Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo satser ikke på Håkan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 05, 01:42
Det var det jeg viste.. Håkan skulle vært sendt hjem til sverige.. Drillo er sikkert enig med meg der.. Drillo satser ikke på Håkan

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 apr 05, 02:03
Dersom han hadde vært skadefri hadde han nok forsvunnet før 1. april, men det er jo vanskelig å selge eller å leie ut en skadd spiller.:confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 05, 02:24
vet.. håper vi blir kvitt han så fort det er mulig

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 apr 05, 06:47
Her sparer klubben mange tusen kroner siden han har sykemeldt seg.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 apr 05, 07:54
Opprinnelig postet av Patrioten
Her sparer klubben mange tusen kroner siden han har sykemeldt seg.
Har han det? Da har jeg sovet i "lese nyheter"-timen...hvem har vi da som en klar venstreving? Vi har vel egentlig ingen som er en ren venstreving?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 apr 05, 09:16
Den skaden kommer veldig fort når han blir kritisert, satt ut av laget eller fått beskjed om lite spilletid....... Merkelig...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 apr 05, 09:48
Endret: 02 apr 05, 09:49
Det er synd at han alltid er skadet, men jeg begynner å lure på om han var så god som alle skal ha det til !
Hvorfor gikk han da til norsk 1.div?
Spilte langt fra noen bra sesong da.
Da var det spillet som ikke passet han.
Håkan har alltid en unnskyldning på lager...

Utrolig synd å betale så mye for noe vi ikke har noenting igjen for!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 apr 05, 09:51
Endret: 02 apr 05, 09:52
Må vel også huske på at Håkan har vært skada så lenge Drillo har vært i klubben. Det er ikke rart at Drillo ikke har fått noe godt inntrykk av ham da.

Jag har sansen for Håkan, men nå begynner jeg å bli lei skadana/sykdommene hans.
Håper i det lengste at Håkan skal bli frisk iløpet av vårsesongen å slå gjennom, men mister mere og mere trua på det desverre........

Tror nok at han forsvinner gratis til sommern sammen med Hornseth for å frigjøre litt av lønningsbudsjettet.

Til Pk:
Vi har kanskje ingen i klubben nå som er klare venstrevinger, men vi har Wiig, MacDonald og Viikmae som alle kan bekle den plassen.
Mener ihvertfall og ha lest et sted at Viikmae opprinnelig var kantspiller før han ble spiss.
Skal bli spennende og se om en disse kan bli den venstrevingen FFK så sårt trenger.
Personlig lever jeg i trua(håpet)!
:D:D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 05, 10:43
Söderstjerna har vel også aldri helt vært rendyrket venstreving? Var det ikke Eggen som satte han til den jobben? I sin tidligere klubb (Landskrona?) så spilte han vel sentralt?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 apr 05, 11:12
Endret: 02 apr 05, 11:13
Hei igjen Keiko.
På nytt ett godt ord , denne gang ang Håkan. Han burde vært sendt hjem tidligere, men jeg undrer meg på, hvorfor ikke ledelsen, Drillo e,a har sagt dette til han i klart tekst for lenge siden.
Må snart stille ? ved enkelte vurderinger.

Føler enkelte likhets tegn mellom Horny & Søder, ingen av de tar skyld for egen situasjon.:rolleyes:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 05, 12:27
Opprinnelig postet av dracula
Hei igjen Keiko.
På nytt ett godt ord , denne gang ang Håkan. Han burde vært sendt hjem tidligere, men jeg undrer meg på, hvorfor ikke ledelsen, Drillo e,a har sagt dette til han i klart tekst for lenge siden.
Må snart stille ? ved enkelte vurderinger.

Føler enkelte likhets tegn mellom Horny & Søder, ingen av de tar skyld for egen situasjon.:rolleyes:
Drillo ville være sikker først tror jeg, men skjønner ikke Eggen for han kunne ha gjort det føre drillo kom inn.. ja ja nå hever han syke penger og koser seg med det..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 apr 05, 12:55
Endret: 02 apr 05, 12:55
keiko: Hvis du er sjuk eller skada så du ikke kan gå på jobben, sitter du da hjemme å koser deg? Eller er du litt satt ut fordi du ikke kan få gjort jobben din, og at karrieren din får en knekk hvis det blir langvarig?

