Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg ønsket å snu i døra

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 00:17

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 00:19
Hvem i helvete er dette styremedlemmet?? :mad:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 jul 05, 00:19
Ja?

Men allikevel valgte han å signere?

Hvorfor det?

Jo, fordi FFK ikke ville eller kunne tilby en like god kontrakt. DET har jeg full forståelse for!

INGEN tvang ham til å signere for Ham-Kam. Det valgte han selv.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jul 05, 00:24
Selvfølgelig gikk han til Hamar fordi de verdsatte ham mye mer.......... Det er hele poenget, FFK burde tilbudt markedsverdien til Ringberg og dem hadde sluppet overgangsummen på 1,5 mill....... FFK har mer penger enn Ham Kam.........

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 jul 05, 00:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig gikk han til Hamar fordi de verdsatte ham mye mer.......... Det er hele poenget, FFK burde tilbudt markedsverdien til Ringberg og dem hadde sluppet overgangsummen på 1,5 mill....... FFK har mer penger enn Ham Kam.........

Ham-Kam har en del sponsorer som spytter in gode kroner og de tjente FETT på salget av Vaagan Moen! FFK har allerede brukt MYE midler på å hente Kvisvik, Tóth og Bjørkøy. Ikke sikkert det er så mye penger igjen i potten nå... Og i alle fall ikke sammenlignet med Ham-Kam!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 00:27
Ringberg:
"– Det nevnte styremedlemmet sa til et medlem av Plankehaugen at jeg hadde sittet på TV og grått krokodilletårer. Det synes jeg var ufint og skuffende."

Sier jeg det jeg tenker nå, kommer mod til å sensurere meg fortere enn sin egen skygge, men nå kjenner jeg at det begynner å koke IGJEN! Hva slags oppførsel er dette av FFK-styret? Det hører ingen steds hjemme!
Jeg begynner å bli dritt lei HELE jævla styret!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:35
Opprinnelig postet av Holters

Ham-Kam har en del sponsorer som spytter in gode kroner og de tjente FETT på salget av Vaagan Moen! FFK har allerede brukt MYE midler på å hente Kvisvik, Tóth og Bjørkøy. Ikke sikkert det er så mye penger igjen i potten nå... Og i alle fall ikke sammenlignet med Ham-Kam!


Så vidt meg bekjent har ikke Kamma hatt så mye penger før de solgte Vaagan moen til Brann. Det at de fikk mye penger for han ga de nødvendig handlefrihet. Men fra før var det heller dårlig stelt med økonomien der oppe. Ikke for ingenting at Administrasjonen deres og Ståle Solbakken jobber for knapper og glansbilder. Nå har MR kostet dem 1, 5 milloiner oi overgangspenger. Dette forbruket ++ har resultert i at klubben skal ha infomøte med supporterne i oktober.

Kom ikke her og fortell om at de har noen rike onkler i felleskjøpet!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 jul 05, 00:38
Nå mente jeg hovedsaklig økonomien AKKURAT per dags dato, dvs etter at FFK har brukt en del midler og Ham-Kam har fått en del inn.

Men mener da at Ham-Kam har noen onkler som spytter inn i ny og ne?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 17 jul 05, 00:42
mm.. Onkel Børre på FK og Onkel T. Raktor på det lokale traktorverkstedet.. :p

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:43
Tror ikke det gett. I følge dolumentaren om Kamma som gikk på TV2 for en stund siden, var det heller lut og kaldt vann økonomi det gikk i. Dette blir jo bare bekreftet av at SS nå linkes til FCK etter høsten, da lønnsnivået i kamma er MEGET lavt.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 01:17
Ikke vet jeg om det er relevant for diskusjonen, men er det sikkert at Hamkam allerede har fått pengene fra Brann når spilleren først kommer etter sesongen? Og hvis de likevel bruker en del penger nå, så er jo muligheten for at et eller annet skjærer seg med tanke på Vaagan Moen?

Sannsynligheten er selvsagt liten, men likevel.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jul 05, 01:40
Opprinnelig postet av Propellen
...SS nå linkes til FCK etter høsten, da lønnsnivået i kamma er MEGET lavt.


akkurat dette er litt spennende, hva om så skjer, tar han med seg Markus da eller? Markus gikk jo til Kamma p.g.a at SS ville satse på ham og gi ham tillit i et 4-4-2 system...er jo ikke sikkert at en evt ny trener er med på den "dealen"

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jul 05, 01:47
Endret: 17 jul 05, 01:48
Det er jo akkurat som med Martin Wiig det. Han valgte FFK først og fremst fordi FFK spilte 4-4-2, og like etter at han takket ja overtok Drillo og begynte å drille inn 4-5-1... Ting snur fort i fotballen!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 05, 22:45
HamKam ble overgangsvinner, vi satt igjen med svarteper......

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 05, 23:03
Endret: 26 sep 05, 23:05
Opprinnelig postet av Bedreviteren
HamKam ble overgangsvinner, vi satt igjen med svarteper......
sier litt om presse folka som kårer slikt... denne tråden eller tråder om ringberg kommer til å holde på i 10 år fremover... hva med å støtte det en har da å glemme det som var...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


HK1918

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 aug 05
Innlegg: 8

Lagt til: 26 sep 05, 23:30
Da kan jo jeg fylle inn at lønnsnivået i hamKam ikke er så lavt som du tror. Ligger nok på 1-2 millioner på de 3-4 best betalte. (Jan M, Markus R, Peter S og Knut H.H) Har ikke mye penger og ingen rike onkler som spytter inn og Salvatorè har faktisk holdt fordrag for næringslivet rundt om i landet og de penga har han brukt på en hjelpetrener/spillerutvikler i stedenfor å stappe dem i egen lomme. 

Vi gikk 3 mill i overskudd i fjor, men blir nok vesentlig bedre i år med tanke på drøye 10 mill for Vaagan Moen samt at vi (måtte gud forby) får noen mill da Ståle går til FCK etter sessongen. 

Uansett er det meg en gåte at dere har latt Ringberg gå for en fillesum med tanke på hva han har og kunne betydd for dere. 4 mål og 5 ass for oss til nå. Men lykke til, håper dere berger plassen.

---------------------------

Forza HAMKAM!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 sep 05, 00:03
I følge Arve er det ikke sikkert at vi kommer i pluss en gang, snakker om surre huer

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 sep 05, 07:38
Tror et av problemene i FFK ligger i at alt for mye av pengene går til administrasjon / ledelse.
Morsomt å se disse tallene og sammenligna dem med  andre.

Frykter at FFK % andel av penger brukt på annet enn spillere ligger høyt over snittet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340