Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har fått konkrete tilbud på Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 17:05
Rart hvis FFK ikke selgeren han, de ønsker å redusere lønnsbudsjettet sitt, konflikt med Drillo, Bjørkøy er kjøpt inn for å ta plassen hannes og Arve har fått tilbud, da må det bare bli salg ø

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 17:25
Yep.. lett er det å selge også. hvorfor ikke ... selg vår eneste landslagspiller i siste 15 år. Klart det . nei vi kommer ikke til å merke det for mitbane spillere er det hauger i FFK ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 16 jul 05, 17:28
ikke selg risholt! han er sammen med ringberg en av de spillerne som ikke har fått vist seg fra sin beste side etter at drillo tok over.... bedre å kvitte seg med drillo... å få tilbake eggen som hovedtrener... har ikke bruk for en sur gammal gubbe som drillo, han bare syter... har faktisk aldri sett han smile siden seieren men norge over brasil!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jul 05, 17:55
Endret: 16 jul 05, 17:58
Opprinnelig postet av risholt
ikke selg risholt! han er sammen med ringberg en av de spillerne som ikke har fått vist seg fra sin beste side etter at drillo tok over.... bedre å kvitte seg med drillo... å få tilbake eggen som hovedtrener... har ikke bruk for en sur gammal gubbe som drillo, han bare syter... har faktisk aldri sett han smile siden seieren men norge over brasil!


Dette er noe av det dummeste jeg har lest..:p

Spillere bestemmer ikke spillestil etc.
Heller ikke Drillo...men trener teamet..
Drillo Eggen og bittelittegran Ahlsen...

Våkn opp sutrekopper.

---------------------------

Heia FFK


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 jul 05, 18:42
Risholt er for meg den beste spillerern vi har hatt på mange år og en hovedgrunn til at jeg har frydet meg på stadio..Taklinger,temperament og guts som noen..selg faen ikke han,da blir jeg oppriktig lei:mad:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 16 jul 05, 18:54
ja for all del selg Risholt før vi vet hva de nye står for, og før vi vet om ramberg holder mer enn en kamp av gangen. Kjøtthuer!!

---------------------------

La oss selge hele laget!!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 16 jul 05, 18:58
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Selges Risholt nå så synes jeg klubben rett og slett har blitt ett kjøpelag og det blir de ikke tjent med.. Da mister FFK den identiteten de har bygget opp over tid. (de siste 3 årene)


Helt enig!

Hadde ikke Ringberg blitt solgt så hadde jeg vært mer åpen for å la Risholt gå, men nå trenger vi litt stabilitet her. Stammen i laget etc.

Nå som også Myhre trener med klubben så er kanskje fort både Risholt, Ringberg og Sørlie ute.

Jeg hadde håpet man skulle styrke laget før høstsesongen, men jeg regna ikke med at man skulle bytte ut hele laget!

---------------------------

www.carlberner.no


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 16 jul 05, 20:48
Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Selges Risholt nå så synes jeg klubben rett og slett har blitt ett kjøpelag og det blir de ikke tjent med.. Da mister FFK den identiteten de har bygget opp over tid. (de siste 3 årene)


Nå som også Myhre trener med klubben så er kanskje fort både Risholt, Ringberg og Sørlie ute.

Jeg hadde håpet man skulle styrke laget før høstsesongen, men jeg regna ikke med at man skulle bytte ut hele laget!


Tror ikke Sørlie er ute, men Alexander er nok ferdig.

Jeg er for ett salg av Risholt.
For meg har han vært en av favorittene, men i det siste syntes jeg han minnet meg om Søder. Har forsvunnet litt i skyggen og det har vel han selv sørget for, har ikke lenger den gnisten.

---------------------------

..::FFK::..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340