Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Myhre!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 jul 05, 21:21
21 fikk da vel Michy??

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 jul 05, 21:27
Opprinnelig postet av Solvang
21 fikk da vel Michy??

Det skulle stå 12 - ikke 21! :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 jul 05, 22:14
faen, han kan spille uten nr for alt jeg bryr meg, er bare så happy happy happy happy happy...Nå gleder jeg meg som et barn til søndagens kamp...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 05, 22:21
Endret: 21 jul 05, 22:22
dette kommer til å gi ffk ett større løft mot royal spill

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 jul 05, 23:00
Det er lenge sia jeg har vært her, så unnskyld meg om jeg tar opp noe fra en annen tråd, men er det utenkelig at FFK er med i kampen om Hassan El Fakiris underskrift?

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 22 jul 05, 00:31
Opprinnelig postet av Holters


Men det har ingenting å si! Nå har vi fått en klassespiller - Norges beste keeper og et meget profilert navn. NÅ må vel alle være fornøyde?

VELKOMMEN TIL FFK, THOMAS!


Nei, når det bare er en halvårskontrakt så skjønner jeg ikke mye, annet enn at FFK neppe hadde råd til mer. Det var visst helt utilgivelig at ALH ikke ville være med lenger enn ut sesongen, men det var visst ikke så farlig i dette tilfelle. Jada, Myhre er et "stort navn", men han slipper inn mål han også, og kanskje de vet noe om fyren i København siden de aldri vil ha ham tilbake. Har FFK i det hele tatt tapt en kamp med ALH på streken? Synes han er mer enn god nok for FFK, men man har visst bestemt seg for å ikke like ham i Fredrikstad, så da så. Kjøpelag.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 22 jul 05, 00:33
De som har sett ALH på rekruttlaget i år har sett en umotivert og dårlig keeper, så jeg er ikke overrasket over at sjansene hans har vært få på A-laget i år...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 22 jul 05, 00:36
Vel, han har ikke vært annet enn knall på A-laget ihvertfall.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 22 jul 05, 00:41
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av Holters


Men det har ingenting å si! Nå har vi fått en klassespiller - Norges beste keeper og et meget profilert navn. NÅ må vel alle være fornøyde?

VELKOMMEN TIL FFK, THOMAS!


Nei, når det bare er en halvårskontrakt så skjønner jeg ikke mye, annet enn at FFK neppe hadde råd til mer. Det var visst helt utilgivelig at ALH ikke ville være med lenger enn ut sesongen, men det var visst ikke så farlig i dette tilfelle. Jada, Myhre er et "stort navn", men han slipper inn mål han også, og kanskje de vet noe om fyren i København siden de aldri vil ha ham tilbake. Har FFK i det hele tatt tapt en kamp med ALH på streken? Synes han er mer enn god nok for FFK, men man har visst bestemt seg for å ikke like ham i Fredrikstad, så da så. Kjøpelag.


Ehh, hvis du ikke klarer å være fornøyd med at vi har skaffet Thomas Myhre, vår landslagskeeper, til å vokte buret ut sesongen, ja da må du ha et problem.

Saken med ALH er jo grei. Han ville ikke signere kontrakt med oss. Steinar er under kontrakt. To jevngode keepere. Klart de bruker Steinar!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jul 05, 00:47
Jepp, og ALH og Myhre kan ikke sammenlignes - ALH er på Lån og deretter RBKs eiendom i de to påfølgende årene. Myhre er VÅR med gode muligheter for at han forlenger utover dette halvåret.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 jul 05, 00:49
Opprinnelig postet av Kristian B
Saken med ALH er jo grei. Han ville ikke signere kontrakt med oss. Steinar er under kontrakt. To jevngode keepere. Klart de bruker Steinar!


Er vel ikke klart? De skal bruke den som til enhver tid er best, være seg han spiller på oppsigelse eller har langtidskontrakt.
Personlig synes jeg ALH burde stått, men det er en annen sak...
Dersom Myhre ikke forlenger med FFK etter denne sesongen, så må FFK uansett ut på markedet etter ny keeper, for SS er ikke god nok, synes jeg da. Han har utvilsomt blitt bedre, men gjør fortsatt noen utrolig teite feil og vurderinger i kampsituasjon. At RBK skjøt Steinar god og at han kunne koste på seg noen VG-redninger gjør ikke SS til konge av Plankebyen

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jul 05, 01:04
Kontrakten til Steinar Sørlie går jo ut etter sesongen. Spørsmålet er om FFK ønsker å forlenge. ALH forsvinner garantert, og vi må nok innse at sannsynligheten for at Myhre finner seg en større og bedre klubb også er veldig stor.

