Husk meg
Brukernavn
Passord

Skuffende billettsalg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 mai 05, 16:25
legionella smitter vel ikke fra person til person?tror jeg hørte det på nyhetene igår...

til kanogvetalt:
det er ikke så enkelt som du skal ha det til. det finnes en mellomting.helt enig at hadde vi prøvd å spille som rbk hadde det gått deretter.men vi trenger vel ikke å spille som kamma,både borte og hjemme?laget vi ffk-supportere har hetset i lang tid for spillestil.vi HAR kreative spillere som gir oss muligheten til å spille lukrativ fotball.brenne,enerly,hoås,west,wiikmae er alle spillere med bra teknikk og god med ballen i beina.jeg mener vi kunne blandet litt stilarter.ha med den gutsen og kjempingen fra drillo stilen,men krydr det med målsjanser,mål,fine detaljer osv.tør å sende flere mann i angrep.ringberg blir ALT for alene.

jeg mener også at det vår plikt som FFK-supportere å delta i en saklig diskusjon om spillestil etc.selv om jeg er kritsik til spillestilen sålangt i år,er jeg som alle andre henrykt over antall poeng vi har tatt.og jeg er som nevnt tidligere ikke fullstendig misfornøyd.bare så det er sagt.

nå er det å komme seg i dusjen og starte vorsen!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 mai 05, 16:41
Det er helt håpløst å skylde på Drillo og si at han har innført en spillestil som har ført til at FFK spiller kjedelig fotball.

Hvis det hadde vært tilfelle så hadde faktisk Drillo vært fornøyd med spillet om dagen.

Fakta er at Drillo sier rett ut at FFK ikke har maktet og spille slik han vil og at det er midtbanen som har mest å jobbe med. Stilen til FFK er bra den, men problemet er når spillerne ikke greier å utføre den, slik problemet har vært hittil i år.
Jeg mener også at det er riktig av Drillo og fortsette å drille på den stilen han har valgt fremfor å bytte nå midt i vårsesongen hvor vi faktisk har gjort det greit poengmessig.

Spillestilen til FFK er grei, og når midtbanen kommer i slag og greier å fullføre stilen så kommer også finspillet. Problemet nå er at løpene og det høye presset som Drillo hele tiden snakker om uteblir på grunn av lite initiativ i midtbaneleddet.

Om midtbanespillerne våre holder mål eller om vi må handle inn til sommern er en helt annen diskusjon.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 mai 05, 16:46
Endret: 23 mai 05, 16:48
hehe, av de du nevner, så er det vel bare Enerly som har god teknikk og i alle fall kreativitet! ;) West har teknikk i samme gate som vår venn Frode Johnsen i Rosenborg.

Vi spilte da rimelig artig mot Viking og Lyn? Tror spillet kommer mer og mer etter hvert, og FFK har da lagt opp til en mer underholdende spillestil hjemme enn borte.

Det som derimot bekymrer mye mer enn selve spillestilen, er at spillerne ikke kjemper, men mye av gutsen var tilbake mot Enga. La oss håpe det fortsetter i kampene fremover!

Vinner vi i dag, så har vi faktisk 13 poeng og det langt over enhver forventning! Får vi 20 poeng FØR overgangsvinduet, så ligger vi faktisk godt an mtp på en toppplassering...

Ellers vil jeg bare støtte opp rundt innlegget til JJunior. Han sa det meste jeg tenkte...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 mai 05, 17:33
banen er strøken idag.. å gutta har trent godt denne uken....
dessverre er enerly ute....:(
+ idag får vi se mere spill langs bakken tipper jeg.......virka sånn på treninga sist at dem trena på å spille ballen liiiit lavere enn dem har gjort....

Fasiliteter........
flere kiosker åpner for å ta unna køene slik at folk får m seg kampene.......

