Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn vil beskytte Mikel?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 mai 05, 01:06
Hvorfor er det alltid en masse problemer med Lyn og med Morgan Andersen i spissen?
Det kan da ikke bare være tilfeldigheter?

Når Morgan uttaler i VG at: Lyn kun vil beskytte Mikel, så mener jeg det er det samme som å sette katten til å passe på melka. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 12 mai 05, 03:18
Morgan forhandlet personlig frem kontrakten med ManU. Realiteten i hans handlig blir at Mikel skal være uten agent. Og det spørs hvor fornøyd Mikel er med det når alt kommer til alt. Man kan jo hate agenter, som Morgan Andersen gjør, og kalle dem griske gribber, men det er vel først og fremst en klubbleders syn. Fra spillerens synsvinkel er vel agenten mest en advokat og venn/farsskikkelse som tar seg av slitsomme og vanskelige ting og et fast kontaktpunkt i en omskiftelig verden full av press og mas. Tror det gjelder Mikel i stor grad. Det eneste aberet for spilleren blir at agenten tar seg fett betalt, men det er nok et mindre onde når summene uansett er svære.

At det skulle være noe bedre for Mikel å gå til ManU enn Chelsea må være tøys, bortsett muligens at han får enda bedre betalt. Morgan har innrømmet selv at han brøt med Chelsea fordi han ble personlig fornærmet av en Chealsea-representant. Morgan er en mester i kombinasjonen å kjempe for særinteresser og samtidig late som han står for høyere moral.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 05, 13:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor er det alltid en masse problemer med Lyn og med Morgan Andersen i spissen?
Det kan da ikke bare være tilfeldigheter?

Når Morgan uttaler i VG at: Lyn kun vil beskytte Mikel, så mener jeg det er det samme som å sette katten til å passe på melka. :D

nei har du sett hvor rett du fikk da snæbb.. han har stukket av med falsk pass nå.. siste nyhet er nok ikke over

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 mai 05, 14:33
Nå må du skjerpe deg Vidar. Selvfølgelig er det bedre å gå til the Busby boys enn til plastikklaget Chelsea ;)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 mai 05, 15:07
Opprinnelig postet av Vidar
At det skulle være noe bedre for Mikel å gå til ManU enn Chelsea må være tøys, bortsett muligens at han får enda bedre betalt. Morgan har innrømmet selv at han brøt med Chelsea fordi han ble personlig fornærmet av en Chealsea-representant. Morgan er en mester i kombinasjonen å kjempe for særinteresser og samtidig late som han står for høyere moral.


1. Sjøl har jeg et apatisk forhold til både Man U og Chelsea, men hvorfor det skulle være bedre å for en ung spiller å gå til Man U lar seg lett forklare, se bare på de siste ti årene...
Butt, Beckham, Giggs, 2 x Neville, og nå er det en ny generasjon på vei opp. Hva med Chelsea siste ti år? Bruk og kast mentalitet til de grader. Og dette var FØR pengene til Abramovitsj kom inn i bildet. Må være mye tryggere for en 18åring å gå til Utd enn Chelsea.

2. Har også et apatisk forhold til Lyn, men jeg kjenner godt til Lyns filosofi og oppfølging av unge spillere. Mye rart kan sies om Morgan, men i dette tilfellet er jeg ganske sikker på at han vil spillerens beste.

3. La oss likevel si at Morgan er slik du sier. Da vil ihvertfall forklaringen for hvorfor Mikel gikk til Man U være ganske enkel: De tilbød Lyn en bedre avtale enn Chelsea.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 mai 05, 22:20
saken er at avtalen med United gir mer penger til lyn en det chelsea avtalen gir, det betyr at Morgan ville fått mer penger rett i lomma. Morgan og FC lyn har gitt seg ut med ganske store krefter innen topp fotball, og chelsea og resten av den russiske mafian(bl.a..eieren) vil nok ikke gi seg så ille lett på dette. Her har Lyn og Morgan Andersen satt seg i en ikke så rent liten situasjon som kan koste klubben dyrt. Tror det koster for mye for lyn å "leke" butikk med Abramovitsjh eller hva navnet hans er, for å leke buttik, det gjør ikke den russiske mafia!

