Husk meg
Brukernavn
Passord

Dritt-lei Drillo-hets

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 09:29
Opprinnelig postet av LaJo
Jeg er generelt lei all mulig hets og drittslenging når det butter litt i mot.

I fjor var det Harry som fikk gjennomgå og krevd hodet på ett fat.

Nå er det Drillo og Mokkelbost som mange vil kjeppjage ut av byen.
Av for meg helt meningsløse påstander.

Noen ganger så blir jeg direkte flau over oppførselen til enkelte her inne. FFK må ha norges mest uintligente supportere!


Det er bra vi har sånne som deg da, som med deres utrolige intelligens veier opp for oss idioter.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jul 05, 09:33
hvis du er virkelig intelligent lajo:

- gå i skogen og plukk kjepper du kan selge. da kan du gjøre store penger når kjeppjaginga er i gang hvert overgangsvindu!

spøk til side. du har et poeng, men dette er jo arenaen da menn skal vise følelser. og da skal det gå litt hett for seg, skal det ikke?

---------------------------

med ffk til champions league!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jul 05, 09:37
Takk Lajo for at du i det minste opplyser oss om at du blir flau, det viser jo at du kan reflektere.
Sjøl om jeg mener at slutningene dine er feil.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 05, 09:38
til LaJo

Jeg står ved din side og støtter deg 100 %

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 15 jul 05, 09:42
Joa, har ingenting i mot engasjement (eller hvordan det nå skrives) :-)

Men jeg blir litt provosert når uskyldige mennesker får gjennomgå.

Ikke er det en så stor krise i klubben som folk skal ha det til.
Og det er ikke Drillo og Mokkelbost som bestemmer alt i klubben.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jul 05, 09:49
Dem bestemmer ikke alt..... Dem er a.nsvarlige...... Og det kommer ganske klart frem hva som har skjedd i Ringberg saken og hva som er årsaken.....Drillo og Mokkelbost sitt hode på ett fat, og det ikke bare pga Ringberg overgangen...

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jul 05, 09:52
Opprinnelig postet av LaJo
Og det er ikke Drillo og Mokkelbost som bestemmer alt i klubben.


nei det er sant. jeg tror faktisk de som har bestemt akkurat her er drillo og ringberg selv. jeg vet at drillo er åpen når det gjelder å fortelle spillerne om hvor mye spilletid man kan vente seg (fakta). tydeligvis er hoås mannen som drillo vil satse på i den rollen ringberg til nå har hatt (spekulasjon).

kan ikke tenke meg ledelsen i klubben hadde tvingt fram et salg hvis marcus absolutt ikke ville dra og heller kjempe om plassen og aventuelt sitte på benken. jeg mener også at det er veldig uheldig at lederen i gruppa blir benka. vi har sett hvilke følger det har fått for hoftun i rbk.

---------------------------

med ffk til champions league!


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 15 jul 05, 10:00
Det du tar opp i ditt innlegg knut er riktig.

Faktisk en veldig god Drillo egenskap. Han holder INGEN spillere for narr.

Drillo mener utfra det som står i F-B at Hoås er et større potensiale enn Rinberg. Men at Ringerbgs dårligste er langt bedre enn Hoås dårliste, som er elendig. Jeg nøyer meg med å vente å se om han har rett.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jul 05, 10:04
Potensiale er en ting, men å utvikle eller vise det er noe annet.
Så langt framstår Hoås for meg som en som har vist meget liten fotball forståelse, jfr alle de gangen han er gått opp i hodedueller i ryggen på Ringberg.
OOppps noe nesten profetisk her, har har jo gått i ryggen på Marcus og skjøvet han vekk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 jul 05, 10:13
Opprinnelig postet av knut


kan ikke tenke meg ledelsen i klubben hadde tvingt fram et salg hvis marcus absolutt ikke ville dra og heller kjempe om plassen og aventuelt sitte på benken. jeg mener også at det er veldig uheldig at lederen i gruppa blir benka. vi har sett hvilke følger det har fått for hoftun i rbk.


