Husk meg
Brukernavn
Passord

Ikke klag på FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mai 05, 08:23
Leser at flere klager på at de er så dårlige og at publikum kommer til å svikte.
Men, er dere klar over at vi mangler Brian, Piroja, Dagfinn Enerly, Tor Trondsen, Roger Helland. Det er ikke lett når vi mangler fire av de faste som skal være i første 11 ikke er med. Da har vi ikke noe valg, da for det bli som det blir. Med de faste tilbake kommer vi til å se ett annet lag.
Synes det er en prestasjon å fått ni poeng, når vi ser på hvilket lag vi spiller med.

Omnis

Knøttespiller
Ble medlem: 13 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 06 mai 05, 08:38
Jeg tror ikke Piroja og Trondsen (som spiller annenlagsfotball) hadde gjort noe spesielt fra eller til. Forsvaret har jo vært veldig bra, så det er ikke det det står på.

Jeg har ikke sett alle kampene, men de jeg har sett viser i en stor grad at de som var bekymret for langpasningen før sesongstart har fått rett.

Jeg håper virkelig FFK kommer sterkere tilbake, men det er vel ikke umulig at vi trenger noen flere forsterkninger i sommer, ikke minst for å ha gode alternativer med alle skadene vi til stadighet blir rammet av. Gjerne en angriper eller to. ;)

---------------------------

Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.


rådegutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 apr 05
Innlegg: 6

Lagt til: 06 mai 05, 09:20
Det er ikke nødvendigvis langpasningene man skal være bekymret over, det er de som skal vinne de såkalte annenballene som har sviktet. For når t.o.m Ringberg vinner hodedueller, er det viktig at midtbanen kommer etter.

Ellers leverer jo gutta i forsvaret varene i hver kamp, og Sørlie er blitt den matchvinneren vi trenger bak der.

Men jeg tror Drillo får litt hjerteflimmer hver gang gutta kaster bort gode overganger. Særlig mot Odd, hvor disse endte i støttepasninger helt tilbake i eget forsvar. Det strider jo direkte mot kjernen i Drillos filosofi.

Tror det blir riktig gøy når disse begynner å sitte, og Brian kommer tilbake!

---------------------------

FFK i CL 2006!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 06 mai 05, 10:47
Det er flere enn Drillo som får hjerteflimmer av dårlige pasninger og bortkastede overgangsmuligheter...

Når i fjor hadde vi like mye poeng som i år? August?

:ffk: har spilt rævva i ett par kamper nå men vi får beholde trua, og dersom vi får like mye poeng framover så ender vi på ca 40 poeng (1.8 per kamp)

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 06 mai 05, 11:34
27. juni, i 13. serierunde, tok vi poeng nummer 9 hjemme mot Viking.

Resultater 2004

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 06 mai 05, 11:34
Endret: 06 mai 05, 11:36
Det er vel ikke så mange som klager over spillestil og Drillo. Det vi klager over er spillernes mangel på innsats og ferdigheter i forhold til å kunne gjøre en god kamp. Særlig midtbanen med Roger og Simen, blir overkjørt i store deler av kampen. Det at midtbanen svikter gjør at motstanderne slipper lett til målsjanser, samtidig som vi ikke skaper noe som helst siden spissene ikke får noe støtte.

La spesielt merke til en episode i førsteomgang i går, hvor Dagfinn får ballen på venstre hjørne av hamkams 16 meter, etter et diagonalløp. der blir han stående i lang tid, uten at det kommer en eneste spiller på løp. Til slutt må han spille ballen tversover til PAC, og hele angrepet rant ut i ingenting. Det er EN SKAM at midtbanen ikke kom dagfinn til hjelp!! Og sånn har det vært i alle kampene i år.