Sjerpings forummedlemmer!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 02 apr 05, 17:42
Forøvrig er jeg sterkt uenig i at FFK ikke har fått noe igjen for pengene.
Søder spilte jo mange kamper i vår opprykkssesong. De som mener vi heller burde spilt med ti mann får la det stå for sin egen regning.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 02 apr 05, 18:05
Nå synes jeg Håkan får ufortjent mye pepper her. Etter mitt syn har han glimtvis fått vist hva han kan være god for, og jeg synes det er urimelig å laste ham for at han har vært plaga av først kyssesyken (var det vel?) og deretter denne mystiske skaden.

Og jeg er lei av innlegg som hinter om at han tjener urimelig bra i FFK uten at de kan slå i bordet med mer enn rykter. Skal en dømme etter VGs gjenomgang av fjorårets skattelister har han neppe høyere lønn en Risholt som visstnok heva rundt 350.000 (hvis jeg husker riktig...)

Fryktelig synd hvis dette blir slutten på Håkans FFK-karriere. Jeg tror, men det er kanskje bare meg, at han kunne blitt en kjempehit for FFK hadde det ikke vært for skadeproblemene...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 02 apr 05, 18:07
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Den skaden kommer veldig fort når han blir kritisert, satt ut av laget eller fått beskjed om lite spilletid....... Merkelig...


Har du noen eksempler på dette? Jeg kan ikke huske at det f.eks. er blitt sagt at han får lite spilletid før? Eller at han er satt ut av laget for annet enn skader?

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 apr 05, 02:03
Endret: 03 apr 05, 02:04
jeg har hele tiden hatt sans for og tro på håkan. selv om han tjener godt i ffk, er han etter min mening en kvalitetsspiller, og det har vi sett klare tendenser til de få gangene han har gått skadefri. han er kanskje den mest kreative spilleren vi har i troppen. han fortjener ikke all denne dritten. han kan ikke noe for at han er mye skada og syk. jeg synes synd på han jeg.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 apr 05, 02:13
Syntes det er på sinn plass at drillo ikke satser på Håkan...Han har ikke overbevist noen....Holder ikke med å periodevis glimte til,det holder desverre ikke i tippeligaen..

Men så lenge han er i klubben så for vi bare støtte opp så godt vi kan....

Regner med at han forsvinner når sommermarkedet åpner igjen

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 apr 05, 02:24
Opprinnelig postet av ajg
jeg har hele tiden hatt sans for og tro på håkan. selv om han tjener godt i ffk, er han etter min mening en kvalitetsspiller, og det har vi sett klare tendenser til de få gangene han har gått skadefri. han er kanskje den mest kreative spilleren vi har i troppen. han fortjener ikke all denne dritten. han kan ikke noe for at han er mye skada og syk. jeg synes synd på han jeg.


Må si meg helt enig i dette her. Faktisk ett innlegg jeg har savnet. Har vært allt for mye negativt rundt Håkan fra suporterne. Veldig synd att han fortsatt er skadet. Hadde vært gøy om han fikk det til i år.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 05, 10:38
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
keiko: Hvis du er sjuk eller skada så du ikke kan gå på jobben, sitter du da hjemme å koser deg? Eller er du litt satt ut fordi du ikke kan få gjort jobben din, og at karrieren din får en knekk hvis det blir langvarig?

Sjerpings forummedlemmer!
bare skada hele tiden.. er det mulig

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 apr 05, 10:52
Håkan ble satt ut i høst og da fikk vi plutselig høre om skaden han har sletet med lenge...... For to mnd siden fikk vi høre om en skadefri Håkan som gledet seg til sesongen og som hadde hatt en god oppkjøringsperiode.... På radioen på fredag fortalte Eggen at Håkan har fått beskjed om noe av det samme som Jørgen og Hornseth........


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340