Vel, jeg synes allikevel at noe her stinker. Ringberg har så og si spilt alle kampene i år (fullført 90 minutter), og både drillo og eggen har uttrykt at han er en meget viktig brikke i laget. At han da plutselig skal selges attpåtil mot sin egen vilje synes jeg er meget merkelig.

Hoås, har etter min mening vært MEGET svak hittil i år. For all del, guten har absolutt potensiale, men har vist til tider skremmende slapp holdning. Ringberg blir solgt pga penger ikke noe annet, klubben burde innrømmet dette og ikke kommet opp med denne svadaen!

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 15 jul 05, 10:18
Det er bra med debatt, og det finnes ingentinbng mer interessant å debattere enn FFK.

Men.

La oss holde debatten inne på forumet. På banen er det ekstremt viktig at vi ALLTID støtter laget, uansett om det er noe vi er uenige i.

Vi må ALDRI bli som publikummet på Ullevål når landslaget spiller. Nordmenn som dro på Ullevål for å pipe mot Semb og sitt eget landslag har ingenting på en fotballstadion å gjøre. La oss for all del ALDRI oppleve at noen piper mot Drillo på stadion.

Medgangssupportere er det ynkeligste som finnes.

For ikke mange år siden var vi i 2.divisjon, nå blir laget trent av en tidligere landslagstrener, og vi har flere spillere som er eller har spilt landskamper (West, Piroja, Toth, Enerly, Kvisvik og alle som har spilt juniorlandslagskamper). Hvem klager?

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 10:22
Opprinnelig postet av ketoyo

For ikke mange år siden var vi i 2.divisjon, nå blir laget trent av en tidligere landslagstrener, og vi har flere spillere som er eller har spilt landskamper (West, Piroja, Toth, Enerly, Kvisvik og alle som har spilt juniorlandslagskamper). Hvem klager?


1. Nå hadde vi faktisk en BEDRE trener i 2 divisjon enn vi har nå.
2. Du lurer på hvem som klager... JEG klager!!!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 jul 05, 10:23
Opprinnelig postet av ketoyo
Det er bra med debatt, og det finnes ingentinbng mer interessant å debattere enn FFK.

Men.

La oss holde debatten inne på forumet. På banen er det ekstremt viktig at vi ALLTID støtter laget, uansett om det er noe vi er uenige i.

Vi må ALDRI bli som publikummet på Ullevål når landslaget spiller. Nordmenn som dro på Ullevål for å pipe mot Semb og sitt eget landslag har ingenting på en fotballstadion å gjøre. La oss for all del ALDRI oppleve at noen piper mot Drillo på stadion.

Medgangssupportere er det ynkeligste som finnes.

For ikke mange år siden var vi i 2.divisjon, nå blir laget trent av en tidligere landslagstrener, og vi har flere spillere som er eller har spilt landskamper (West, Piroja, Toth, Enerly, Kvisvik og alle som har spilt juniorlandslagskamper). Hvem klager?


støttes! det ville vært utenkelig for meg å pipe på eget lag uansett (selv om jeg til tider kan bli fly forbanna av å se slappe holdninger blant spillerne).

Det er samtidig meget viktig at vi supportere sier ifra når vi ser ting vi ikke liker i klubben, men for all del, når det er kamp er vi 100% bak gutta!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 15 jul 05, 10:32
Det er jeg helt enig i, skal alltid støtte opp om laget på kamp. Men det må være lov å kritisere administrasjonen og trenern når det er berettiget.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jul 05, 10:35
Opprinnelig postet av GelderdEnd

At han da plutselig skal selges attpåtil mot sin egen vilje synes jeg er meget merkelig.


så veldig mot sin egen vilje kan det jo ikke være. han var jo tross alt under kontrakt med ffk ut sesongen, og han hadde garantert vært ønska i sverige etter sesongen selv om han måtte slite mye benken i høst.

jeg tror ikke pengene hadde mye å si for denne avgjørelsen. hadde han inngått i planene til drillo, hadde selvfølgelig ikke styret gått imot dette.

ringberg ville rett og slett spille for hamkam, hvor han blir satsa på, enn å benke i ffk. verre tror jeg ikke det er, og jeg respekterer den avgjørelsen. det er i hvert fall en bedre avgjørelse enn drillo sin.