Da står vi i såfall kun igjen med Staw. Da ligger det nok i kortene at 2 nye keepere må hentes inn. Mitt håp er at en av disse bør være Per-Morten Kristiansen. Han er gratis, lokal og har potensial til å bli en keeper av høy klasse i Tippeligaen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 jul 05, 01:10
Endret: 22 jul 05, 01:26
Det er en merkelig gjeng her inne. For noen så er det visst det samme hva som blir gjort. De har bestemt seg for å være negative.

Grunnen til at Steinar har stått i år er rett og slett fordi han har vært vår beste keeper. Lund Hansen har hele tiden sagt at han vil hjem når denne sesongen er over. Det sa han også i fjor ved å ikke være villig til å undertegne en kontrakt med FFK. Han ville være Rosenborgspiller (forstå det den som kan :) ) og ville bare være på utlån. Da er klart at man bruker den spilleren som viser at han har hjertet i klubben når man ellers er noenlunde like gode.
Jeg vet ikke ,Kej og meningsfeller, om dere så ham mot Vålerenga. Der spilte han ingen god kamp. Hadde et par bra redninger men var usikker i feltet og gav mange returer som lett kunne resultert i baklengsmål. Når det gjelder Myhre så er han Norges beste keeper og da er det en selvfølge å bruke ham når han er villig til å tegne kontrakt. Det er en vinn/vinn-situasjon for begge parter.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jul 05, 01:34
Steinar har vært FFKs beste keeper hittil. Myhre er bedre, Myhre står og Steinar sitter på benken.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 jul 05, 01:35
tror klubben signer ny kontrakt med sørlie,uavhengig om myhre blir utover kontrakten eller ei.han er en OK TL keeper,et godt 2valg.han har også en glimrende holdning og fighterevner.staw og sørlie er her neste år.hvis myhre forsvinner etter høstsesongen,må vi ha inn en 1keeper.men tror det er store sjanser for at myhre blir i klubben.absolutt.han er 31år,få utenlandske klubber som er villig til å bla opp en langtidskontrakt da.nei,tror han velger trygge norge,framfor benk i utlandet.

må legge til at TL virker å være bedre enn noensinne!glimrende at eldre utenlandsproffer vender nesen hjem,det har positiv innvirkning på media,kvaliteten,underholdningen,statusen for ligaen i utlandet etc.eneste minus kan være at landslagsaktuelle spillere ikke møter sterk nok motstand.altså at overgangen fra TL spill til landskamp mot en bra nasjon blir for stor.forstår haareide på dette punktet.men uansett er TL bedre enn noensinne og FFK er en av klubbene som virkelig har noe på gang!:ffk:

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 jul 05, 07:43
Opprinnelig postet av jashin
Jeg vet ikke ,Kej og meningsfeller, om dere så ham mot Vålerenga. Der spilte han ingen god kamp. Hadde et par bra redninger men var usikker i feltet og gav mange returer som lett kunne resultert i baklengsmål.


eh, skal jeg begynne å ramse opp kamper hvor den beskrivelsen passer flott til Steinar også?

forøvrig føler jeg meg meget sikker på at ALH hadde signert med FFK omgående dersom Gøril hadde spilt for Larvik,Skjerberg eller FHK... skjønner ALH godt jeg, sitter heller på benken i RævBK enn å være 50 mil vekk fra min kjære

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 jul 05, 08:15
Noen som vet åssen kontrakt Myhre har med tanke på klausuler?

VG mener at han kan gå om han får ett kontraktstilbud fra utlandet mens f-b er overbevist om at det ikke finnes en slik klausul.

Eller er det snakk om en "gentlemannsavtale" mellom FFK og Myhre?

Dette vil jo ha litt å si med tanke på om man skal prøve å sende hjem ALH iløpet av sommeren eller ikke.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jul 05, 08:38
Jeg er taperen! sier Steinar til Nettavisen

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 05, 08:48
Går ikke kontrakten hannes ut i år?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jul 05, 09:04
Opprinnelig postet av Patrioten
Går ikke kontrakten hannes ut i år?

Hvis det er Sørlie du sikter til, så har han kontrakt ut 2005.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f