Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Aafk-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 29 mai 05, 19:51
Der tapte vi.

---------------------------

FFK til Royal League


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 29 mai 05, 19:52
Elendig kamp av oss, rett og slett svært dårlig! I dag fortjente vi ikke poeng i det hele tatt :(

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 mai 05, 19:54
uff...nå blir det å deppe i 2uker...synd west bel brukt fra start.han er og blir en fantastisk innbytte.når motspillerne begynner å bli vasne i beina...men han sa vel til drillo at han var fit for fight,noe han defenitivt ikke var...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 mai 05, 19:56
Vi tapte fortjent...

... men sa før kampen mot Tromsø at jeg ville være fornøyd med 6-7 poeng på de neste tre kampene. Med tap i dag, så betyr det bare at vi må slå Glimt! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 mai 05, 19:59
Faen! Lenge siden jeg har sett en så død kamp, spes fra vår side. Det ble jo verken fugl eller fisk.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 mai 05, 20:00
hvis de absolutt skulle bytte om til 4-5-1 så burde de ha tatt ut ringberg og ikke west:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 mai 05, 20:03
Opprinnelig postet av A9$h
hvis de absolutt skulle bytte om til 4-5-1 så burde de ha tatt ut ringberg og ikke west:mad:

Vi var da best i 4-5-1 - det er udiskutabelt.

Og West klarer ikke 90 minutter enda, så den saken er vel grei?

Tross alt... Målet til Aafk kom i den perioden vi dominerte i kampen og var vel strengt talt det første de skapte i 2. omgang?

Vi ble jo rundspilt når vi spilte 4-4-2...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 29 mai 05, 20:07
west hadde ikke fått til noe alene på topp.. det som bekymrer meg mest er at vi ikke har kantspillere, og at det ikke virker som om de kommer til å forsterke den delen av laget heller. nytter ikke å spille med hoås og wiig på kantene i 4-4-2. De er spisser og bør brukes der. Vi trenger en kantspiller som er god både fremover og bakover på banen..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 29 mai 05, 20:13
"West slet med å få opp farten idag" ifl Eggen. Han har jo slitt lenge med skade og har liten kamptrening... Da vil vel prestasjonene variere også.

Jeg er enig med Julekake i at vi mangler skikkelig kantspill. Enerly er vel heldigvis klar til neste kamp.

---------------------------

Vi trenger Markus Ringberg!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 29 mai 05, 20:36
Mulig kunstgresset hadde noe å si for FFk sin og West sin prestasjon. Litt vanskelig å få skikkelig fotfeste. Jeg så flere FFK-spillere som gled.

Tuttifrutti

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 8

Lagt til: 29 mai 05, 20:41
Takk for kampen!! Denne gangen gikk det heldigvis vår vei.. Men synd for dere daa...beklager.. Men bare vær glad i oss likavel..Ok? :) Har hatt besøk fra Fredrikstad her, koselig, traff forøvrig maange hyggelige folk på byen i går også :) Men noe gikk desverre helt galt med dere i 1. omgang, og vi spillte nok årsbeste...
Vi ses igjen i september! Hilsen ei som liker :ffk: men ELSKER AaFK :)

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 29 mai 05, 20:46
Endret: 29 mai 05, 20:47
Opprinnelig postet av Tuttifrutti
Takk for kampen!! Denne gangen gikk det heldigvis vår vei.. Men synd for dere daa...beklager.. Men bare vær glad i oss likavel..Ok? :) Har hatt besøk fra Fredrikstad her, koselig, traff forøvrig maange hyggelige folk på byen i går også :) Men noe gikk desverre helt galt med dere i 1. omgang, og vi spillte nok årsbeste...


Vi ses igjen i september! Hilsen ei som liker :ffk: men ELSKER AaFK :)


Jo, gratulerer. Med Eggen jr og Drillos bakgrunn i Aalesund ble dette nesten for en vennskapskamp å regne og sånne kamper pleier hjemmelaget å vinne, særlig hvis det også ligger lengst ned på tabellen.

Tuttifrutti

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 8

Lagt til: 29 mai 05, 20:49
Jaaa, det var så godt så godt, vi trengte poengene og jobbet hardt for dem.. Håper dere tar dere inn igjen mot lag som Molde, Odd, Ham-Kam...hehe... Vi vil være i TL!!

Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 29 mai 05, 20:52
Det var i alle fall friskt å se Røn og Mcdonald kommer innpå,istedenfor Petersen og Koskela.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 mai 05, 20:56
Petersen er undervurdert...

Koskela burde man vel snart sende hjem til Finland.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 29 mai 05, 21:07
Endret: 29 mai 05, 21:08
Var Risholt skada? Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor de satt inn Røn ved pause...

Enig i at Petersen er undervurdert, syns han har spilt bra når han har fått sjansen iår...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 mai 05, 21:17
Opprinnelig postet av HectorFFK
Var Risholt skada? Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor de satt inn Røn ved pause...

Enig i at Petersen er undervurdert, syns han har spilt bra når han har fått sjansen iår...


Tror roger var skada....synes også pettersen har vist vilje,muskler når han har spilt iår,og ikke så mye halsbrekkende manøvrer bak..Mener han bør stille før Røn og wiig i midtbanekøen

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 29 mai 05, 22:30
Petersens styrke er defensivt. Det samme gjelder Koskela. Det var nok bedre åprøve Røn og Blixt fremover etter at Aafk hadde fått scoringen. MacDonald skulle vel også true bakrommet, uten å lykkes nevneverdig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 29 mai 05, 23:31
Flere av gutta bør skamme seg etter det de presterte i kveld.

Målet var helt og holdent Steinars skyld. Løs ball i keeperhjørnet SKAL ikke gå inn. Hva i all verden stiller han opp mur for? Skulle tro han forsøkte å gjemme seg bak den.

Skikkelig skuffa!

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Arcturus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mai 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 mai 05, 04:22
Heisann, FFK-supportere!
Dere var en livat og hyggelig gjeng å ha på besøk i Ålesund, og jeg gleder meg til å komme til Fredrikstad på bortekamp.
Håper dere som tok turen hadde det fint i Ålesund, og at dere ble tatt godt imot på alle måter. Jeg vet at det til og med var noen som kom til Ålesund allerede på torsdagen, og håper at dere ble greit kjent i Ålesund sentrum, og at dere kosa dere i helga.
Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

PS: Takk for poenga! De trengte vi!! :D

---------------------------

AaFK Forevah!! :D



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340