsvinner!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 22 jul 05, 16:14
Ok, jeg er ikke den som normalt kommer med 2. hånds rykter, men jeg har rimelig gode kilder på at Sørlie skal å vært bedregelig på trening i det siste og samtidig lagt på seg en del kilo etter ferien.

Ta det med en klype salt, men det høres ut som en god forklaring.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 05, 16:25
Endret: 22 jul 05, 16:25
Alle overgangspairene er i orden

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 05, 16:35
Kanskje Steinar har fått beskjed om at han ikke får fornyet kontrakt og har kanskje gitt f i hele treningen og begynt å spise unødvendig


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340