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 mai 05, 17:50
Er Enerly definitivt ute? Han står jo oppført på lagoppstillingen til FB, men regner med at du er mer oppdatert. Hvem spiller isteden?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 mai 05, 17:55
Endret: 23 mai 05, 17:56
var et rykte jeg hørte på stadion av en spiller dette da......
vet ikke hvem som går inn
Enerly var ihvertfall usikker.....

men han trena for fult om lørdagen....
så skytmeg etterpå costanza;)

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 mai 05, 18:01
Det ble sagt på 16.15 Sporten på Radio Fredrikstad istad også at Enerly er usikker.

Men det var ikke bestemt enda om han skulle spille eller ei.
Det samme gjaldt West.
Var ikke bestemt enda om han skulle starte eller komme innpå etterhvert.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 23 mai 05, 18:01
Endret: 23 mai 05, 18:01
Meeen!

FFK har aldri tapt for Tromsø på eget gress! ;)

Vant 1-0 i fjor og slo de også 1-0 i en kvalifiseringskamp i 1978! Kampen ble spilt på Sarpsborg Stadion, men alikevel var det en hjemmekamp!

:p

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 05, 18:19
Vi spilte 1-1 i treningskamp i fjor

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 23 mai 05, 20:57
7406 er alt for få tilskuere for oss her i Fredrikstad! Vi har da som mål å være landets mest ihugga supportere og da holder ikke dette....

Her må klubb og supportere finne ut hva som skal gjøres for å få tilbake de 2000-3000 som dro på kamp før som ikke gjør det lenger....

Uansett om grunnen er Drillo eller hva den er!
I dag ble det jo 6 mål, FFK seier og FFK føk opp på en 5. plass på tippeligatabellen.... Klart vi skal ha flere tilskuere!

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 mai 05, 21:32
mye ab grunnen er dyre priser, folk har ikke råd til det , er ikke få kamerater av meg som er hjemme fordi de ikke hr råd.

---------------------------

fredrikstad, stjernen og liverpool for altid:)


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 mai 05, 23:24
medlemskap i plankehaugen kr 150........
billett kamp plankehaugen feltet...
77 kr snitt blir det da tror jeg om du har sesongkort.....120 om du kjøper enkelt

så om han er medlem av plankehaugen så bør han handle billett der;) blir billigere med engang det...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 mai 05, 23:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Klubber som FFK, Start og Hamkam har ikke de samme ressursene eller samme spillerstall som RBK, Brann, VIF Viking og Lyn. Skal de bare akseptere dette å spille som de store, bare litt dårligere. Eller er det lov å være litt smartere?

Det gikk jo veldig fint å spille underholdende fotball "som de store" i dag, MED EGGEN SOM SJEF.

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis man som FFK supportere ikke klarer å glede seg over at laget ligger på 5. plass, men klager over hvordan man har fått poengene. Da er man kanskje ikke FFK supporter.

Det er ikke dette diskusjonen dreier seg om. Det vi diskuterer er HVORFOR det er færre folk og mindre interesse i år. Det du konkluderer med her er jo at det er mange færre FFK-supportere i år da..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 23 mai 05, 23:45
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Klubber som FFK, Start og Hamkam har ikke de samme ressursene eller samme spillerstall som RBK, Brann, VIF Viking og Lyn. Skal de bare akseptere dette å spille som de store, bare litt dårligere. Eller er det lov å være litt smartere?

Det gikk jo veldig fint å spille underholdende fotball "som de store" i dag, MED EGGEN SOM SJEF.


Haha, det slår aldri feil. You never fail to amuse me.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 23 mai 05, 23:53
Endret: 23 mai 05, 23:55
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Klubber som FFK, Start og Hamkam har ikke de samme ressursene eller samme spillerstall som RBK, Brann, VIF Viking og Lyn. Skal de bare akseptere dette å spille som de store, bare litt dårligere. Eller er det lov å være litt smartere?

Det gikk jo veldig fint å spille underholdende fotball "som de store" i dag, MED EGGEN SOM SJEF.


Haha, det slår aldri feil. You never fail to amuse me.


Det var da Drillo som styrte skuta i dag også, selv om han ikke var tilstede.
Drillo gå ordrer over mobil samtaler.

