Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må vi si fra!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 17 jul 05, 07:36
Nå er det i ferd med å gå for langt......... Skal dem fjerne hele sjela vår??!!!???

Virker som dem er helt blottet for fortballkunnskap der nede.......

Tåler ikke ledelsen/Drillo krittikk der nede så får vi vurdere andre krefter!!!!!

To profiler er tapt!!!!! :( Nesten så du ikke får lyst til å holde med laget lenger....men det blir jo helt feil......

---------------------------

Lenge leve hjørnet


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 07:43
Si ifra du! For min egen del synes jeg det virker som de kvitter seg med de som ikke presterer i forhold til lønn, men det er mitt synspunkt.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 jul 05, 07:45
Drillo er i ferd med å ta helt av her! Tror ikke den mannen takler folk som er uenig med han og sier ifra om det. Nå har han og Arve i løpet av et par dager solgt to av de spillerne som var en av hovedgrunnene til oppturen vi har hatt!! Er ikke bare det at dem er blitt solgt, men det er noe med måten det skjer på også! Jeg lurer på hvorfor?

Håper vi (supporterne) kan samles og si ifra! Vi kan vente til kampen mandag, men jeg syns vi bør samles i morra, mange mer enn ca. de tjue som protesterte her om dagen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 07:50
Den dagen de gjør noe jeg er uenig i kan jeg alltids stille opp. Frem til nå er jeg enig med dem.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 jul 05, 08:23
Ido Form Klyster, bare undrer litt, er du Arve Mokkelbost?!! Kan nesten virke sånn, sånn som du applauderer det som skjer i klubben om dagen!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 17 jul 05, 10:04
Endret: 17 jul 05, 10:07
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat #87

To profiler er tapt!!!!! :( Nesten så du ikke får lyst til å holde med laget lenger....men det blir jo helt feil......


Jeg vet ikke med dere, men det er den hvite drakta og klubbens historie jeg synger for hver helg. Spillere kommer og går, og idioter har vi hatt i ledelsen så mange ganger før, at det ikke er noe nytt denne gangen. Hvem idiotene er vet jeg altfor lite om når det kommer til stykket, men om de så fører klubben ned i Sarpeligaen så skal jeg fortsatt stå på stadion` og synge av full hals. Fanden heller, vi er Fredrikstad, og vi blir aldri borte!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 17 jul 05, 10:12
Om dem så kanskje har fotballkunskap, de gutta, så har de ikke mye, som jeg har sagt før, innsikt i menneskelige og følelsesmessige ting. De våget seg til å selge vår kjære kaptein, midt i sesongen, til en... kan vel nesten kalle det fiendeklubb? Greit nok, sånn er fotball blitt, kunne vi kanskje sagt når kampene begynner igjen.
Men så forsvinner vår andre helt ut døra i uære. To dager senere! Venter de at vi supportere skal godta alt blindt?
Nå har jeg en følelse av at Risholt nok har vært mer aktiv for å få gå, men det er noen som sier at han ikke presterer, og han får beskjed om at han er rangert som 4.-mann på midten. Skal spillerne da etterhvert selges unna fordi de er ute av form? Risholt presterte bra i fjor, han. Og det var også Hareide enig i. Det var derimot sikkert en litt vanskelig overgang for Roger til et nytt system der han involveres mindre i spillet. Men hadde man nå latt ham spille etter skade, så ville vi jo etterhvert sett en Roger som vi kjenner han. Det er jeg overbevist om.

Det er ikke noe galt i at lidenskapelige supportere sier ifra. Jeg hadde nok stått ved siden av Zoran og de andre utenfor klubbhuset, jeg, hvis jeg ikke hadde bodd i Tyskland for tiden. Det er bare så trist at så mange nå har registrert seg for å si at de som sier ifra og viser følelser er uekte supportere osv. Engasjement er viktig. Og felles for oss alle her er at vi vil klubbens beste, selv om vi ikke er enige i hva som må til nå i disse vanskelige tider.