---------------------------

med ffk til champions league!


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 15 jul 05, 10:41
Opprinnelig postet av Biscuitman88

1. Nå hadde vi faktisk en BEDRE trener i 2 divisjon enn vi har nå.
2. Du lurer på hvem som klager... JEG klager!!!


Ok. Jeg er enig i at det kan og bør debatteres, og kanskje du til og med har rett. Poenget mitt er allikevel at ingen med hjerte i FFK noensinne bør pipe på sitt eget lag eller sin egen trener. Dersom du absolutt må protestere kan du heller holde deg hjemme. Det er nok av supportere som har fulgt laget siden 2.divisjon, og som har opplevet nedturer og dårlige beslutninger som absolutt ikke kan samenlignes med dette.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 15 jul 05, 10:43
Snakket med en bestevennen til en av spillerne igår. Han fortalte at ca halve spillergruppa ville vekk fra FFK. Årsak: Drillo.

Ikke meningen å starte noen form for ryktespredning, men HVIS dette er tilfelle... Da bør ledelsen rask gjøre noe med trenerspørsmålet.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jul 05, 10:47
Opprinnelig postet av Rødhvit
Snakket med en bestevennen til en av spillerne igår. Han fortalte at ca halve spillergruppa ville vekk fra FFK. Årsak: Drillo.


det forundrer meg ikke en drue

---------------------------

med ffk til champions league!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 10:48
Opprinnelig postet av ketoyo
Dersom du absolutt må protestere kan du heller holde deg hjemme. Det er nok av supportere som har fulgt laget siden 2.divisjon, og som har opplevet nedturer og dårlige beslutninger som absolutt ikke kan samenlignes med dette.


Nå har jeg fulgt FFK trofast i opp- og nedturer siden 1981, så prøv f*** ikke å kategorisere meg som en medgangssupporter.
Greit nok at man ikke bør pipe på egne spillere, men treneren synes jeg personlig er en helt annen sak... For ikke å snakke om ledelsen!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 jul 05, 10:55
Endret: 15 jul 05, 10:55
Opprinnelig postet av knut

så veldig mot sin egen vilje kan det jo ikke være. han var jo tross alt under kontrakt med ffk ut sesongen, og han hadde garantert vært ønska i sverige etter sesongen selv om han måtte slite mye benken i høst.

jeg tror ikke pengene hadde mye å si for denne avgjørelsen. hadde han inngått i planene til drillo, hadde selvfølgelig ikke styret gått imot dette.

ringberg ville rett og slett spille for hamkam, hvor han blir satsa på, enn å benke i ffk. verre tror jeg ikke det er, og jeg respekterer den avgjørelsen. det er i hvert fall en bedre avgjørelse enn drillo sin.


Ringberg har jo selv sagt at han blir i Fredrikstad ut sesongen. Synes ikke du også det er merkelig at Markus nå selges, han som har vært en såpass viktig brikke i laget og spiller hver gang så lenge han er skadefri?

Let`s face it, Hoås har ikke vært god. West er konstant skadd og holder maks 1 omgang før han må byttes ut. Han nye Ungareren veit jeg svært lite om, og drillo og co har kun sett ham på dvd! wiig og macdonald har jo knapt spilt i år, at drillo plutselig skal satse på en av disse er høyst merkverdig!

Derfor er det merkelig at de velger å selge Ringberg nå.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340