Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Haugesund 3-2 !!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 jul 03, 19:51
Dritbra seier av FFK!!! :ffk: Nå er vi i rute mot toppen av tabellen! Ringberg er den BESTE spissen i hele 1 div!! :cool:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 02 jul 03, 19:57
Best i 1 div? Best i NORGE!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 02 jul 03, 20:11
Bra gutta... Kjempe til siste slutt.

Å til deg Marcus, du kan bare en ting, og de er å skåre mål, og det er du jævlig bra på. KJEMPE KAMP

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 02 jul 03, 20:55
drit deilig med seier idag!!!

med noen forsterkninger så rykker vi opp!!!
:cool:
:ffk::ffk:

---------------------------

i hundre mot toppen


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 jul 03, 21:01
Ja detta var faen så deilig.
:D:D:D

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 03, 21:09
Kanskje årets deiligste seier, for poengtap her ville vært veldig surt etter at FFK hadde ført kampen så og si hele kampen.

Likevel er det ting som bekymrer: de to baklengsmålene er juniorfeil man ikke kan gjøre på dette nivået, og FFK har hatt litt vel mange av dem. Heldigvis er de forholdsvis enkle å luke bort, og det bør gjøres også!

Men nå har vi flyt og marginene med oss på slutten av kampene, og det har jo gjerne gode lag...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 jul 03, 21:45
Med tanke på baklengsmålene deler jeg din bekymring...men hvordan luker man egentlig bort slike feil? Kommer vel bare med tiden tenker jeg...seieren idag var i alle fall helt fantastisk!

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 02 jul 03, 22:15
Helt fantastisk kamp. Nervene var i høyspenn hele siste periode. Bra jobbing fra gutta.
Og publikum utmerket seg jo som aldri før... sittetribunen har vel aldri vært så levende!

Jubel!!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 02 jul 03, 22:23
Dødsdeilig og dødssliten. Slike kamper tarpå, men desto deiligere blir seieren.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 jul 03, 22:46
SINNSYKT DEILIG!!! Markus Ringberg viser nok en gang hvor viktig han er i sånne kamper, helt usynlig, men skorer to mål :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 02 jul 03, 23:00
Deilig seier ja! Til deg som dro igang minst 10 heiarop på sitta: Bra innsats idag! Hørte deg helt til den andre siden! Vi trenger slike som deg! Forøvrig ingen spillere å klage på synes jeg. Eggen gjorde gode bytter også denne gangen. :ffk::ffk:

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 02 jul 03, 23:06
Det må ha vært kjempedeilig å se guttane snu 1-2 til 3-2, desverre så måtte jeg jobbe idag :mad:

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 02 jul 03, 23:09
utrolig deilig, ringberg er helt utrolig, godt og se gutta avgjør på denne måten, sørlie hadde en utrolig redning på 2-2 kunne tapt 3-2 der men så snur ringberg alt, skårer mål skårer mååååååål

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 jul 03, 23:57
ringberg har spilt to ræva kamper etter hverandre nå, men scort tre mål på disse to kampene!! fantastisk!!!!! du er gull verdt markus!!! ellers må jeg gi ros til welton får hans fine innhopp, virket mer spillesugen og interessert i dag enn tildligere....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 jul 03, 23:59
Typisk Ringberg det der, spiller ikke så altfor bra, men dukker opp når vi trenger han som mest... Watson er solid i dag ja, løper vel mest av alle tror jeg, jobber virkelig! Tydelig at han vil inn på 1.laget :D Positivt med konkurranse ser det ut til :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 00:01
ooops!! her går det litt fort... jeg hadde visst flere ting på hjertet;

1. Stopperne må få veldig mye skryt i dag, de var dritgode begge to!!! da er det greit at dere tok en pils på brygga etter kampen!

2. Masse ros til hovedtribuna!!!!!!!!! hoved var mye bedre enn plankehaugen i dag, og det er veldig positivt, men jeg mener uansett det bør være en tankevekker når hovedtribunen hele tiden må dra i gang... du som drar i gang der har en helt sinnsyk stemme!!!!!!

3. eggen gjorde bra bytter ja, men hvorfor i svarte bytta han ut risholt??? skade?? var jo kraftige reaksjoner når han ble bytta ut......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 03 jul 03, 00:16
Risholt sliter med restitusjonen og mye syre i beina. Han er mye stiv og støl, og tåler rett og slett ikke 3 kamper i uka.

Og Risholt spilte ikke spesielt godt i dag heller. Det som var helt uforståelig for meg var at han byttet ut Olof Watson, men vi kan ikke klage når begge byttene (Røn og Melo) var STERKT medvirkende til seier!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 00:18
watson synes jeg var dårligere i dag igjen, og gjør for mye rart.. mange gale valg, og dribler seg ofte litt bort....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 03, 00:22
Tror nok at mange av spillerne begynner å bli litt tunge i beina, har bært mange kamper de siste 10 dagene...

Spennende å se hvilke som starter mot Oslo Øst...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 13:07
så forresten på TV2 at det var jørgen som glapp markeringa på det første målet, og ringberg på det andre...

watson tapte dessuten hodeduellen i forkant av 1-0 målet, mens sørlie var på halvdistanse på 2-0...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340