Roger, hvis det ikke er for sent allerede, bli hos oss og kjemp for plassen din. Du er selvskreven sammen med Simen på midten når du briljerer.

Det er det en ekte, for tiden deppet og misfornøyd supporter som mener.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 10:17
Om vi skulle stå på topp etter sesongslutt så er jeg glad at jeg ikke har kalt de som stod bak for idioter underveis. Makan til nivå å legge seg på.

Jeg tror ikke noen av dere, med den språkbruken og korttenktheten, kunne bekledd en eneste rolle i FFK systemet, opprydding av stadion etter kampene medregnet. På kalle ledelsen for idioter er ikke god supporterånd engang!

Profiler har kommet og gått i mange, mange år. Slik er det.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 10:31
Opprinnelig postet av DeKjök
Om vi skulle stå på topp etter sesongslutt så er jeg glad at jeg ikke har kalt de som stod bak for idioter underveis. Makan til nivå å legge seg på.

Jeg tror ikke noen av dere, med den språkbruken og korttenktheten, kunne bekledd en eneste rolle i FFK systemet, opprydding av stadion etter kampene medregnet. På kalle ledelsen for idioter er ikke god supporterånd engang!

Profiler har kommet og gått i mange, mange år. Slik er det.



Da er det jammen godt vi har slike som deg, DeKjök - velartikulerte og eksemplariske supportere som kan bekle enhver rolle i FFK-systemet... Som vet bedre enn alle oss andre...

Apatiske ryggslikkere som nikkende og logrende aksepterer stilltiende mens klubben kjøres stadig lenger ned i grøfta - se, sånne gutter kan ledelsen like!

Hva så med oss andre som ikke er bra nok til å rydde banen engang..? Pengene våre vil de ha!!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 10:45
KjeksmannSteffenFoyn, man skal vel ikke være spesielt velartikulert for å unngå å kalle folk idioter som man er uenig med?

Og ryggslikker? Hva har jeg å tjene på dette som anonym bruker her? Dessuten er jeg like lei meg som andre for at Ringberg forsvinner, men jeg har skrevet mange innlegg de siste dagene for å få folk til å roe seg. Alle som har kalt ledelsen for idioter og det som verre er de siste dagene har ikke lykkes i å oppnå noenting i positiv forstand, dere har kun skapt en masse negativitet i FFK som skal lade opp foran høstsesongen.

Det er greit å si ifra og være kritisk til alle i FFK, men man kommer ikke så lett videre når det blir ren personhets.

Og grøft og grøft. At FFK har kapret såpass mange poeng med det skadeskutte mannskapet er mye av Drillos fortjenste. Det er typisk Drillo å ta poeng mot bedre motstand.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 17 jul 05, 11:55
Hva er problemet? Risholt får beskjed om at han er 4-5 valg på den sentrale midtbanen. Derfor velger han å gå. Han har fått gjentatte sjanser til å skjerpe sin fysiske form, uten å gjøre noe med det.
Hva skal til for at Drillo og Mokkelbost ikke skal få kritikk etter at en spiller blir borte?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 05, 12:08
jeg tror det kanogvetalt at noen har det sånn at "helter" skal være på laget til dem blir hoftun alder. spiller ingen rolle om dem ikke gjør 100 % bare dem kan gjøre over 15.. uansett kanogvetalt jeg lurer på det samme som deg ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jul 05, 13:26
Også har vi dem som dilter etter og er enig i alt..... Er ikke noe bedre dem...... Personlig er jeg veldig imot salget av Ringberg, men forsvarer salget av Risholt........

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 14:08
Hvis Roger Risholt er en stor del av FFK-sjela,ja da er det synd om vi har ambisjoner om å nå langt med FFK.

Har sett ham på banen og har blitt begeistret ved flere anledninger, men han er ikke verdt det for fem lusne øre. Det fins flere gode fotballsparkere det ute. Forhåpentligvis med litt mer vett i huet enn Råger.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Observatør

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 3

Lagt til: 17 jul 05, 14:59
Vi må ha spillere og ledere som blør for klubben!