United og Mikel blir helt uskyldige i denne saken, her er det nok til slutt Morgan og FC Lyn som må svare for seg til Chelsea, som også egentlig er uskyldige!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 mai 05, 22:46
ahm... For min del, så er vel Mikel og Chelsea de minst uskyldige i denne saken...

Tror nok Lyn har sitt på det tørre, og det har garantert også Man U.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05
Innlegg: 10

Lagt til: 14 mai 05, 00:24
Det siste i saken med Lyn og denne unge Nigerianeren er at Rune Hauge viser en kontrakt som Morgan Andersen har underskrevet. Lyns svar på dette er at denne kontrakten er ulovelig. Hallo, hvorfor underskriver Morgan Andersen på noe som er ulovelig. I tilegg så er det jo merkelig at Lyn ikke har lurt på hvem som har betalt skole, husleie og opphold for sine Nigerianske spillere. Lyn har jo ikke gjort det. Jeg er enig i at det er mye som lukter vondt i denne saken, men aldri livet om Morgan Andersen og Lyn er uskyldige, og langt ifra drevet humanitært arbeid for unge fattige gutter som de hevdet da de fikk oppholdstillatelse for guttene.
Mitt tips er at Morgan Andersen relativt snart er å finne i a-etatkøen!

---------------------------

arneg


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 mai 05, 00:45
Opprinnelig postet av arneg
Det siste i saken med Lyn og denne unge Nigerianeren er at Rune Hauge viser en kontrakt som Morgan Andersen har underskrevet. Lyns svar på dette er at denne kontrakten er ulovelig. Hallo, hvorfor underskriver Morgan Andersen på noe som er ulovelig. I tilegg så er det jo merkelig at Lyn ikke har lurt på hvem som har betalt skole, husleie og opphold for sine Nigerianske spillere. Lyn har jo ikke gjort det. Jeg er enig i at det er mye som lukter vondt i denne saken, men aldri livet om Morgan Andersen og Lyn er uskyldige, og langt ifra drevet humanitært arbeid for unge fattige gutter som de hevdet da de fikk oppholdstillatelse for guttene.
Mitt tips er at Morgan Andersen relativt snart er å finne i a-etatkøen!


Dette er jeg helt enig i!!
Tror det bare er et tidsspørsmål før Morgan Andersen ballongen sprekker.

Dersom Rune Hauge har rett i sine påstander og den Nigerianske agenten har rett når han sier at Morgan Andersen er løgn, løgn, løgn, så er nok Morgans ganske snart ferdig i Lyn, vil jeg tro.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mai 05, 08:51
For meg er det det samme om Mikel går til MU eller Chelsea, og Lyn har jeg intet forhold til.
La det først være klart,
Men det jeg føler, er vel at Morgan Andersen sin troverdighet ikke var den største før denne saken, og at utvuklingen her fjerner den rest som var igjen.
Når det gjelder Rune Hauge sin troverdighet er vel den også nokså frynset etter hvert.

Ingen skal likevel få meg til å tro at Morgan A og Lyn opptrer her som den " gode samaritan", "Uselvisk" og kun i "Unge afrikanske gutters beste". VÅS og atter VÅS.

Kort sagt saken stinker, og viser egentlig menneskehandel på sitt værste.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 14 mai 05, 09:07
Men etter at avtalen med Hauge er blitt kjent så har jeg faktisk fått litt mere forståelse for Morgan Andersen handlemåte. Tror nok han driver et uryddig spill og muligens står svakt, men etter avtalen så hadde altså ikke Lyn utsikt til å tjene noe som helst ved en overgang til Chelsea, og avtalen med ManU blir et forsøk på å tjene noe..

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 mai 05, 11:27
Slik som denne saken har utartet seg nå, så er det vel liten vits for oss å diskutere det... Blir nok en stund til siste ord er sagt. Det som derimot kan slås fast er at det i her usedvanlig mange personer og klubber som har interesser her. Det igjen tyder jo bare på en ting, at her det veldig mye penger innvolvert.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340