Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Erik Olsen fra Bodø/Glimt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jun 05, 09:04
Det ser ut som han vraker Bodø/Glimt og vil til en annen klubb, hva venter dere på i FredrikstadLes her

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 02 jun 05, 12:30
Spennende spiller, men det hadde vært finfint å hente en ltt mere stabil spiller, noe hr Olsen ikke kan sies å være. Men en super innbytter hadde han definitivt vært.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 02 jun 05, 15:42
Hvor god er egentlig Trond Olsen? Må være ærlig å si at jeg ikke egentlig kjenner så veldig godt til han? Vet sånn nogenlunde hvor i landet jeg skal plasere han, men vil gjerne ha litt mer info og backe opp under inntrykket mitt.. Kan noen gi meg en beskrivelse av styrkene og svakhetene hans og på hvilket nivå han ligger på?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 02 jun 05, 17:08
Olsen er veldig rask,og "agressiv".Brukbar venstrefot,litt veik i kroppen.Har blitt vraket fra u-21 pga dårlige holdninger i følge Hallvar Thoresen(coach)

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 02 jun 05, 17:37
ja for all del..vi trenger jo ikke kantspiller..si at vi ønsker han som bakcup på den plassen..det tror jeg ville ødelagt selvtillitten til enhver.

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jun 05, 21:04
Endret: 03 jun 05, 21:05
LSK har visst allerede vært i samtaler med Trond Olsen. Tipper flere klubber vil melde seg på straks. Vil FFK være blant disse?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


yellow

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 05 jun 05, 12:09
Endret: 05 jun 05, 12:28
Opprinnelig postet av Julekake
Hvor god er egentlig Trond Olsen? Må være ærlig å si at jeg ikke egentlig kjenner så veldig godt til han? Vet sånn nogenlunde hvor i landet jeg skal plasere han, men vil gjerne ha litt mer info og backe opp under inntrykket mitt.. Kan noen gi meg en beskrivelse av styrkene og svakhetene hans og på hvilket nivå han ligger på?
Gå inn på denne linken: Trond Olsen T.O. er som "stjerna(5) sier en veldig rask og "agressiv" spiller. Brukbar venstrefot, og ikke noen "Panzer-Hagen" i kroppen akkurat. Karrieren i Glimt har så langt vært opp og ned. Ble hentet fra Lyngen/Karnes (2 div.) for 4 år siden. Han "sliter" nok litt med "primadonnanykker" (egen betraktning). Det, med skader kan nok være årsaken til at han har slitt benken i Glimt. Når det er sagt passer han glimrende inn i Glimts spillestil. Dvs. hurtige overganger og kontringer. Ikke bra for Glimt å miste ham, med den syltynne spillestallen de har i år. Desverre tror jeg han forsvinner. Om han da vil passe inn i FFK er jeg litt mer usikker på.

---------------------------

BODØ/GLIMT FOR EVIG - EVIG TRO!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jun 05, 18:22
Jeg tviler på at FFK prøver seg på Trond Olsen.
FFK pleier jo elegant å skygge unna spillere som flere klubber sloss om.
Grunnen til det er at prisen da har en tendens til å bli høyere enn det spilleren egentlig er verdt.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 jun 05, 18:34
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tviler på at FFK prøver seg på Trond Olsen.
FFK pleier jo elegant å skygge unna spillere som flere klubber sloss om.
Grunnen til det er at prisen da har en tendens til å bli høyere enn det spilleren egentlig er verdt.

Vel, tviler på at han blir dyrere enn de 3 millionene vi gav for Raio, 2.5 millionene vi gav for Bertelsen eller de 2 millionene Hoås kostet... Det hadde vært moro om FFK satset videre på ungt og friskt blod, så vi får bare se hva som skjer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 06 jun 05, 00:31
Spørsmålet er om han er den rette typen. Jeg har brukt litt tid de siste dagene på å undersøke litt om han, og jeg er egentlig litt usikker. For det første er han vel nærmest spiss. Ihvertfall ikke så veldig defensivt anlagt, noe vi trenger på kantene. Dessuten sliter han litt med primadonanykkene sine og har ganske dårlige holdninger så vidt jeg har forstått. Og alt i alt så er han vel ikke den beste kantspilleren man får tak i. Men som jeg har sagt tidligere, vi trenger kantspillere, Og trond olsen er bedre enn ingenting.

Forresten, er ikke han trond fredrik ludviksen også kontraktløs etter sesongen a? Han er vel bedre..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jun 05, 00:54
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tviler på at FFK prøver seg på Trond Olsen.
FFK pleier jo elegant å skygge unna spillere som flere klubber sloss om.
Grunnen til det er at prisen da har en tendens til å bli høyere enn det spilleren egentlig er verdt.

Vel, tviler på at han blir dyrere enn de 3 millionene vi gav for Raio, 2.5 millionene vi gav for Bertelsen eller de 2 millionene Hoås kostet... Det hadde vært moro om FFK satset videre på ungt og friskt blod, så vi får bare se hva som skjer.


Hvor har du disse tallene fra, Holters?

3 mill. for Raio vet jeg er feil, der ga vi 1.5 mill. Det samme beløp som vi nå har i vår opsjonsavtale vedr. Viikmae.

De to andre beløpene er så vidt jeg vet heller ikke helt korrekte, men er noe nærmere sannheten enn prisen på Raio.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 06 jun 05, 09:11
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
3 mill. for Raio vet jeg er feil, der ga vi 1.5 mill. Det samme beløp som vi nå har i vår opsjonsavtale vedr. Viikmae.

Media har sagt så, men Raio sier noe annet selv...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 05, 09:32

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 05, 14:38
Tviler på at Olsen havner i FFK

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 05, 15:10
Han skal være egoistisk

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 jun 05, 15:13
Har faktisk hørt en del negativt om han fra en kamerat i fra Bodø. God spiller, men ingen lagspiller.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jun 05, 15:04
Nå er Trond Olsen klar for LSK. Hadde visst skrevet under for LSK allerede før kampen mot FFK uten å informere Glimt om det. En fin type :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 jun 05, 15:32
Endret: 13 jun 05, 15:32

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 jun 05, 15:42
en liten teori:lsk henter inn trond olsen som er klar v.ving.han erstatter en pål strand som er på vei til brann.og dermed kommer kvisvik til FFK!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340