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 17 jul 05, 15:04
Opprinnelig postet av Observatør
Vi må ha spillere og ledere som blør for klubben!


Eh, hva med dyktige personer, med evnen til å holde hodet kaldt i kritiske situasjoner?
Det vil jeg ha. :o

ffk-sol

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 17 jul 05, 15:10
Endelig at noe nytt skjer i ffk... da vi skal være profosjonelle,,,, må det til forandring,,, og gledelig at det skjer noe nå.. de nye lederene og drillo gjør en profosjonell jobb, og dessverre dere ivringe supportere kle dere også profosjonelle,,, støtt opp om klubben vår,,, husk ringberg som god fotballspiller i 2 og 1 div, men ærlig talt han holder ikke på langt nær i toppen av norsk tippeliga..... vi jobber mot dette i ffk... vær med å støtt ffk, men den jobben de gjør nå,,, vi skal ut i europa , royal leag e.t.c. ,,, og hva trenger vi,,,,, jo ett profosjonell system,,,,skal bli interesant å følge høstsesongen nå........ ivrig ffk ,,,

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 15:18
Opprinnelig postet av ffk-sol
Endelig at noe nytt skjer i ffk... da vi skal være profosjonelle,,,, må det til forandring,,, og gledelig at det skjer noe nå.. de nye lederene og drillo gjør en profosjonell jobb, og dessverre dere ivringe supportere kle dere også profosjonelle,,, støtt opp om klubben vår,,, husk ringberg som god fotballspiller i 2 og 1 div, men ærlig talt han holder ikke på langt nær i toppen av norsk tippeliga..... vi jobber mot dette i ffk...


Og jobben din i FFK er??? Si meg en ting, en spiss som skårer 11 mål i TL, er han for dårlig?? Tror nok ikke det nei!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


ffk-sol

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 17 jul 05, 15:32
Nei, jobber ikke i FFK,,,,, bare vanlig ivrig ffk tilhenger,,, hvor mange 100% sjanser skal Ringberg ha føre han scorer mål da....jeg er oppe i 10- 15 100% sjanser før han greier å score,,,,, ja er enig i 2-1 divisjon men ikke i TL, dessverre... hvor lang tid tok det iår før han fikk puttet på i TL,, husk at vi har spisser for å score,,, sammenligner ikke med andre i TL......bare hva en spiss skal gjøre.......spillere vil alltid bytte klubb,,, og det må vi forholde oss til,,,, og det kommer også til å fortsette med i ffk,,,,,,,og husk ikke bland inn ABMIN... når du leser mine innlegg,,, barnehage kan du ha for deg selv,,,,,,, lykke til med ffk...

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 15:43
Opprinnelig postet av ffk-sol
Nei, jobber ikke i FFK,,,,, bare vanlig ivrig ffk tilhenger,,, hvor mange 100% sjanser skal Ringberg ha føre han scorer mål da....jeg er oppe i 10- 15 100% sjanser før han greier å score,,,,, ja er enig i 2-1 divisjon men ikke i TL, dessverre... hvor lang tid tok det iår før han fikk puttet på i TL,, husk at vi har spisser for å score,,, sammenligner ikke med andre i TL......bare hva en spiss skal gjøre.......spillere vil alltid bytte klubb,,, og det må vi forholde oss til,,,, og det kommer også til å fortsette med i ffk,,,,,,,og husk ikke bland inn ABMIN... når du leser mine innlegg,,, barnehage kan du ha for deg selv,,,,,,, lykke til med ffk...


Ikke tro at min signatur bare er ment til deg!!

MR har hatt en måltørke i år, det er ikke noe unaturlig ved det. Det skjer alle spisser før eller senere. Men å påstå at han ikke duger på TL nivå er bare sprøyt. Den gutten putta 11 mål i fjor. Vi spilte faktisk i TL da også.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340