Virker som både Roger og Simen har fått den "vanskelige 2. sesongen" midt i trynet.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 06 mai 05, 12:01
Jeg vil sammenligne FFK nå med VIF sin vårsesong ifjor. De jobba bra defensivt, men slet med overganger og det offensive. I høstsesongen derimot : Kaboom. Etterhvert vil det nye spillersystemet sette seg, og da vil også det offensive komme. Husk at det tar tid for en ny trener å sette preg på laget, og få spillet på den måten han vil.
Har trua på en knakende god sensommer og høst

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 mai 05, 12:29
Endret: 06 mai 05, 12:30
om det er noen som sliter på midtbana så har vi mange å ta av.. skjønner bare ikke hvorfor en ikke kan prøve andre.. drillo skulle ikke stille med samme lag værgang sa han, men det er det han gjør. hvor er garro,mcdonald og Michael Røn ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 mai 05, 12:45
Ja.. faktisk litt enig med fisken der..
la risholt få litt vile.. mista helt piffen etter straffebommen han..

trenger litt mere sprut i laget...
:ffk:

---------------------------

Heia FFK


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 06 mai 05, 12:53
Når det går så mye i stå som det gjør nå, så synes jeg de skulle prøvd å løse litt opp idet med feks Mcdonald. La han leke litt, dra noen finter etc, så får vi evt håpe forsvaret rydder opp hvis han skulle miste ballen.
Vi mangler jo kreativitet. Det er liksom ingen ting som blir skapt.

Hittil har vi 2 spillemål, resten er på dødball.

Etter 5 serierunder så er det fortsatt ikke en spiss som har scoret et eneste mål. Vi trenger en målfarlig spiss!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 mai 05, 12:54
Jeg synes Risholt viste positive takter mot Ham-Kam. Han var den på midtbanen som virkelig la ned en innsats og prøvde. Bør derfor etter min mening helt klart også starte mot Brann.

Når det er sagt så har sesongstarten hans jevnt over vært dårligere i år enn i fjor.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


therese

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 20

Lagt til: 06 mai 05, 15:11
Kan ikke alle som klager på spillinga vente til høsten med det!!! FFK er på tredje plass så da kan det jo ikke være så ille, det er jo ikke noe å beskymre seg for ennå.....La guttane komme i gang litt før vi trekker de ned i støvla!!

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 06 mai 05, 15:58
Opprinnelig postet av therese
Kan ikke alle som klager på spillinga vente til høsten med det!!! FFK er på tredje plass så da kan det jo ikke være så ille, det er jo ikke noe å beskymre seg for ennå.....La guttane komme i gang litt før vi trekker de ned i støvla!!


Her mener jeg du tar helt feil. Poeng og plassering er bra, faktisk over all forventning, men situasjonen er likevel allt annet en lys, fordi spillet er så veldig dårlig. Vi ble rundspilt i 2 X 45 av Hamkam!!!

Jeg har tro på at det kommer seg etterhvert, men per i dag, er jeg skuffa over fighterviljen til en del av spillerne.
Nå skal vi møte Brann og VIF, og det kan bli 2 stygge tap, om gutta ikke skjerper seg betraktelig.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 mai 05, 16:11
Det som i hovedsak skiller FFK våren 2005 fra våren 2004 er etter min mening to ting:
1:
Steinar Sørlie sin nye form.
Med Steinar i 2004 form hadde FFk hatt 3 max 4 poeng, med Alexander 3-5 poeng.
2:
At banespillet i fjor faktisk var bedre.

Men sier som jeg har sagt lenge, tror på 6 pl. (tiltross for..) og dårligere enn 4-6 er en fiasko sett på bakgrunn av røstene fra høsten 2004.

Fortsatt " The future so bright I gotta wear shades":cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 06 mai 05, 16:12
Innsatsvilja er jo helt på bånn... Ingen som prøver engang, når vi har store muligheter til gode overganger. Roger har jo vært helt borte i sesongstarten, men riktignok litt bedre i går..
Simen har vært litt bedre i de første kampene, men i går var han banens dårligste.
Merker at vi mangler west. Angrepene våre er jo så tafatte at jeg holder på å få hjerteflimmer sjæl av å se på.

Nei, kampen i går var katastrofe. Resultatet var glimrende.
Men nå glemmer vi det så feier vi over brann!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340