Fra sykeleiet Bergen tok Egil Olsen frem et taktisk mestergrep

---------------------------

..::FFK::..


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 mai 05, 00:05
Endret: 24 mai 05, 00:07
Jeg tror det naturlig publikumsgrunnlaget i Fredrikstad ligger mellon 8 til 10000 mennesker. Så vil enkelte ting bestemme om vi kommer over eller under dette snittet som F.eks. vær, hva slags motstander, når kampen blir spilt osv. Mandagskamper er drepen. Håper at FFK har spilt sin siste TV-kamp. Håper også at Solheim og Canal+ må brenne i h******. De ødelegger fotballsporten og særlig stemningen foran kampene her i Fredrikstad.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 mai 05, 00:10
Ajg: ja jeg tror virkelig at FFk eeeendelig spilte underholdende fotball i dag siden EGGEN var sjef. Så dum er du ikke ass.
Når skal du skjønne at drillo IKKE(!) står for kjedelig fotball!!!
Tror som mange andre her nevner at spillet setter seg mer og mer nå, særlig på hjemmebane.
13 poeng på 8 kamper!!!! TRETTEN POENG PÅ ÅTTE KAMPER!! Det er fasiten. Så hvis folk holder seg hjemme fordi vi spiller for kjedelig fotball, ja da syntes jeg faktisk det holder med 7000 elleville folk som er fornøyd med poeng!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 24 mai 05, 00:12
Enig med deg Kristian. Hvis de ikke liker dette så får de holde seg hjemme. Vi får møte opp vi som er glad i `FFK.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 05, 01:09
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Klubber som FFK, Start og Hamkam har ikke de samme ressursene eller samme spillerstall som RBK, Brann, VIF Viking og Lyn. Skal de bare akseptere dette å spille som de store, bare litt dårligere. Eller er det lov å være litt smartere?

Det gikk jo veldig fint å spille underholdende fotball "som de store" i dag, MED EGGEN SOM SJEF.

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis man som FFK supportere ikke klarer å glede seg over at laget ligger på 5. plass, men klager over hvordan man har fått poengene. Da er man kanskje ikke FFK supporter.

Det er ikke dette diskusjonen dreier seg om. Det vi diskuterer er HVORFOR det er færre folk og mindre interesse i år. Det du konkluderer med her er jo at det er mange færre FFK-supportere i år da..



MEGET IMPONERT OVER DEG AJG! NOT! tror du virkelig at eggen fikk lov til å gjøre som han ville i dag?? tror du ikke drillo hadde noen ord med i spillet? det var DRILLO som bestemte at døm skulle legge om til 4-4-2, det var DRILLO som bestemte at West skulle inn! blir skikkelig imponert over det nå altså! :rolleyes:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 01:38
Endret: 24 mai 05, 01:42
jeg skrev ingenting om at vi spilte underholdende fotball i dag FORDI eggen var sjef. jeg bare konstaterte at vi gjorde det.

det jeg skrev og det jeg mente var først og fremst at idag spilte vi både underholdende fotball og vant på en gang. noen her, blant annet kanogvetalt, har hevdet at ffk har for dårlig lag til å spille slik fotball som "de store" gjør. slike utsagn reagerer jeg på. det er nettopp denne "vi-er-egentlig-ikke-gode-nok-holdningen" drillo har også.

men når det gjelder hvor mye av æren eggen har for seieren i dag, så er det en annen debatt. jeg er fullstendig klar over at drillo var den som styrte skuta i dag også, men det var eggen som var sjef og ikke minst motivator. han sto også for det som ble sagt i garderoben. etter kampen uttalte han dessuten til radio fredrikstad at planen var å slippe seg mer og mer løs, kjøre fram flere folk og showe mer og mer etter 4-1 scoringen. dessverre kom 4-2 raskt og man måtte derfor holde igjen litt. men uansett; et slikt utsagn hadde man aldri hørt fra drillo.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340